miercuri, 12 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Rodul toamnei


Am fost plecat câteva zile pentru a reȋnvia amintiri ce le-am trăit ȋn vara ce s-a dus. Pe drum am ȋnţeles ȋnsă că trecutul e bun doar pentru aduceri aminte, iar viaţa omului ar trebui să mearga doar ȋnainte. Ȋntors acasă, mă bucur de prezent şi de ce tot ce ȋmi poate oferi acesta. Simbolic am ales cel mai mare fruct din curtea mea. E semn de belşug, nu-i aşa?




O idee marca  Wordless Wednesday


52 de comentarii:

Max Peter spunea...

Da, este, aşa e! Şi bănuiesc că este şi parfumat!

Tudor Enea spunea...

Salutari, Max - nu te inseli, este parfumat. Multumesc mult.

zoltybogata spunea...

ce poftă mi-ai făcut :D

anastasia spunea...

Eu bănuiesc că este şi zemos!
salutări tuturor!

Tudor Enea spunea...

Pofta buna, Zoltybogata!

Unknown spunea...

Noa serbus. Eu ţi-am trimis nişte apă de ploaie pentru a spăla acele pere foarte frumoase.

Tudor Enea spunea...

anastasia - nu e foarte zemos, insa e potrivit sa fie savurat:) Multumesc.

Alexandru spunea...

Ce pară frumoasă, apetisantă!Aşa da roade ale toamnei! Mi-ar conveni de minune rolul lui...Nătăfleaţă, pentru aşa pară mălăiaţă :-)
Noapte bună, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Abbilbal - de ploaia nu prea duc lipsa, dar daca e in dar o primesc bucuros. Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Alexandru - e un post revendicat si greu de obtinut cel al lui Natafleata, mai bine iti ofer o para cadou:))) Multumesc, noapte linistita!

geanina spunea...

belsug si nu numai....:) pare foarte gustoasa!

Anonim spunea...

mi s-a făcut pur și simplu poftă :)

Tudor Enea spunea...

geanina - sa iti spun drept, nu am cules inca nici o para. Sunt doar cinci in tot copacul (e un pui) si astept cu interes sa se coaca perfect. Mi are putin de tot. Multumesc mult.

crash4crantz - salutari cu bine! O impart si cu tine daca vrei:) Multumesc.

CARMEN spunea...

Toamna e darnica si deosebit de talentata! cate frumuseti de fructe atârna în pomi si cât de frumos stie sa picteze si sa parfumeze livezile si gradinile!
PS: ti-ai reluat locul la înscriere ;) Felicitari!

Tudor Enea spunea...

Carmen - week endul asta am descoperit toamna mai frumoasa ca oricand:)
Am reusit iar si saptamana asta sa fiu primul pe lista:) Multumirile sunt pentru tine. Toate bune!

pandhora spunea...

inca se parguieste...
este frumoasa si va fi-cu siguranta-atat cat trebuie de gustoasa :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - Multumesc. Mai are un pic de stat. Vreme a ajutat-o pana acum. Vrei si tu o bucatica?

pandhora spunea...

bine ca nu e mar :D
daca zic da va trebui sa-ti ofer si eu din placinta mea :))

Anonim spunea...

Fantasti arat. Sunt mare amator de pere de toate felurile!Astăzi am cumpărat de la prăvălie pere foarte asemănătoare cu aceasta!
Interesant astăzi și eu m-am ocupat cu recolta dar fructele sunt diferite :)!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - sigur trebuie sa imi dai din placintele tale. Nu poti sa ma lasi sa mor de pofta:))) (Sa inteleg ca nu iti plac merele?)

Tu1074 - sincer sa iti spun, nu stiu cum de sunt fericitul posesor al acestui pom cu pere de acest gen. Cineva a cumparat copacelul din piata, l-am sadit si si dupa vreo doi ani a rodit. Iar rodul e fantastic. Multumesc mult. Daca ajungi in zona iti pastrez una:)

Neuroanchiloza spunea...

Da, o para organica, nu ca cele din plastic de la supermarket. Happy WW!

Doru spunea...

Uite vara (ce-a cam trecut) într-o pară (impară) ...
Şi uite aşa dai în filosofie matinală. Mulţumesc!

Zina spunea...

Mmm, la asa o frumoasa fotografie, parca am simtit si gustul si mirosul perei ! Ce mi-as infige dintii in coaja ei rumen-pistruiata ! :D

Tudor Enea spunea...

Neuroanchiloza - e chiar reala:)) Multumesc. Happy WW!

Doru - filosofiile matinale merg la cafea nu la pere, dar se accepta:))) Multumesc. Zi faina!

