sâmbătă, 24 iulie 2010

... si vara abia incepe!

 Ma risipesc... Stau in fata foii albe si o multime de ganduri  alearga prin mintea mea. Nici unul dintre ele nu mai e atat de vrednic incat sa se aseze pe hartie. Zambesc, visez, creez. Sentimentele mele sunt mate, precum foaia alba din fata mea. Sufletul si mintea refuza sa le transforme pe toate in metafore. Oare unde si la cine-mi zboara gandul?
Dimineata la prima ora am primit mesaj : “Am ajuns la mare!” o binecuvantare  si un bun inceput pentru o noua zi in aceeasi rutina.
La amiaza prieteni de departe m-au sunat sa ma anunte de o aventura pe munte.
Spre seara am planuit o evadare la mare cu o prietena.
N’joy m-a intrebat si el cand ii mai fac o vizita.
Un prieten vechi ma roaga sa vin in orasul studentiei noastre.
Noaptea privesc fotografii cu un alt prieten bun plecat peste mari si tari.
Tarziu in noapte si devrme in zi Marea ma saluta din nou prin SMS. Cineva acolo ar vrea sa-i fiu aproape.

Aprind  lampa de  birou si lumina difuza imi agraveaza starea.
Camera mea e mare. Umbre se joaca pe pereti.  Trei scaune stau intr-un colt si  de la Paste nu a mai stat nimeni pe ele. Patul imens si gol  pare sa planga.
Ce multi prieteni am... si ce departe.
Sunt singur si  imi inec sentimentele intr-un pahar de apa cu gheata. Incerc sa ma trezesc la realitate. Chiar vreau? Realitatea sunt eu.
Nu trebuie sa ma trezesc ci sa visez in continuare.
Peretii  nu plang daca e camera goala. Nici scaunele cand nu se aseaza nimeni pe ele.
Patul e  e satul de miresme trecatoare dar e la fel de molcom si imens si pentru  mine.
La mare e tarziu sa plec acum, dar vara asta tot ajung.
Muntele striga si el si stie ca  mai am un varf de cucerit.
Prietenii sunt in colturi diferite, dar stiu ca  intr-o zi ii voi inghesui pe toti in camera mea imensa.
Mare, munte si prieteni.  Sunt prea multe trei dorinte? Niciodata!
In drumul spre mare trec pe la munte sau in drumul spre munte trec pe la mare; indiferent de situatie, pe drumuri , cu mine, voi avea mereu alaturi prieteni.
Fiti optimisti! Zambetul  sincer si sufletul liber sunt ingredientele de baza pentru  vara asta  minunata!

12 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Curaj... toate se vor aseza asa cum este mai bine, atunci cand este mai bine.
Stiu, distanta e "ucigatoare" uneori, e seaca si rea! Dar, datorita sperantei, nu are putere sa isi duca planul la bun sfarsit!

Imbratisari optimiste, zambete si voie buna!
Adesea, e bine sa stai putin cu tine... cu sufletul tau... apoi, ceta de prieteni va invada spatiul intimitatii tale si vei cauta un moment de liniste si u-l vei mai gasi!
Vei vedea mare, muntele si prietenii... cat mai curand! Iti spun eu (ma smt ca mama Omida =)) ).

Monica spunea...

Hei...o sa le vezi pe toate stiu eu. Si ma bucur ca ai prieteni care te iubesc...cu siguranta!

Weekend placut si de vis sa ai...

Ps. Imbratisare:D

WomanWithW spunea...

E bine ca totusi ai prietenii aproape in comparatie cu mine,my friend.
Doi dintre ei sunt chiar in Piatra Neamt...si cine stie cand voi ajunge acolo...

Anna spunea...

Eu intr-un pahar cu ceai fierbinte. Si in noapte.
Abia incepe, asa-i..

Florentina Gîdea spunea...

"Ce multi prieteni am... si ce departe."
"Prietenii sunt in colturi diferite, dar stiu ca intr-o zi ii voi inghesui pe toti in camera mea imensa."
Ma incanta aceasta antiteza a gandurilor tale.Si stii ce?Distanta n-are nici o sansa in fata unei prietenii sincere,adevarate.
Zambeste,da,caci prietenii iti sunt in suflet.Iar sufletele lor sunt imprimate,adanc,cu dragostea ta!

Tudor Enea spunea...

Claudia (DoarEu) - multumesc pentru cuvintele tale. Ca intotdeauna potrivite si exact la tinta. te simti ca mama omida? e bine de stiut cand am nevoie de un pronostic:)))

Monica - a fost un week end neasteptat de minunat. nu am reusit sa am toti prietenii langa mine, dar a fost ok. multumesc. sper ca si weekend-ul tau a fost deosebit.

MyEyesOnyou - ai prieteni in piatra Neamt? he he, vezi ce mica e lumea. fii optimista, niciodata nu se stie cum se schimba sansele de a ajunge in zona asta. iti multumesc mult pentru vizita si pentru cuvintele tale. sa auzim numai de bine.

Anna - nu te risipi intr-un pahar cu ceai... mai ales fierbinte.

Florentina - multumesc mult. distanta e doar un lucru minor care ne tine uneori departe. ideea este sa ne apropiem mereu de tot ce pare la distanta.

DOAR NOI spunea...

CÂND OMUL ŞTIE SĂ DOREASCĂ CU CURAJ, TOATE DORINŢELE SALE SE REALIZEAZĂ IMEDIAT." ("Jocul vietii")

Anonim spunea...

sper sa ajungi cat mai repede la mare! si sa traiesti si tu senzatiile alea minunate

metafizicx spunea...

:) dragut

Tudor Enea spunea...

Foarte potrivit citatul aici, Claudia. multumesc mult.

Alis - bine ai revenit. multumesc mult.

Serban - multumesc mult, deasemenea.

DOAR NOI spunea...

“Înfrânt nu eşti atunci când sângeri
Nici ochii când în lacrimi ţi-s,

Adevăratele înfrângeri
sunt renunţările la vis."
(Radu Gyr – Îndemn la luptă)
Mi-a placut si am avut impresia ca se otriveste aici. Nu te supara pe mine. :)

Tudor Enea spunea...

nu am de ce sa ma supar. se potriveste . multumesc.