miercuri, 16 decembrie 2009

... de iarna

Ninge. De ieri ninge intr-una si nu mai vrea parca sa se opreasca. As putea spune ca urasc iarna, insa in modul meu nedefinit de a fi, recunosc ca uneori imi place. Imi place sa privesc cum ninge atata timp cat sunt lipit de soba si in casa miroase a mere coapte. Ninge frumos si acum. Nu am mai avut mere si am copt gutui. E cam aceeasi chestie. Insa mirosul e mai intens la gutui.
Ies, ma bucur de fulgii de nea alergand ca un nebun cateva minute pana obosesc. Am urcat de unul singur pana la partia de sky sa vad in ce stare se prezinta... nu m-am putut abtine sa nu ma asez in fund si sa alunec cu viteza pana ce nasul, gura, intreaga fata mi-au fost invadate de albul sinistru si atat de inghetat al zapezii. Cam cinci minute m-am purtat ca un copil si m-am bucurat de iarna. Este tot ce ofer iernii in fiecare an.

(Da, stiu, imi lipseste iarna asta romantismul, plimbarea cu iubita de mana prin marea de ninsoare, fluturasii de zapada ca niste ingerasi plutind si cantand la unison iubirea. Stop. )

Revin in casa la gutuile mele si incerc sa ignor ceea ce se petrece afara. Drumuri inzepezite, soferi si autoritati luate pe nepregatite, frig si intuneric... ma bucur ca a venit iarna - deacum poate sa treaca. Imi vreau primavara inapoi!
Super oferta:
Dau gutui coapte pe flori de mar!


3 comentarii:

Anonim spunea...

Hi,Viata e vieta, iar dulceata de gătui din Ro e cea mai minunată!:)

Anonim spunea...

pardon, am gresit. "...de gutui..."

Maya spunea...

Iti ofer flori de mar...nu vreau nimic in schimb !