miercuri, 22 februarie 2012

Miercurea fără cuvinte – Vara şi munţii


Azi mi-am amintit de munţi şi de vară. E simplu. Când visezi la înălţimi, ai crestele în suflet chiar şi când stai la sol. Şi dacă tot ne-am săturat de iarnă, de ce să nu ne gândim şi la zilele însorite? Vă las cu cerul senin  şi cu imaginea munţilor  din grădina unui castel. Ghiceşte cineva unde e făcută fotografia?



O idee marca  Wordless Wednesday

Fotografia e facuta pe terasa castelului Cantacuzino, in Busteni, Prahova, Romania. Premiul il ofer tuturor celor care il revendica la adresa mea personala aflata  in coloana din dreapta.  

75 de comentarii:

adriana spunea...

am incercat sa o salvez, sperand ca ai pus locatia in denumire; cum scrie doar munti si vara, astept sa ne spui tu unde suntem

Tudor Enea spunea...

Adriana - sa iti spun sincer, am observat in ultima clipa ca in denumirea pozei era scris numele castelului. Am schimbat la timp:) Dar fotografia e frumoasa, nu-i asa?

Pishky spunea...

frumoasa fotografie... dar mie imi pare a fi facuta din gradina din fata a castelului Cantacuzino din Busteni! O seara frumoasa sa ai!

alex-varu spunea...

salutare varu'!cum as putea sa nu stiu?busteni -castelul Cantacuzino
asa-i ca merit un premiu?!!!!!

Tudor Enea spunea...

Pishky - felicitari. E chiar de acolo. Si mai am cateva duzini. E o panorama impresionanta. Multumesc mult. Noapte frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Alex - ce pot sa zic? Multumesc, dar pot sa raman eu cu premiul pt ca eram impreuna cand am facut pozele?:))

Unknown spunea...

Eeeei, Tudorică nene, ai trecut direct la vară sărind peste primăvară.

Tudor Enea spunea...

Abbilbal - nu puteam sa denaturez adevarul. Era vara in acel moment. Dar ne-ar prinde bine o portie de soare cald acum. :) Iti multumesc. Salutari cu bine!

geanina spunea...

o imagine frumoasa! frumoase locuri colinzi tu! :)

Tudor Enea spunea...

Geanina - imi place tara in care locuiesc si ador sa ma bucur de toate locurile frumoase care exista. Iti multumesc. Vii la o plimbare? :)

Pishky spunea...

si daca verisorul a mentionat de un premiu si era cu tine cand au fost facute pozele si tinand cont ca am dat prima raspunsul, n-ar fi corect sa primesc chiar eu un premiu ( verisorul tau a fost cu ideea )

Tudor Enea spunea...

Pishky - eu nu am spsu nimic de premiu, insa se pare ca daca nu il ofer am sa raman dator. Si cum nu imi palce sa am datorii... se pare ca m-ai prins:))

Pishky spunea...

deci sa inteleg ca am sa primesc un premiu...! Multumesc, sunt chiar curioasa !

Tudor Enea spunea...

Pishky - daca ai vreo preferinta nume sa imi spui.
(Varu', noi ne intelegem in particular:)) )

Pishky spunea...

nu am preferinte... pur si simplu ma las surprinsa de ce ideea vei avea!

Tudor Enea spunea...

Pishky - sa imi lasi o adresa de mail. Am sa iti scriu si am sa incerc sa te surprind:)

Fosile spunea...

E...undeva la munte.
Are importanta unde?
Multumesc pentru vara si munte!

pandhora spunea...

chiar daca am fost acolo...parca nu am vazut ca locurile acelea sunt atat de frumoase...tu m-ai convins sa ma intorc si sa mai privesc o data :)

Tudor Enea spunea...

Acum sper ca lumea nu e descumpanita ca Pishky a dat repede raspunsul. Bucurati-va in continuare de peisaj, apoi inchideti ochii si visati la frumusetile vietii! Sa aveti spor la ... zambit!

Tudor Enea spunea...