Zina - Te trec pe lista. Sa vad cum o impart acum la toata lumea:) Multumesc. Zi senina!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Bănuiesc că sunt perele acelea
parfumate șizemoase care se coc
acum înainte de sărbători!
Zi frumoasă îți doresc!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena! Ai dreptate. E acel timp de para pe care il savurezi copt cand afara toamna e pe trecute. Te invit si pe tine daca iti face placere. Multumesc. Sa ai o zi minunata!

Cupcake Splendens spunea...

ce para frumoasa!esti foarte norocos ca stai la casa,poti profita la maxim de bunatatile naturii:)

Diverse spunea...

Ce bine arata! Ma duc sa fac rost de o para! :)

pass spunea...

Yumiii :)

broderie manuala spunea...

inseamna ca e bio :)

Andreea Toma spunea...

A vazut fii-mea de nici doi ani poza si a inceput sa-mi suna "pala" si acu' trebuie sa cumpar musai sa-i dau. :)

Nima spunea...

Bunaaa !

Happy WW!

Anonim spunea...

si inca ce belsug.....mi-au curs balele :)

zi frumoasa sa ai Tudor !

kassak spunea...

Ti-am adaugat poza aici simpler.ro/mfc

emahategan spunea...

Imi amintesc de copilarie.Acestea sunt pere care rezista peste iarna.Parintii mei le culegeau si le pastrau in hambarul cu grau.Eram cei mai fericiti cand,iarna,primeam cate o para!...acuma nu zic cum dadeam tarcoale pe la hambar.....

ganguritu spunea...

Para malaiata,
In..dulceata :D

Roxana Muntean spunea...

Daca e de acasa, numai bun poate fi:)

O zi frumoasa!

Costin Comba spunea...

sa le pui in fan, sa se coaca ele asa cum trebuie, iar la iarna sa le mananci.

INCERTITUDINI spunea...

Tu, mereu, îi „amețești” pe musafiri!!

Vino să cunoști pe cineva-http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/10/shakespeare-la-el-acasa.html

Sophie spunea...

e delicioasa, cel putin asa arata :)

SoriN spunea...

Cred ca s-a spus cam tot despre apetisanta para ,dar am sa spun totusi si eu ceva despre pere.
Pisica in copac

Intr-un par sunt pere. Daca scuturam parul, din par nu cad pere dar nici nu raman pere.
Cate pere sunt in par?

adriana spunea...

ce apetisanta este!!!!

aA spunea...

ai adunat tot soarele in poza asta, alaturi de para delicioasa! o seara placuta, tudor!

Tudor Enea spunea...

Diverse - ai facut rost de para sau iti ofer eu una? Multumesc.

pass - nu-i asa? Multumesc.

Calator spre infinit - sigur este:) Multumesc.

Andreea Toma - draga de ea! Sper ca i-ai oferit deja o "pala". Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Nima - buna. Happy sa fie! Multumesc.

rokssana - o impartim? Multumesc. Zi faina!

kassak - multumesc mult.

emahategan - asa este. Astfel de pere rezista iarna si da, fiecare parinte le pastra intr-un mod anume, producand o bucurie copiilor iarna. Multumumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Cupcake - sunt norocos:) Multumesc.
Zi senina!


ganguritu - merge si in dulceata, de ce nu:)) MUltumesc.

Roxana Muntean - salutari cu bine. Multumesc mult.

Costin - multumesc de sfat, la iarna am sa imi amintesc de asta:)

Tudor Enea spunea...

Incertitudini - Ma bucur ca lumea se simte bine la mine:) Incerc sa fiu cat pot de ospitalier. Multumesc.

Sophie - nici eu nu am gustat inca. Dar te anunt cat e de delicioasa imediat cum ajung sa le mananc. Multumesc.

Sorin - salutari - in copac e doar pisica, altfel nu ma prind:)) Nu sunt bun la ghicitori in dimineata asta. Multumesc.

Adriana - sigur ca primesti si tu o bucatica cand o impart. Multumesc.

aA - sunt vreo doua raze ce se oglindesc acolo, restul e ascuns dincolo de coaja:) MUltumesc.

Tudor Enea spunea...

Zambet senin tuturor!

ganguritu spunea...

Numai buna de bagat la palinca sau dulceata :D

Tudor Enea spunea...

ganguritu - esti singurul care s-a gandit la palinca:))) Multumesc.

beautyroom spunea...

Funland UNIREA si BEAUTYROOM te invita sa participi la campionatul de biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

Hai sa ne distram!

Tudor Enea spunea...

beautyroom - uite asta e o idee noua:))) Multumesc de invitatie.