miercuri, 20 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte (3)

De data asta chiar e primăvară. Şi cum puteam să pun mai bine ȋn evidenţă acest lucru decât cu  un personaj celebru (motanul) pe aici care se bucura din plin de razele soarelui. Alături de el, ca şi noutate este cel mai proaspăt membru din curtea noastra (cainele). Nu are ȋncă un nume. Aştept propuneri! Happy WW!







O idee marca  Wordless Wednesday 
Pentru cei interesaţi trimit setul complet de fotografii pe adresa de mail. Ganduri senine!


51 de comentarii:

Anonim spunea...

pufoshenie mica! dragu de el :)

Anonim spunea...

la nume nu ma bag,nu am idei geniale :P

elena marin-alexe spunea...

Ai surprins clipe de odihna "fara cuvinte" dar atat de graitoare Tudore!
Frumoase imaginile!

eandrei spunea...

ai putea sa ii spui Zven! sau gicu :))

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Tu decizi!

. spunea...

ce dragutzi...

aA spunea...

scumpilici? gri? pisic? labuta? mai zic??? :)

Escu spunea...

baie de soare + leneveala.. ce poate fi mai relaxant ? :))

pandhora spunea...

piedone...dragul meu drag lenes si frumos :)
micuta pufosenie...sa-i spunem PUFU..asta pentru ca nu am inteles daca este fetita sau baiat :)

memori3s spunea...

Norocel... :) ( vreau si eu pozele te rog)

Anonim spunea...

Matza ca matza, dar razele soarelui le-ai surprins tare fain, lumina aceea difuza, parca dimineata insasi s-ar fi trezzit din somn...
Bine te-am gasit! :)

CARMEN spunea...

Superbe imagini! Lenesila? :) si prietenul lui, Puf alb.
Fotografiile tale au surprins perfect fiecare detaliu :) extaz în razele soarelui... se vede cum toarce de palcere, cum "maseaza" aerul cu labutele :)) Fotografii absolut perfecte! Felicitari!

Irina spunea...

Asa da, parca mai merge. Cu burta la soare, tare as mai lenevi si eu... Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Alis - multumesc.

Doamna Elena - odihna e de la sine fara cuvinte, m-am potrivit fara sa vreau:) multumesc.

Eandrei - Zven e un nume interesant. Gicu e senzational de acum:)))

Incertitudini - multumesc.

iulia - multumesc.

aA - poti sa mai zici. ai inspiratie. nu m-am gandit la nici unul dintre astea pana acum. multumesc

Escu - uneori si eu invidiez motanul ala:) multumesc.

pandhora - m-am gandit ca o sa iti placa noile poze cu Piedone, daca nu ai observat, undeva in poza a patra se vede o crenguta de malin. inca neinflorit:D multumesc.

memori3s - Norocel era catelul pe care l-am pierdut in iarna... nu pot sa il chem pe asta la fel, dar multumesc oricum

teonegura - multumesc mult pentru aprecieri, bine ai venit. sa auzim numai de bine!

Carmen - pe motan il cheama Piedone. l-am mai surprins de cateva ori pe aici in multe ipostaze. Puful ala alb e problema, dar acum am de unde sa-i aleg un nume. Va multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Irina - dupa cum spuneam, uneori invidiez motanul ala:))) multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

cum era sa uit: Happy WW!

coolnewz spunea...

ah, cita lene! :)

Tudor Enea spunea...

coolnewz - nu-i asa? :)))
bine ai venit. multumesc mult!

altcersenin spunea...

interesante fotografii
si catelusul e un dulce si un Pufica in perceptia mea :)
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

cred ca o variatie de la Puf e cel mai apropiat nume pe care o sa-l primeasca. multumesc mult,Altcersenin
Happy WW!

Carpe Diem spunea...

la nume nu m-am priceput niciodata, dar pozele si protagonistii sunt extraordinari...bravo...

psi spunea...

he, he... ia uite ce de prieteni de-ai mei pe la tine! frumos codat la soare!
Ai putea sa-i spui Grish pentru ca are nuante de gri ori Paws, pentru ca are labute cu pompoane... pisicilor le plac numele care contin s-ul :))))

Tudor Enea spunea...

Ionut multumesc mult. inscriete pe site-ul Doamnei Carmen ca participant la Miercurea fara cuvinte:) zi senina.

psipsina - stiu ca iti palc pisicile foarte mult, insa "codatul" are deja nume. catelul e problema. :)
insa Grish suna interesant sa-l mai alint din cand in cand:)))
multumesc mult.

psi spunea...

scuze, tudor... mă gândeam eu că motănelul îl mai văzusem... lui cățel ai putea să-i spui Albuș! :)

Tudor Enea spunea...

nu e bai, si Albus suna interesant:) multumesc incaodata.

fly2sky spunea...

Ce frumos invaluie razele soarelui!!
Laika e un nume de catelusa care imi place si mi se pare ca i s-ar potrivi (daca nu e catel)

Tudor Enea spunea...

E fain Laika numai ca e catel... am sa ma mai gandesc. multumesc mult:)

Dama fara camelii spunea...