Fosile - important e sentimentul care te incearca. Multumesc mult. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - sa te intorci sau nu, tu stii mai bine, daca te intorci, redescopera lucrurile care ti-au placut si zambeste cand descoperi altele noi. Multumesc mult.

Anonim spunea...

E minunată fotografia Tudor !
Nu puteam ghici niciodată că nu am văzut locul.Am văzut o prezentare despre castel,dar acolo erau detalii și nu vederi din jur !
Foarte frumos locul,anotimpul,toate !

Pishky spunea...

unde as putea lasa adresa de e-mail? n-as vrea sa apara chiar pe perete.. :D!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - Multumesc. Varul meu poate sa confirme ca am zabovit mult timp in preajma castelului bucurandu-ne si "imbatandu-ne" de tot ce putea sa ne ofere acel loc. Daca ajungi pe acolo, nu ezita sa iti faci timp pentru o clipa de relaxare. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Pishky - in dreapta pe pagina principala e desenat un plic si e notat: "poti sa imi scrii aici".

Pishky spunea...

gata si cu mail-ul!

Tudor Enea spunea...

Pishky - multumesc. Noapte buna!

anastasia spunea...

între Buşteni şi Poiana Ţapului?
nu mai ştiu cum se numeşte..
o zi minunată!

Zina spunea...

Frumoasă priveliște ! O fotografie reușită, parcă am simțit aerul curat și răcoarea pietrei de la marginea terasei.
O miercure frumoasă !

Doru spunea...

Spectaculoasă imaginea ...
Mulţumesc!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - ala e locul. Dar mai importanta e privelistea. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Zina - plina de inspiratie. Multumesc. Zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Doru - eu iti multumesc. Te salut, numai bine!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă poză!
O zi frumoasă îți doresc!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena, multumesc! Zi frumoasa si tie!

emahategan spunea...

Au ghicit altii inaintea mea!
Fotografia este superba !
Afara iarasi e frig,asa ca avem nevoie de soare!!!!!!

Aniela spunea...

Ai incalzit putin diminetile noastre! Multumesc! O zi frumoasa!

. spunea...

ne-ai facut un dor de varaaaaaaa:)

aA spunea...

n-as fi ghicit ca e la noi, ma gandeam la un poale de alpi. da, stiu, ca-i un principiu gresit, avem locuri superbe la noi in tara. doar ca...sunt locuite multe din ele :)
acum nu ca vreau sa ma bag, dar putem afla si noi premiul? :))

Sara spunea...

Mi s-a făcut dor de vară, de vacanță, de călătorie...
Zi de miercuri superbă! :)

Nima spunea...

Frumos !
O zi buna ! >:D<

Cristina Lerinț spunea...

Ce peisaj frumos acum pe timp de iarnă :)

RobertN spunea...

Frumoasa fotografia! e facuta cumva la poalele muntilor?:))

Diverse spunea...

Avem o tara foarte frumoasa! :)
Zi placuta!

Tatjana Parkacheva spunea...

Very nice photo.

Regards and best wishes

Dani P. spunea...

Un loc de vis ! A stiut proprietarul unde sa construiasca ...
O zi frumoasa, Tudor !

Allexxxya spunea...

Superb peisajul! O zi frumoasa!

Digodana spunea...

Sa imi fie rusine ca nici prin cap nu mi-a trecut ca este de la noi...
Am fost mai mult decat surprins placuta. Deci, mai avem castele??? Ne-a prostit de tot istoria asta, nu mai recunoastem decat blocuri si betoane...

Lavinia Dance spunea...

Poza este foarte frumoasa dar nu stiu unde e facuta ,

Unknown spunea...

Foarte frumoasa fotografia si peisajul! O seara frumoasa!

porcii abjecti spunea...

aşa, cînd afară-s -6 grade, tu fă-mi dor de vară şi de munte. şi ce dor de Retezat m-a pălit :)

angi spunea...

La poalele muntilor incarcatin de smaraldul padurilor.
Imaginea te indeamna sa te tot duuuci!

CARMEN spunea...

fotografia este facuta la granita dintre vis si realitate, acolo unde cerul e mai aproape, aerul mai curat, soarele mai blând si sufletul mai liber :)) Happy WW!

Sorin I. spunea...

Te salut!
Admirabil,imagini superbe,iar tematica aleasa este una de bun gust. O seara frumoasa!

iulisa spunea...

Da, frumos, iti multumesc! Mi-ai transmis un dor de duca!

Tudor Enea spunea...

Emahategan - daca vrei iti ofer si tie premiul, numai sa imi spui adresa.:) Multumesc.

Aniela - macar ziua a fost calduta cat de cat:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Giulia - stiu, dar daca mie mi-e dor, trebuia sa va inspir si pe voi, fiindca sunteti mereu alaturi de mine. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

aA - da, pacat ca unele locuri de la noi sunt locuite. :)) Ofer premiul cu drag tutor persoanelor interesate. Adresa mea de mail e in dreapta pe pagina principala. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Sara - asta era scopul. Hai la plimbare:) Multumesc frumos.

Nima - multumesc, la fel si tie.

Tudor Enea spunea...

Patratel - iarna visam la vara si vara invers:) Multumesc frumos.

Robert Nicolaescu - am sa scriu si sus in text, fotografia e facuta la BUsteni, pe terasa din fata castelului Cantacuzino. Si da, e la poalele muntilor:) Mi-a placut asta. Multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Diverse - intotdeauna am sa sustin asta! Multumesc mult!

Tatjana Parkacheva - thank you very much! Have a nice day, every day!

Tudor Enea spunea...

Dani - sa tot aiba putin peste 100 de ani. Iti dai seama ca locurile erau mult mai frumoase atunci? Multumesc mult.

Allexxxya - bine ai venit! Iti multumesc mult. Sa auzim numai de bine!

Tudor Enea spunea...

Digodana - de acord cu tine, nu te condamn. Obositi in rutina de zi cu zi uitam sa observam frumusetile care ne inconjoara in tara noastra draga! Poate intr-o zi se vor intoarce toate astea. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

£αvi H. - Busteni, Prahova, la poalele muntilor Bucegi. Locul merita vizitat si adorat. Multumesc mult.

Alice Georgiana - iti multumesc. Seara minunata si tie!

Tudor Enea spunea...

Porcii abjecti - si Retezat si Bucegi, si Ceahlaul si Apuseni, munte sa fie si unul doi prieteni de calatorie:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Angi - si ce dor de duca am... Nici nu pot sa iti descriu. Multumesc mult.

Carmen - ai dat locatia ideala. Iti multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Sorin! Multumesc mult! Toate bune!

Iulisa - iti multumesc. Padurea, muntele, toate ne cheama... Ascus:)

Anonim spunea...

Eram sigura ca e o panorama din Romania...

Tudor Enea spunea...

Romania e o tara frumoasa. Ferice de cei care au reusit sa o cunoasca macar intr-o oare care masura. Multumesc mult, Anonim. Nu uita de apelativ, te rog.

Anonim spunea...

Imi place sa fiu un anonim...daca te deranjeaza nu voi mai comenta...poti sa-mi spui cum vrei tu ...nu ma deranjeaza...o zi frumoasa

Tudor Enea spunea...

Nu e nici o problema. Fiecare e liber sa faca ce vrea. Eu nu pot decat sa iti multumesc ca esti aici. Sa auzim numai de bine!

Alex spunea...

Tudore, se vede bine că ţi-e dor de vară, de vacanţă, de locurile dragi! Puţintică răbdare, că timpul ăsta tare mai zboară şi ca mâine vine...Crăciunul! :-)
Frumoase locuri ne-ai adus pe aici.
Îţi doresc numai bine! :-)

Tudor Enea spunea...

Chiar asa, Alex! Ce facem de Craciun:)) Multumesc frumos! Toate bune!

cammely spunea...

Parca ma simt mai bine acum vazand imaginile acestea. :)
Un final de saptamana placut!

Tudor Enea spunea...

Cammely - daca nu ar trebui sa plec la servici cu sigurnata as fi avut o tentativa de a ma avanta spre inaltimi in week endul asta. Noroc ca abia vine primavara:) Multumesc. Zile senine!