marți, 12 februarie 2013

Miercurea fără cuvinte - Pe inserat


Precum se-agită marea-n valuri de nisip, norii pe cer se zbat în vânt pierzând cărarea, şi-n umbra marelui apus se plimbă în culori de foc ce ieri au fost şi astăzi parcă nu-s. Ȋn iarna ce mă-ngroapă-n munții albi, tot mai pustii, mai rătăcesc pribeag... şi tu te pierzi si tu nu-mi vii...


O idee marca  Wordless Wednesday

23 de comentarii:

pandhora spunea...

coplesitor cer in frumusetea lui...

Unknown spunea...

de basm! un tablou ca desprins din cartile cu povesti! Superbe nuante!

PS: textul însotitor este de-o calitate emotionala deosebita, însa, te rog, la MfC fara cuvinte! altfel re-începe fiecare sa ataseze cate o poezioara, un citat, apoi o poveste întreaga...

Anonim spunea...

E miercuri și imaginea m-a lăsat fără cuvinte :D !
O noapte liniștită îți doresc !

Tudor Enea spunea...

Pandhora - multumesc mult. :)

Tudor Enea spunea...

Carmen Rm - sa nu te superi, din totdeauna am postat la fel. Fiecare fotografie a mea a fost si va fi mereu insotita de cateva cuvinte. Asa cum uneori o fotografie face de multe ori cat o 1000 de cuvinte, la fel si cuvintele mele descriu ceea ce nu se vede in fotografi. Sper sa ma intelegi.

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - asta e ideea de baza pana la urma:) Multumesc mult.

Unknown spunea...

Şi unde zici că este făcută această fotografie?
Să ai o noapte liniştită.

Nicol spunea...

cata frumusete!...nu am cuvinte !

Tudor Enea spunea...

Liviu - fotografia e facuta in acelasi loc unde e si cea de saptamana trecuta, numai ca unghiul e diferit. Norvegia, aproape de Lillehammer. Multumesc mult. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - salutari cu bine, multumesc mult de tot!

copilul in oras spunea...

Perfect.

RobertN spunea...

Frumoasa postare, cu tot cu cuvinte:)
O zi buna!

Anonim spunea...

Superb apus in cuvinte atat de sensibile.

Vasile Dumitru spunea...

dom`le, esti pictor, nu fotograf! jos... caciula! :)
buna dimineata!

CipBtRO spunea...

:)
Frumos peisaj!
O zi linistita!

Unknown spunea...

excelenta fotografie!

Anonim spunea...

Foarte frumos era cerul....
Dar asta spun majoritatea! :))
Happy WW!

Spunsieu spunea...

o imagine care inspira infinitul, cerul care se rastoarna peste case!

Anonim spunea...

dar nu ma pierd ; abia ce m-am adunat din ratacirile mele ce au durat ani la randul...si nu iti vin , pentru ca deja sunt acolo , in sufletul tau :) frumos peisaj!

Andera Y spunea...

O imagine rupta din basme.
Happy WW! :)

Diana spunea...

Cu frumusetea si maretia ei Natura ne va lasa intotdeauna fara cuvinte!
Frumos peisaj!

Alex spunea...

Parcă aştepţi să apară în cadru şi Moş Crăciun cu renii lui!
Faină poza!
O zi bună, dragă Tudore! :-)

Andrei Răduţu spunea...

Salut Tudor ! Te anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire :)