vineri, 13 februarie 2009

vineri 13... mai mult decat o superstitie sau o tampenie mondiala?

 Teama de vineri 13, sau paraskevidekatriaphobia pe numele sau stiintific, este atat de raspandita incat afecteaza peste 17 milioane de oameni de pe intregul glob, estimeaza un studiu al Institutului pentru studiul fobiilor si managementul stresului din Carolina de Nord. 

 Unii sunt practic paralizati de frica si nu au curaj sa se dea jos din pat intr-o astfel de zi. „Se estimeaza ca firmele din SUA pierd 800-900 de milioane de dolari deoarece oamenii nu vor sa plece in delegatii sau sa incheie afacerile pe care le-ar face in mod normal”, afirma Donald Dossey, de la institutul mentionat. ...pe mine personal ma amuza copios... uneori sunt atat de preocupat la servici sau acasa de viata de zi cu zi incat nici nu realizez uneori ziua in care ma aflu...

 Una dintre teoriile legate de vineri 13 face o legatura intre Ultima cina a lui Iisus, la care au participat 13 persoane, inclusiv Iuda, si crucificarea care a avut loc intr-o zi de vineri. 

 Exemple mai sunt cu miile si am putea continua la nesfarsit.

E  vineri 13... o zi obisnuita din punctul meu de vedere... o zi ca oricare alta.Nu stati ascunsi sub pat. Daca e sa se intample ceva, poate foarte bine sa cada si patul peste voi.Nu va feriti de pisici negre... credeti ca ele isi aleg intentionat persona prin fata careia sa treaca,intuind ca aceasta va avea ghinion?Fiti seriosi... imaginati-va doua pisici stand de vorba:

-ce faci motane?

-a, buna pisicuto...

-draga l-ai vazut pe ala pistruiat din mutimea aia care vine incoace...

-da... nu prea imi place fata lui...ce zici sa trec prin fata lui, am informatii ca il va calca o masina la intersectia urmatoare

Nu uitati sa nu treceti pe sub o scara, garantat imediat dupa ea va pandeste  cineva gata sa va arunce in cap vreo galeata, un bolovan, o punga cu apa..Am uitat sa  intreb... ati spart cumva oglinda? Da? E clar... am auzit in mass-media ca vor urma 7 ani de criza... era si cazul sa se sparga si la tine oglinda aia nenorocita...

E devreme in zi... nu pot sa plec la servici acum... astept sa treaca cele 3 ceasuri rele si pe urma mai vad eu...

 

2 comentarii:

Anonim spunea...

O tampenie mondiala :))

Anonim spunea...

Ha ha... am ras! Apropo, iubesc melodia "Pisica neagra" a lui Mircea Baniciu, si pisica (neagra) in sine. Frumos scris!