miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte – Cireşe negre

Azi vă propun cireşe negre. Însă nu orice fel de cireşe ci culese din înălţimile unui pom care are o vârstă mai înaintată decât mine. Copacul e înalt, însă va garantez că pe tot parcursul culesului nici un personaj nu a fost rănit nici măcar din întâmplare. Dulceaţa a ieşit delicioasă. Însă despre ea într-o altă poveste. Happy Ww!



Pentru o vizualizare  individuală a fotografiilor click pe suprafaţa de exunere a diapozitivelor. 
O idee marca  Wordless Wednesday

66 de comentarii:

Aniela spunea...

CE bine s-au copt! Prima poza face cu ochiul papilelor gustative!

Tudor Enea spunea...

Aniela - Buna metafora ta:) Multumesc.

CARMEN spunea...

cam multe cuvinte, dar... la asa cirese, treaca de la NOI! ne dai fiecaruia o lingurita din dulceata si, trecem cu vederea! :D Happy WW!

Unknown spunea...

Noa serbus. Până am ajuns eu s-au gătat cireşele.

Tudor Enea spunea...

Carmen - daca scap numai cu o lingurita de om m-am scos; insa parca nu a iesit niciodata mai buna ca anul asta:) Multumesc. Poftim la dulceata.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - multumesc, da de unde sa se termine? Copacaul e urias. E destul pentru toata lumea. Te poftesc linistit. Seara faina.

sonia rauss spunea...

Cirese negre pe buze rosii de copil... Copil mai mic sau mai mare... La fel de amare, la fel de ademenitoare...
Bine te-am regasit, am absentat o vreme, dar acum te am in lista mea de prieteni, pe blogul meu nou-nout, drept pentru care te voi vizita mai des...

Tudor Enea spunea...

Sonia - am intrat la tine aseara si am citit povestea horor. Iti spun sigur ca noaptea nu am sa mai citesc povesti horor:))) (foarte bine scrisa, cu accent pe sentimente)
Multumesc mult de tot. Esti binevenita oricand.

Alexandru spunea...

Mi-ai făcut aşa o poftă de cireşe, acum, după miezul nopţii! Tudore, dacă sunt aşa multe în pom, poate pui de-o..."clacă", să te-ajutăm să le culegi pe toate! :-)
Numai bine!

sonia rauss spunea...

Tudor, ma faci sa zambesc...! Nu ma caracterizeaza genul acela de scriere, dar a fost o leapsa provocatoare si de felul meu sunt extrem de parolista... daca vei citi si alte articole de la mine, iti vei da seama.
De exemplu, cel scris azi...
http://dordedoi.wordpress.com/2011/07/05/strainul-de-pe-banca/
Somn linistit! :)

Tudor Enea spunea...

Alexandru - pana la dulceata, poftim la cirese cu totii! (daca totusi nu dai de cirese pe nicaieri si nu poti sa iti satisfaci pofta, sa stii ca de fapt erau amare! ) Multumesc mult.

Sonia - dupa cum iti spuneam, povestirile tale scot in evidenta sentimente. Multumesc pentru ocazia de a le fi citit.

pandhora spunea...

ispite peste ispite in seara asta...
Dan si cu priceperea lui la fripturi...Max si caisele vecinului si...tu...cireasa dulce amaruie...
o zi de miercuri...dulce iti doresc cu tot dragul :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - intr-adevar numia cu tentatii ma infrupt si eu de ceva vreme in periplu de pe blogurile tacute de astazi. Iti multumesc mult.

Fosile spunea...

Pofta buna!
Atentie,pateaza!

Tudor Enea spunea...

fosile - multumesc. Si ce pateaza. Sa fi vaut ce maini aveam dupa ce am terminat de cules. Pateaza, insa merita:) Seara faina.

Se-cret spunea...

Sunt preferatele mele!Nu am mâncat detare mult timp!Pur și simplu nu ajung în jurul lor când se coc!Poate odată,dar deocamdată numai cu „ochiul papilelor gustative” vorba Anielei!!!

