sâmbătă, 4 septembrie 2010

Leapsa cu premii

Nu stiu daca era  sau nu cazul insa am primit premii. Trei premii dragute care m-au facut sa imi amintesc ca trebuie sa imi respect mai mult cititorii. Surpriza cea mai mare nu a fost premiul in sine, ci faptul ca l-am primit din trei locuri diferite.  De la Anelise, de la ANM  si de la  Liviu. Premiile se intorc si la voi cu multumirile de rigoare.


Lucruri  care imi plac:

Sa zambesc - pot aborda orice intamplare  plin de optimism daca zambesc.
 Primavara - e anotimpul in care stiu ca totul renaste,  inclusiv in oameni.
Muntele - pentru ca nimic nu se compara cu privelistea din varf.
Marea - pentru infinitatea ei, pentru nisip si soare, pentru pescarusi si amintiri.
Cerul senin - la fel ca marea, inseamna infinitate.
Albastru  - in toate nunatele pentru ca e culoarea cerului senin
Ciocolata - pentru ca pot sa o mananc oricand

Ca deobicei imi este foarte greu sa dau premiul doar unor anumite persoane. Dupa indelungi "dezbateri",  m-am decis asupra urmatorilor: 



Le-am lasat  la urma pe Domna Elena si pe Claudia pentru o multumire in plus. Daca cineva stie ca merita premiul sa ma atentioneze si rezolvam imediat problema. 

Zambete si  voie buna tuturor!

23 de comentarii:

ANM spunea...

Placerea a fost de partea mea. scrii frumos, meritai.
ma mut pe wordpress.
http://rainychocoffee.wordpress.com/
Te`am adaugat deja acolo. esti dragut sa schimbi link`ul? mc anticipat :*

DOAR NOI spunea...

Multumesc mult!
Sunt onorata... si emotionata.
Fie ca viata sa te premieze zilnic cu bucurii si zambete si oameni dragi si sinceri si inteligenti, care sa te aprecieze si sa te ajute sa evoluezi permanent!

Ganduri alese si imbratisari prietenoase!

maya patricia pop spunea...

Premiul e alcatuit din cele 3 imagini nu?

Tudor Enea spunea...

ANM - am sa modific imediat adresa. mult succes acolo. Multumesc incaodata.

Claudia - placerea e de partea mea. multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...

maya - premiu consta in cele trei imagini si in plus un zambet urias!

maya patricia pop spunea...

:D I love big grinds:D 10x

Tudor Enea spunea...

happy for you, Maya! wellcome!

WomanWithW spunea...

Multumesc.Now...I got you!:)

Tudor Enea spunea...

it's my pleasure.

elena marin-alexe spunea...

Ma simt onorata! Multumesc mult!Prietenia ta este deosebita pentru mine!O seara frumoasa si multe binecuvantari de la Vrancea!

magda spunea...

Iti multumesc din suflet,premiul tau ma onoreaza...desi mie nu imi place toamna iti urez sa ai o toamna linistita!

Tudor Enea spunea...

Doamna Elena - eu va multumesc.am tot respectul si admiratia pentru dumneavoastra.

Magda - eu iti multumesc. daca nu iti place toamna, priveste-o ca un pas spre primavara viitoare. zambete si bucurii iti doresc.

Unknown spunea...

Mersi frumos :*:*:*:*

Tudor Enea spunea...

cu placere, Sindy. :)

Liviu spunea...

Îl meriți pe deplin. Nu fii șmecher să ne răsplătești cu mulțumiri și zâmbete. Fă-o cu post-uri noi. :)

Tudor Enea spunea...

He he, liviu, ce interesant ai spus-o. Asa am sa fac. multumesc, totusi, incaodata.

Monica spunea...

Felicitari:)
Le meriti din plin:)

Tudor Enea spunea...

multumesc Monica. insa cred ca si tu ai putea sa te bucuri de un zambet de toamna.

Mallynna spunea...

Multumesc pentru preimu..doar ca...nu prea stiu eu care e treaba cu el :( imi pare rau

Mallynna spunea...

*premiu

Tudor Enea spunea...

Mallynna - cu placere. premiul e simplu. copii fotografiile de la mine, le pui la tine pe blog alaturi de cateva lucruri care iti fac placere in viata. si le dai mai departe la citittoii dragi tie. succes si o zi buna.

Florentina Gîdea spunea...

Tudor,mi-a facut deosebita placere sa-mi vad numele scris pe blogul tau.In ultimul timp nu am mai intrat pe blog.
Probleme cotidiene.Mai mult sau mai putin.
Voi lua leapsa si voi incerca sa o dau mai departe.
Multumesc inca o data.
Feerie!

Tudor Enea spunea...

Florentina - fii linistita. eu ti-am oferit premiul. singura obligatie era sa il primesti cu palcere. in rest sa auzim numai de bine! multumesc.