miercuri, 27 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte – Acoperişul Moldovei


De multe ori ȋmi doresc să mă ȋnalt la cer. Dincolo de creasta  din care muşcă răsăritul e cerul senin ce strigă spre nemărginire. Astăzi vreau să fiu deasupra tuturor. Astazi sunt un zburător.(Vf. Toaca 1904)



O idee marca  Wordless Wednesday

33 de comentarii:

Se-cret spunea...

Excelentă imagine vezi de pe acoperiș!Ai grijă și revino la noi sănătos și fericit!

Tudor Enea spunea...

Salutari, Se-cret. Cu adevarat imagini de vis de pe "acoperis" Am coborat si am reusit sa ajung acasa. Iti multumesc.

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Pozele tale au suflet!

Ia privește -
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/compensari.html

Zinaida Strinu spunea...

Ce perspectiva minunata ! Privind de acolo de unde erai tu, cred ca te-ai simtit o clipa stapanul lumii.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă imagine!
O zi de miercuri cât mai plăcută!

Tudor Enea spunea...

INCERTITUDINI - multumesc frumos. POza ta e cu adevarat fara cuvinte:)))

Zina - macar de pe varful muntelui sa ne simtim si noi deasupra tuturor:))) Multumesc.

ELENA - iti multumesc. Happy WW!

Ioana spunea...

Si eu, si eu vreau sa fiu zburator :-D Foarte frumoasa imagine...

fly2sky spunea...

Astazi te invidiez un pic :)

Anonim spunea...

Hmmmm, si tu ne privesti de la inaltime? :P Glumesc... se vede frumos lumea de acolo, totusi prefer sa raman aici. :D

Tudor Enea spunea...

Ioana - nu te opreste nimeni! Multumesc!

fly2sky - hai la munte cu noi! Multumesc.

lunapatrata - gusturile nu se discuta. fiecare cu preferintele lui, acar din cand in cand. Multumesc.

CARMEN spunea...

minunata priveliste! si-mi închipui ce aer!
Happy WW! Sa ai o miercure frumoasa!

Sophie spunea...

ai avut o priveliste minunata

Zodrac spunea...

De vis privelistea

Unknown spunea...

Noa serbus. Atenţie la vijelii să nu te fure cumva priveliştea că-i tare faină.

pandhora spunea...

am o slabiciune pentru zburatori :)
superba priveliste :)

Max Peter spunea...

Acolo, sus, aerul este tare şi puţin "aromat" de mirosul de cetină. Stai, te uiţi în depărtare, tragi o gură de aer în piept şi... simţi că trăieşti!

Alexandru spunea...

Dragă Tudore, când ai în faţa ochilor o asemenea privelişte de vis, cum să nu-ţi doreşti să fii ...zburător?
Îţi doresc o zi minunată!

Mirela spunea...

Frunoasa si imaginea, si textul. Si..aspiratia! :)

angi spunea...

Splendida priveliste!
De aceea invidiez pasarile:).

Unknown spunea...

Frumos acoperis, m-as cocota si eu acolo! Numai bine!

IULISA spunea...

E frumos si minunat ca ai ajuns acolo pe "acoperis" dar acum sper sa nu n-e "privesti de sus"
O zi cât mai plăcută!

Anonim spunea...

intinde mana si prinde un nor :)

Sorin spunea...

Nu-i aşa c-a fost mâreţ ? acolo sus , mai presus de orice ?

Tudor Enea spunea...

CARMEN - aerul e curat si plin de miresme. Miroase a padure, a curat si a inaltimi. Iti multumesc.

Sophie - privelistea merita fiecare pas pe care il urci cu greu. Multumesc.

Zodrac - e un vis real acolo sus. Multumesc.

Servus, Abbilbal - sincer sa-ti spun acolo am prins unul din putinele momente cu senin, in rest numai nu a nins:))) Multumesc.

Pandhora - multumesc. Prinde-te-n zbor!

Max Peter - ai vorbit ca un cunoscator. Ai mare dreptate. Iti multumesc.

Alexandru - cred ca orice om are o senzatie de zbor atunci cand ajunge intr-un varf de munte. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Mirela P. - in cazul asta spun de trei ori multumesc:)

Angi - uite ca la pasari nu m-am gandit. Pana acum:))) Ce norocoase. Multumesc.

Alice Georgiana - salutari! Cine te opreste? Hai sus! Multumesc.

IULISA - totul e la figurat, stii doar. Nu imi palce sa privesc pe nimeni de sus. Placerea mea e doar sa fiu mai aproape de cer:) Multumesc.

rokssana - mi-a scapat printre degete:)) Multumesc.

SoriN - salutari. De vreo 8 ani tot urc munti si munti si nu ma mai satur. E cu adevarat magic. Iti multumesc.

Napocel spunea...

Ca de poveste, o pictura a Domnului

Tudor Enea spunea...

Napocel - te salut. Multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

Splendida imagine! Multumesc pentru frumos Tudore!

Tudor Enea spunea...

Doamna Elena - va multumesc si eu. Salutari cu bine!

Dan spunea...

Frumoasa priveliste ai la picioare!
Duminica frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Dan. O duminica placuta si tie:)

Costin Comba spunea...

Iti taie rasuflarea.

Tudor Enea spunea...

Fotografia nu poate uneori sa redea frumusetea acestor locuri. Cred ca tu stii mai bine de fapt aceste lucruri, insa e placut sa te lasi captivat de o poza si sa-ti imaginezi mai mult decat poate ea sa-ti ofere. Multumesc, Costin.