sâmbătă, 6 iulie 2013

Din aparentele sfarsitului

...Si fiindca tot mi-am amintit de poezie, continui astazi printre versuri si rime.

In noaptea tarzie, in zori prea devreme,
Privesc pe fereastra afara cum cerne.
Sunt roiuri de fluturi, sunt stele tacute,
Se-astern peste viata petale marunte.

In soapte de ceara, in umbre bizare,
Privesc pe fereastra afara in zare.
Sunt sute de pene, de ingeri pierdute,
Se-astern peste aripi cu urmele mute.

In suflet tarziu, in viata devreme,
Privesc peste mine cum totul ma cerne.
Sunt ani cenusii, sunt vise cazute,
Se-astern peste aripi si-s grele si-s multe.


6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred ca nu-i niciodata tarziu, pentru ca sufletul nu cunoaste nici "tarziu" si nici "devreme". Sufletul nu cunoaste timpul, pentru ca in afara lui timpul nu exista.Exista doar perceptia proprie asupra sentimentelor, emotiilor, reactiilor noastre. In functie de acestea sufletul simte...ca e tarziu sau prea devreme, sau ...mai bine prinde in palma o pana pierduta de inger si aceasta-ti va aduce timpul potrivit, ai sa vezi.

Sa-ti fie bine!
Elena

Tudor Enea spunea...

Elena crezi ca stim cand e timpul potrivit sau doar realizam uneori ca l-am ratat in incercarea de a fi pregatiti sa il gasim? Iti multumesc mult?

Anonim spunea...

Uneori simtim asta instinctiv, alteori simtim rational, iar alte ori e asa cum spui tu, realizam doar ca am ratat. Dar ce ar fi viata fara toate astea? fara caderi, fara inlatari? Fara speranta pe care ti-o da pana aceea stransa in palma, cum ca pana la urma totul va fi bine!? indiferent de timp.Eu cred -si nu e obligatoriu ca toti oamenii sa creda asta- ca totul se intampla cu un rost, inr-o ordine anume. Nimic nu e intamplator.Chiar nici faptul ca la ora asta eu sunt pe aici,si caut raspunsuri.Multumesc si eu pentru asta.

Elena

Ionut spunea...

Niciodata nu e prea tarziu pentru nimic! Imi plac mult rimele!

Tudor Enea spunea...

Cu siguranta toate isi au rostul lor in viata. Si, asa cum spui si tu, viata nu si-ar avea sens daca ar merge numai in linie reapta. Important e sa nu ne intoarcem din drum. Mergem inainte. Multumesc mult, Elena!

Tudor Enea spunea...

Asa este, niciodata nu e prea tarziu. Te salut, Ionut, iti multumesc mult.