Costin C. spunea...

imi aduci aminte decopilarie, cand ne urcam in ciresi. Eram cei mai fericiti. Daca am fiputut am fi stat acolo in copac toata ziua.

Tudor Enea spunea...

Se-cret - multumesc. Inseamna ca te-am "nimerit" acum :)) Seara faina.

Costin - nu ma mai urcasem de ceva ani buni intr-un copac. Acum am patit exact ca tine. Nu mai vroiam sa ma dau jos. Multumesc.

by Cetateanu spunea...

intr-adevar,dulceata de cirese negre, amare cum le spuneam noi, este foarte buna. Asta ii ceream mereu bunicii mele, si dulceata de mure.

Costin C. spunea...

Tudor, noi aveam la tara un gutui mare si atran. era foarte ramificat si crescuse foarte intortochiat. Stii ce faceam? Ne jucam prinselea(leapsa,alergatea) prin el.

Tudor Enea spunea...

By Cetateanu - multumesc. Cred ca mi-a placut de mic dulceata de cirese negre(amare). Aviz amatorilor -cum pe langa lamaie ca ingredient mama mai pune in ea si frunze de menta. Ajuta la mentinerea gustului proaspat chiar si in timpul iernii.

Costin - e fain ce imi povestesti. Gutuiul e orintre cei mai ramificati pomi cred. Prezinta o siguranta in plus. Nu am avut nococul sa vad sau sa ma urc in vreunul atat de mare precum cel pe care il descrii. Acum am doi gutuii de cinci ani in curte. Peste vreo 20 de ani s-ar putea sa am ocazia sa realizez si lucrul asta:)))

Anna spunea...

Scrie cu cirese amare pe sufletul meu, prietene. Sa-mi vindeci tacerile.

Zodrac spunea...

Hai să lăsăm pozele să vorbească, pentru că dacă mai zici de dulceață s-ar putea să ai vizitatori surpriză :)

Zina spunea...

Chiar ieri vorbeam despre dulceaţa de cireşe negre şi cea de cireşe albe. Pe aici, pe la Bucureşti, nu prea se mai vede aşa ceva. Mi-au plăcut mult peisajele. Un colţ de lume frumos, parcă e din poveste...

Anonim spunea...

Pffu,imi place la nebunie dulceata de cirese negre!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Mi-ai făcut poftă,nu am mai
mâncat de mult!
O zi frumoasă să ai!

Anonim spunea...

Imi aduce aminte de ciresul din curtea bunicii.
Si de dulceata facuta din ciresele negre,care este preferata mea.

aA spunea...

pe vremuri dulceata de cirese negre era o mare realizare, tinuta la loc de cinste pt musafiri... erau si farfurioare speciale, mici chinezesti din care serveai cu mare arta. alte vremuri, alte obiceiuri.

Anonim spunea...

n-am mancat anul asta cirese negre...mi-ai facut pofta :)

coolnewz spunea...

sunt negre dar sunt si ... amare??

Nima spunea...

Imi place dulceata ...putin amaruie !
happy WW !

angi spunea...

Chiar e un cires inalt!Ce panorama si ce aproape de nori!
Cat despre dulceata...fara cuvinte,ca doar e miercuri!:)

Aliceee Traveler spunea...

Bine ca am trecut ieri prin Kaufland si mi-am luat fix cirese negre ca daca nu salivam la acesta prezentare! :))

Tudor Enea spunea...

Anna - multumesc mult.

Zodrac -te trec pe lista vizitatorilor. Multumesc:))

Zina - fotografiile sunt facute intr-o localitate in imediata apropiere a orasului Piatra Neamt. In unele fotografii se in plan indepartat central muntele Pietricica. Multumesc.

Lunapatrata - te trec si pe tine pe lista. Nu se paote altfel:) multumesc.

ELENA - multumesc. Zi minunata si tie.

