marți, 22 ianuarie 2013

Miercurea fără cuvinte - 10.000!


Trebuie să recunosc că am pândit momentul. De felul meu sunt interesat de statistici şi am considerat că acesta ar putea fi un punct de interes. Mi-am  propus să premiez într-un fel câştigatorul şi am aşteptat cuminte să se întâmple. Am sperat să nu fie un anonim sau o reclama idioată şi într-un final s-a întâmplat: am primit înstiintarea ca am ajuns la 10.000 de comentarii pe site-ul personal. Dacă e de bine sau nu, va dați şi voi cu părerea:


O idee marca  Wordless Wednesday

38 de comentarii:

Unknown spunea...

Felicitari si la 100.000! :)
eu zic totusi sa o premiezi pe Pandhora noastra draga, pentru ca ea a fost acolo, foarte aproape, intre Anonimi :)
Happy WW!
PS: te-am icsris, cu multa placere. Noapte buna :)

pandhora spunea...

multumesc Carmen pentru sustinere dar cred ca lui Tudor ii va face placere sa premieze o "anonima" indragostita!:))
delicitari si la multe postari cu si mai multe zerouri in coada! :)

copilul in oras spunea...

Felicitări! O cifră frumoasă. :)

Unknown spunea...

Noa serbus şi la mai mare, la mai multe, la mai cum o fi să fie dar să fie cu sănătate şi bună dispoziţie.

Anonim spunea...

E foarte bine desigur. eu am depasit recent abia 5000, asa ca nu pot decat sa te felicit :-)

Vasile Dumitru spunea...

pai, fara comentarii... :)

Anonim spunea...

Felicitări Tudor și multe,multe înainte.Să se alinieze zoro-urile cu spor :))))

Anonim spunea...

„Zero”-urile clar !!!

Tiberiu spunea...

Şi contorul se roteşte încă, da? :)

CipBtRO spunea...

Chiar mare pacat ca e "Anonim". Mi-ai dat o idee...

Unknown spunea...

Felicitari pentru aceasta cifra rotunda si la cat mai multe zerouri! Happy WW, Tudor!

Andera Y spunea...

Whoaaa! Felicitari si la cat mai multe pe viitor! :)
Zi colorata sa ai!

Anonim spunea...

Cat de superficiali suntem ! Toti ne-am bucurat ca ai ajuns la performanta de a primi 10.000 de mesaje , dar niciunul nu a fost curios sa vada continutul acelui mesaj :) Eu cred ca mai important pentru tine era continutul acelui mesaj , decat numarul lui ...sau pote si continutul si numarul...sau ...poate doar numarul...la cat mai multe !

eandrei spunea...

felicitari! la cat mai multe articole cu cat mai multe commenturi! in rest..."no comment" :)

Sara spunea...

FELICITĂRI! Și la cât mai multe postări și comentarii! Deci.. INSPIRAȚIE vă doresc!
O seară liniștită!

Tudor Enea spunea...

Carmen RM - multumesc frumos. As putea sa te premiez si pe tine de asemenea pentur ca tu si Pandhora aveati cea mai mare rata de comantarii in ultimul timp. Asa ca multumesc inca odata.

Tudor Enea spunea...


Pandhora - multumesc frumos, insa stii cum se spune, atata timp cat e anonim ar putea fi oricine :)!

Tudor Enea spunea...


Copilul in oras - multumesc mult. Este, intr-adevar.

Tudor Enea spunea...

Liviu Bimbea - sanatate sa fie, multumesc mult de tot. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - 5000 e mult. La mai mare. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Vasile Dumitru - chiar asa:)) Multumesc multumesc.

Tudor Enea spunea...


Tu1074 - abia in situatii de astea realizezi cat de importante sunt zerourle:)) Multumesc mult.
si "zoro" are rolul lui nu-ti fa griji:))

Tudor Enea spunea...

Tiberiu - cu siguranta. De atunci si pana acum mai sunt vreo 70 peste:) Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

CipBtRO - anonimii au si ei rolul lor. Multumesc mult. Astept sa vad "ideea" :)

Tudor Enea spunea...


Alice in WonderNet - multumesc frumos. Happy WW!

Tudor Enea spunea...



Andera Y - colorata sa fie. Multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...

Anonim - oamenii vad un lucru in diferite nuante si mereu cu ochi diferiti. Asta ne face pe toti speciali. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Eandrei - no coment. Doar multumesc mult.

Tudor Enea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tudor Enea spunea...

Sara - multumesc mult. Toate bune si tie. Seara minunata.

Dan spunea...

Felicitari!
Îţi doresc să ajungi la articolul cu numărul 426.971 şi la al 7.284.569(39,1)-şpelea comentariu.

P.S. Cand bei o bere cu expeditorul comentariului cu numarul 10.016?

Anonim spunea...

si cum se poate revendica premiul?

Tudor Enea spunea...

Dan - toata stima. Berea o dau eu, dar mai tarziu putin cand o sa ma cheme primavra pe acasa. Cat despre cifre, sa fie inzecite si la tine dar doar in caz ca iti dorestia sta. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Anonoim - nu e o problema asa mare, solutii se gasesc, insa nu neaparat in anonimat. Incearca adresa mea de mail. Multumesc mult.

Ring de dans spunea...

Draguta intamplare, chiar te iubesc oamenii! ai vazut si tu acum :) Asta asa, ca sa nu te miri cat de repede iti vor creste zerourile din spatele cifrei 1 :))))
Multa bafta in continuare!

Anonim spunea...

Intuitia ta nu te ajuta?

Tudor Enea spunea...

Ring de dans - sa fie, multumesc mult. Cat despre iubire...hmmm :)

Tudor Enea spunea...

Anonim - din cate stiu, sub "anonim" pot sa scriu si eu. Insa pentru declaratii sincere nu ar trebui sa pierdem vremea ghicind, ci aprofundand. Multumesc frumos.