vineri, 25 aprilie 2014

Pe cand iti doresti primavara...

Ma-ntorc cu dor sa-mi vad cum mi te scuturi. Ma-mbat cu miresme de parfum si petale, ma imbrac cu iubire peste aleile goale. Malinul acasa a inflorit fara mine. El stie ca de undeva de departe il caut din priviri purtandu-l in suflet. M-am deschis in lume si zbor; curand, imi zic, curand am sa ma-ntorc. Dar pan-atunci mai trece-un an...
Pe cand iti doresti primavara mai vin sa mi te-ating punand inca un an in anii care-i porti in spate. Cam tot pe atunci, malinul infloreste iar si o sa te-ncante bland, printre iubiri si soapte. 
Asa-mi vorbeste timpul si se scurge. Si azi a mai trecut cu-n an prin mine. 
Malinul, ca in fiecare an e inflorit de ziua mea si singurul regret ca eu nu pot sa ii simt mireasma. 
Fotografia a venit proaspata cu arome de ploaie racoroasa. Timpul e si el nou. Ma ridic si privesc spre departe. Sunt tanar! Traiesc si ma bucur de viata!


7 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!

Zina spunea...

Să trăiești mulți ani, cu sănătate și fericire !

Floarea bunica spunea...

Asa este bine!Sa te bucuri de viata,sa fi sanatos si sa-ti indeplinesti toate dorintele.Un calduros "La multi ani"de aici unde este ploaie si vant,chiar daca malinul e inflorit.

Tudor Enea spunea...

Multumesc frumos, Anonim(?)

Tudor Enea spunea...

Multumesc frumos, Anonim(?)

Tudor Enea spunea...

Zina - multumesc mult de tot!

Tudor Enea spunea...

Floarea bunica - aici unde sunt astazi avem 39 de grade, maine se anunta 41. Gandul ca acolo e ploaie si vant, ma face sa imi doresc mireasma malinului dupa ploaie mai mult ca de obicei. MUltumesc mult de tot!