miercuri, 16 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte - Printre insule

Sunt plecat acum si internetul nu  ma ajuta prea mult. Am facut fotografii, insa mi s-a terminat bateria si nu imi gasesc incarcatorul. Nu imi amintesc sa fi fost vreodata atat de dezorganizat (sa nu plecati niciodata de acasa in graba; ganditi-va de doua ori la ceea ce puneti sau nu puneti in bagaj). Ma bucur insa de plimbare si sunt fericit ca am ajuns sa vad astfel de locuri. Fotografia de mai jos, nu imi apartine, insa trebuia sa va arat neaparat unde ma aflu acum, pentru ca e de vis si e aproape primavara. Va doresc zambete si voie buna!


O idee marca  Wordless Wednesday


Update - sunt in Ulsteinvik, un orasel cu doar 5100 locuitori, undeva pe coasta de vest a Norvegiei. Din cauza curentului cald ce strabate golful, aici nu e iarna asa cum o stim noi. Nu e nici primavara, dar eu asa m-am amagit ca e, mai ales ca veneam de la -23 grade C!

36 de comentarii:

pandhora spunea...

asa pare a fi,primavara :)
sa o iei cu tine cand te intorci! :)

danpamfil spunea...

si sa nu crezi ca scapi, cand gasesti incarcatorul, sa ne arati si noua cateva poze :D
acum chiar ca mi-e dor de primavara ...

Tudor Enea spunea...

Pandhora - Primavara o am in suflet mereu. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Danpamfil - nici nu vreau sa scap. Vin ele si fotografiile. Vine si primavara, vin si eu... :) Multumesc mult.

Anonim spunea...

Noa serbus Tudore. Te-a speriat iarna de acasă şi ai fugit să cauţi primăvara. Burduşeşte-ţi bine jeburile cu ea.

Anonim spunea...

A încredere în tine că te vei descurca și vei găsii soluții
Dar la aia cu graba subscriu și eu :) !!!
Toate bune !

Tudor Enea spunea...

Liviu - salutari cu drag de departe. Acum nici nu vreau sa exagerez, dar am venit de la -20 de grade la +2, 3 grade, asa ca e clar ca miroase a primavara. Multumesc mult. Am grija sa o iau cu mine.

Tudor Enea spunea...

tu1074 - deobicei calculez totul inainte si nu prea uit nimic nicaieri, dar acum... s-a intamplat. Deh, cred ca oamenii sunt uituci prin definitie:)) Multumesc mult. Salutari cu bine!

Delia spunea...

Uite un pont cum sa iti faci bagajele mult mai repede si mai usor :) http://www.travelstuff.ro/www-travelstuff-ro/eshop/3-1-Seturi-de-C-l-torie

Allure spunea...

De arătat ne-ai arătat, dar de spus ne spui unde ești? :)

Zina spunea...

Unde e primăvara asta așa de frumoasă ?
Să ai mereu primăvară în suflet, Tudore !

Spunsieu spunea...

fermecatoare insulitele, banuiesc ca e o placere sa treci de la una la alta si sa le vizitezi...

Anonim spunea...

eh, nu-i nimic. Tu sa te simti bine!
In asa locatie...:)

RobertN spunea...

Frumoase locuri ai parte sa vezi.
O zi minunata iti doresc!

CipBtRO spunea...

Esti intr-un loc minunat!

Andera Y spunea...

Absolut superb peisaj! Clar pare a fi primavara pe meleagurile pe care le strabati acum. Trimite si pe acasa un picut! :)
Zi colorata sa ai!

Vasile Dumitru spunea...

exista intotdeauna si "next time" asa ca nu e nimic pierdut... deocamdata!

Slowaholic spunea...

Minunat! Dar UNDE esti? :)

Diana spunea...

:) Frumoasa imaginea! Altceva cred ca ar fi de prisos sa mai comentez... Sigur ca as putea scrie zeci de randuri pentru astfel de imagini dar... :)
Zile fericite! Succese!

Anonim spunea...

Ce frumoooooossssss!

cammely spunea...

Zambete si voie buna si tie Tudor!

Unknown spunea...

-23°C?! oooooo! si noi ne vaitam ca azi dimineata am avut -5°C si ca probabil, duminica vor fi -10°C ;))
Sa ai parte de vreme faina! si sanatate - mai presus de orice!
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Delia - multumesc mult. E foarte util:)

Tudor Enea spunea...


Allure - am completat. Locul e minunat. Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Zina - o port cu mine mereu. Nu as puta renunta vreodata la primavara din suflet. Multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...


Spunsieu - mai fascinant este ca norvegienii nu sunt mari amatori de poduri, dar sunt experti in tot ceea ce inseamna tunel Asa ca daca nu exista feribot, construiesc un tunel. Chiar si pe sub apa.
Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Anonim - ma simt bine... E aproape suficient. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...


Robert Nicolaescu - salutari cu bine, Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...


CipBtRO - ma consolez cu asta cat sunt departe de casa. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Andera Y - trimit primavara in sufletul tutror. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Vasile Dumitru - am intrat in posesia fotografiilor si am sa le prezint cat de curand. Multumesc mult. "Next time" voi avea un aparat mai performant pt o calitate mai buna.

Tudor Enea spunea...


Slowaholic - Multumesc frumos. insule, fiorduri, e minunat ce poti sa gasesti in tara asta.

Tudor Enea spunea...

Diana - zilele pe care le-am petrecut acolo au fost "mute". Nu am avut timp si nici nu am putut sa scriu nici un cuvant. Abia dupa ce am plecat am realizat unde am fost si cuvintele s-au scris aproape singure. Multumesc furmos.

Tudor Enea spunea...


Dorde femeie - intr-adevar. Multumesc:)

Tudor Enea spunea...

Cammely - sa fie la toti:) Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Carmen RM - pe varful asta de munte unde imi am "vizuina" sunt frecvent mai mult de -10. Insa mai jos de -25 nu am vazut sa coboare inca. Oare sa mai astept? :)) Multumesc mult. Sanatate sa fie. Happy WW!