luni, 24 iunie 2013

Petale de dor

Si fiindca timpu-mi joaca feste si azi ma simt pierdut in stele, vise si nesansa, imi amintesc de versuri de demult zambind la raza mea maiastra. Si raza mea e plina de speranta...


Petale de lacrimi plutesc printre nori
- risipa de ploi sub soarele stins;
Prin ganduri zburau mai pasnic cocori,
Doar dorul de tine mai este aprins.

Si pene si puf prin aripi mai zboara
- ale mele aripi sunt frante si grele;
Iubirea de tine a-nceput sa ma doara.
Ma sting, fara ploi, langa visele mele.

Departe prin stele tu zbori si nu-ti pasa
- mai cade un astru cand trist e un inger;
Durerea din inima ta nu ma lasa,
Presari pe mormantu-mi petele de sanger.

Tarziu s-a facut peste marea de stele
- cu visele mele nu stii ce sa faci.
Te pierzi si te stingi si tu printre ele,
Iti ploua din aripi cu petale de maci.

15 comentarii:

BGC spunea...

ce frumos mai scrii ...:D

Silving spunea...

Foarte frumos!

Tudor Enea spunea...

BGC - asa cum ma stii. Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Silving - multumesc frumos!

Ionut spunea...

Unele dintre cele mai bune versuri citite in ultima vreme(si n-au fost deloc putine).

Anonim spunea...

Hmm, ziceai ca ti-ar mai trebui putina sare? nu cred, e foarte bine asa.

Elena

Tudor Enea spunea...

Te salut, Ionut, iti multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Adidasi - te salut. Multumesc.

Tudor Enea spunea...


Elena - He, he poate sa mai adaug putin piper? Multumesc frumos!

Anonim spunea...

De ce crezi ca-ti lipseste ceva?

"Orice samanta poarta in ea promisiunea a o suta de paduri."

Purtam in noi "eu-l" potential, asa ca...le avenm pe toate, trebuie doar sa constientizam asta.

Sa-ti fie bine!
Elena

Lăcrămioara spunea...

Superb, Tudor!
Mi-e dor de poezie...

Cristina Lerinț spunea...

Ar trebui să scrii mai des, iar apoi ai putea publica un volum! :)

Tudor Enea spunea...

Elena - iti dau dreptate. Asa este. Multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...

Lăcry - mii de multumiri. Numai bine!


Tudor Enea spunea...

Pătrăţel - asa este, as putea sa scriu mai des, din nefericire nu se intampla... Totusi, ramn "deschis" si pe aproape. Multumesc frumos.