miercuri, 29 februarie 2012

Miercurea fără cuvinte – Nu mă uita!


Luni am fost liber şi am crezut că e duminică. Marţi m-am dus la servici convins că e luni. A doua zi, tot la servici am aflat că deja e miercuri şi nu marţi şi primul gând a fost: "Dacă eu am uitat că e miercuri, cine publică în locul meu Miercurea fără cuvinte?"  Tot eu, normal, dar mai târziu. Ce să-i fac? Sunt cu capul în nori. O fi un alt semn de tinerete. Drept recompensa mi-am oferit o floare.

O idee marca  Wordless Wednesday

44 de comentarii:

CARMEN spunea...

Tare m-am mirat când am vazut ca nu esti primul înscris :) Nici Vera - nu s-a înscris înca... Poate crede si ea ca este marti? :) Oricum, ma bucur din suflet ca ai ajuns la întâlnirea cu iubitorii fotografiilor. Florile de nu-ma-uita sunt deosebit de gingase! sunt frumoase doar în natura, culese- în vaza, nu rezista nici macar o zi.
Sa ai o seara demiercuri deosebita si... atentie - mâine e joi si mai mult, este 1 Martie :))

Cristina Lerinț spunea...

Cred că e una din cele mai sensibile postări făcute de un băiat. :)
Fii sigur că primăvara îţi va dărui mai multe flori!
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Carmen - iti multumesc. Si cand te gandesti ca o zi ca asta doar o data la patru ani prindem:)) O sa apara si Vera. Sigur. Seara placuta!

Tudor Enea spunea...

Patratel - ma faci sa rosesc. Iti multumesc mult. O seara minunata!

angi spunea...

Chiar a fost o surpriza!
Tudor nu e primul!:)
Nu-ma-uita sunt flori care pentru mine au senificatii aparte...asa se numeste trupa de dans pe care o coordonez si in care activez alaturi de baietii mei(toti trei:).

Am si eu momente in care uit in ce zi sunt,dar orarul copiilor ma trezeste la realitate.:)
Seara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Angi - o surpriza neplacuta, desigur. Si nu am fost nici al doilea, si nici in primii douazeci:)) Undeva dupa suta, dar e bine ca mi-am amintit cat lista inca mai era deschisa. Saptamana viitoare voi reveni cu sigurnata acolo unde imi este locul. Multumesc mult.
E fain sa activezi intr-o trupa de dans, iar numele e bine ales, cu rezonanta. Seara senina!

Zina spunea...

Dar nu are nici o importanta al catelea esti inscris, pana la urma te vede toata lumea sau aproape toata lumea :)
Ce dragalase flori, imi plac foarte mult !

emahategan spunea...

Tudor,recunoaste ca ai vrut sa creezi emotii participantilor la WW!
Daca se va mai intampla doar la 4 ani,nu-i ase bai!

Tudor Enea spunea...

Zina - faptul ca eram primul era o obisnuinta pe care mi-am creat-o eu, obisnund astfel lumea sa ma vada acolo. Insa acolo ne vedem toti, indiferent de pozitia din lista. Mesajele noastre fara cuvinte ne aduc pe toti mai aproape. Iti multumesc.
Noapte senina!

Tudor Enea spunea...

Emahategan - m-ai prins. Norocul meu si a tutror peste patru ani vom avea un motiv in plus sa ne amintim ziua de azi:)) Multumesc mult. Noapte linistita!

Sara spunea...

Sunt atât de delicate florile de nu-mă-uita! Albastrul e aducător de pace și liniște...
Seară frumoasă vă doresc! :)

Tudor Enea spunea...

Sara - asa cum spunea si Carmen, sunt frumoase in natura. din nefericire in vaza se sting atat de repede. iti multumesc mult. Noapte senina sa ai!

pandhora spunea...

dupa cum vezi ne-ai dat emotii tuturor:))
pastreaza mereu floarea cu tine :)
o primavara minunata iti doresc :)

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Pandhora. E placut sa stii ca atat de multa lume se gandeste la tine. Noapte senina!

IULISA spunea...

Si eu m-am intrebat unde esti?

imi plac florile foarte mult !

Tudor Enea spunea...

Iulisa - multumesc pentur grija. Sunt aici si nu plec nicaieri. (cel putin, nu neanuntat!) Noapte senina!

Unknown spunea...

Niciodată nu-i târziu. Bine că ai ajuns cu floricica de nu-mă-uita.

Leovi spunea...

These flowers have a color delicious, made ​​with great beauty. Greetings.

Anonim spunea...

Nu fi îngrijorat,nu te vom uita!
Ce semne de tinerețe te pun pe gânduri :)))
Floare de nu mă uita o voi lua la mine să-mi aducă aminte !!!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă floarea de”NU MĂ UITA””
Îți doresc o primăvară frumoasă
și plină de bucuri!

Tudor Enea spunea...

Abbilbal - mi-am zis ca e o floare potrivita. Multumesc mult. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Thank you, Leovi! Greetings. Have a wonderful spring time!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - e de tinerete sigur. Acolo nu imi fac griji:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Elena - multumesc mult. Primavara frumoasa sa fie!

cammely spunea...

Pai, cum era sa te uitam?
Suntem aici cu mic cu mare si iti dorim o primavara minunata!

geanina spunea...

..nu uitam noi asa repede:)...important e ca ai ajuns ...chiar daca un pic mai tarziu...o primavara frumoasa :P

Diverse spunea...

Mi se intampla si mie sa mai uit.. e clar ca celulele astea sunt de vina! :)
Seara placuta!

Tudor Enea spunea...

Cammely - recunosc "modest" ca nu imi era frica sa ma uite lumea. Mai grav e ca uit eu si nu e bine:)) Multumesc. Seara si primavara minunata!

Tudor Enea spunea...

Geanina - O primavara minunata. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Diverse - daca se intampla si la tine stau mai relaxat stiind ca nu sunt singur:) Multumesc mult. Toate bune!

C.L.M. spunea...

o primavara minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, C.L.M.. La fel si tie!

. spunea...

iti doresc o primavara cu mult soare si multe zambete!!!!

Tudor Enea spunea...

Iulia - multumesc, la fel. Zambete din belsug.

Lavinia Dance spunea...

ce post simpatic :)
florile de nu ma uita chiar sunt folositoare ca sa nu mai uitam :)
o primavara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, £αvi H. o primavara minunata sa fie!

Dan spunea...

O floare de "Nu ma uita", Darie!

Tudor Enea spunea...

Dan - e o floare frumoasa. Multumesc. Salutari cu bine!

Bianca Tămaș spunea...

Ce bine am ras cand am vazut poza :)) :">

Alex spunea...

He, he, stai liniştit, că ai mai uitat şi alţii cum este şirul zilelor!
Frumoasă floricica cu nume fain.
Îţi doresc un sfârşit de săptămână cât mai frumos, dragă Tudore!
Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Bia - ma bucur ca am ramas macar amuzant:)) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Alex - mai uitam, ne reamintim, uitam iarasi. Viata merge inainte. multumesc mult. Toate bune!

Melly spunea...

Si eu mai patesc si sunt debusolata toata saptamana! :)
Seara placuta!

Tudor Enea spunea...

Melly - mie mi-a trecut repede. Dar acum inteleg pe toata lumea. Iti multumesc. Seara minunata!