Ce-mi place a treia fotografie! Ma imbie la odihna, dar cine-mi spala geamurile?

Tudor Enea spunea...

s-ar putea sa gasim ceva voluntari pe aici:)))
multumesc mult.

Aliceee Traveler spunea...

Ce frumos lenevesc prietenii tai :)
A venit primavara!

cafeauata spunea...

Nu mai incape nici o indoiala: ca pisicile nu stie nimeni sa leneveasca! Ai fost pe faza si, in plus, Piedone a si stat la sedinta foto. Bravo pentru amandoi!
Pe catelusa mea o cheama Cola, de la o Coca-Cola agitata. Iar cand a fost mica, avea chiar marimea unei sticle de Cola. Mai asteapta sa-i vezi temperamentul celui mic, apoi pune-i nume, parerea mea.

IULISA spunea...

Foarte reusite fotografiile! Catelul meu se numeşte PUKI.Sărbători fericite.

Sorin spunea...

Eu zic să-i dai un nume de al nostro românesc chiar dacă nu mai e la moda , fii original . Părerea mea !
Zi frumoasă să ai ! şi sper că nu ţi se vor da prea multe nume că vei avea o mare dilemă la sfârşitul zilei .

Anonim spunea...

Ce-i al lui,e-al lui! Soarele si toata ambianta ii priesc!... :)

sonia spunea...

Buna seara, Tudore... Daca am inteles bine e fetita acea dulceata de catelusa. Baiatul meu spune ca i s-ar potrivi un nume ca " Albusha" , doi ochi pe o blanita alba-lapte...
Totusi, numele meu preferat de catelusa va ramane intotdeauna Molditza.
relaxanta plimbarea la tine pe blog, ma bucur de aceasta oaza de liniste si impacare sufleteasca...
Noapte buna, lina si senina.

Tudor Enea spunea...

a venit. multumesc, Alicee

cafeuata - animalutele mele sunt destul de incantate cand fac fotografii. se simt vedete:)
multumesc de sfat. am sa iau aminte. toate bune!

IULISA - multumesc mult. Sarbatori fericite si tie:)

Sorin - dilema o am de vreo doua saptamani de cand l-am adus. un nume simplu va fi oricum. multumesc mult.

de acord cu tine, Acuarele. multumesc mult.

Sonia -e catelus. dar tot doi ochi negri intr-un bulgare de blanita alba sunt:)
multumesc mult. seara senina.

Aurora georgescu spunea...

Toţi căţeii mei s-au numit Muţunache, Roky sau Dodi !Acum am două căţeluşe coker Ledy şi Lola. Să-ţi trăiască leneşul viitor motan Piţi!

Tudor Enea spunea...

multumesc mult, D-na Aurora Georgescu.

Carpe Diem spunea...

Tudor, eu m-am inscris. Trebuie sa reintru pe acolo sa vad daca mai sunt prezent in lista, dar inscrierea am facut-o de cand am facut primul articol din gama WW...

Se-cret spunea...

Fain pisoi,seamănă cu Brănică al nostru.I-aș zice „Sfor”

Tudor Enea spunea...

Ionut, in fiecare saptamana cand Doamna Carmen publica Wordless Wednesday, are open link unde trebuie sa iti introduci numele tau sia dresa blogului. toate bune!

se-cret - catelul e problema, dar Sfor imi place cum suna:) multumesc mult.

A.C.M spunea...

Ce scumpici sunt;x
Cum sa nu ai chef de viata atunci cand vezi animalutele astea:x

Tudor Enea spunea...

Bine ai venit, Andreea. multumesc mult.

Se-cret spunea...

Cățelul poate fi Al(-bul)sau Nea

LiaLia spunea...

Genial motanul, adorabil cățelul :) Mi-ai făcut dor de motanul meu lăsat în grija părinților și de cei doi dulăi ai lor. Eu i-aș spune Oscar :) Toate bune!!!

Tudor Enea spunea...

se-cret - Al-bul suna foarte bine. iti multumesc incaodata.

LiaLia - La oscar nu s-a mai gandit nimeni. are o multime de "premii" virtuale:) dar Oscar-ul deja e un apogeu. multumesc mult.

BlueRiver spunea...

Relaxante poze :)... parca as vrea sa fiu pisica, sa stau tolanita la soare ;)
... ce zici de Bella sau Moaca :)

Tudor Enea spunea...

multumesc mult, BlueRiver! numai bine!

Lukluk spunea...

"Micuţa" cred ca se potriveste cel mai bine...

Zinaida Strinu spunea...

Bine te-am gasit aici,la tine acasă! Imi plac pisicile, sunt destepte, stiu sa-şi asigure tot confortul posibil. A ta s-a întins pe scândurile alea, nu stă pe pământ, să n-o tragă ! Până la urmă, ce nume i-ai pus căţelului ?

Tudor Enea spunea...

E un smecher fara pereche motanul asta al meu:))
Pe catel l-am numit Ita(de la Oita) si se pare ca nu are nimic impotriva.
O saptamana minuntata, Zina!