Scorpio72 - am starnit ceva amintiri cu fotografiile astea. Ma bucur ca sunt amintiri placute. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

aA - ai dreptate. Aveam o matusa draga cand eram mic si de fiecare data ne servea cu o farfuriuta cu dulceata si un pahar cu apa. Erau alte vremuri. Matusa inca mai traieste, dar nu mai serveste pe nimeni cu dulceata. Doar setul de farfurioare a mai ramas trist undeva intr-un colt de dulapior. Multumesc.

rokssana - lista de invitati surprira la cirese si dulceata e destul de mare insa inca mai e loc. te trec acolo. :) multumesc.

coolnewz - sunt amare, insa au un gust aparte. multumesc.

Nima - hai la dulceata! Happy WW!

Angi - sa tot fi crescut cativa metri cu mult peste inaltimea gardului si a casei; asta ii da o nota de superioritate si dominare in zona. Multumesc.

alicee - la fix le-ai luat. esti printre putinele norocoase de pe aici dupa cum vezi :)) multumesc.

Unknown spunea...

Mmmmmmm....arata super..mi-ai facut pofta!
Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - Hai si tu la cirese si dulceata. E deajuns pentru toti. Multumesc.

Alisandra spunea...

Dar ce parere ai despre compotul de visine? Eu il ador!:)

Tudor Enea spunea...

Rêve blanc (G.) - fiecare fruct are farmecul lui. Erau vremuri cand ma urcam in visin si mancam pana nu ma mai puteam da jos:) Multumesc.

Andrei Răduţu spunea...

Imi amintesc cand m-a dus tata prima oara sa mancam cirese negre si nu de la celebrul gust am ajuns sa nu ma mai satur de ele. Frumos. Happy WW !

Tudor Enea spunea...

Rappa_ru' - cu totii se pare ca avem amintiri asemanatoare priviind ciresele:) Multumesc mult. O zi deosebita.

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Le dai și lor?

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/miercurea-aproape-muta.html

psi spunea...

cireşi de iunie amintind în iulie de copilărie, de suflet...
pentru mine cireşul este, va fi mereu, simbolul inocenţei.
îţi doresc, aşa cum spun adesea, o zi cu râs ca de cireşe rostocolite din coşurile copilăriei.

Tudor Enea spunea...

INCERTITUDINI - sa dau cirese la porcusori?:))) S-ar putea sa ma refuze nepoliticos... Multumesc. Zi frumoasa.

Tudor Enea spunea...

psipsina - iti multumesc. Frumoase cuvinte:) O zi deosebita sa ai.

catalina spunea...

ma inscriu si eu pe lista asteptarii?yamyyy :*

Tudor Enea spunea...

Catalina - hai repede:)
Nu se stie cat mai tine.
Multumesc.

Cristi spunea...

Foarte bune ciresele! Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Cristi! Toate bune sa fie la tine!

Vera spunea...

Cred ca au trecut ani buni decand nu le-am mai simtit gustul...

fly2sky spunea...

Mmm..sunt si preferatele mele..un pic salbatice..putin amarui :) Seara faina si tie!

Sophie spunea...

mi-am adus aminte de copilarie; la bunici era un cires amar (din care am si cazut, dar asta nu mai conteaza) :)

Tudor Enea spunea...

Vera - nu te opreste nimic sa incerci:) Multumesc. Seara minunata.

fly2sky - multumesc mult. Sa auzim numai de bine!

Sophie - eu nu am reusit performanta de a cadea din copaci. (Inca :)) ) Multumesc,Seara minunata.

Alexandru spunea...

Tudore, ştiu cum sunt cireşele amare. Când sunt foarte coapte, sunt delicioase! Chiar dacă te faci negru la gură şi pe mâini :-)
Se face şi o cireşată minunată şi, dacă ai răbdare să culegi mai multe, poţi să faci şi ...vin!

gabriela spunea...

Tentatiile verii ne pandesc cu arome dulci si culori calde. O seara frumoasa iti doresc!

Tudor Enea spunea...

Alexandru - prima cireasa e cea mai grea. Apoi nu mai conteaza ca te murdaresti. Si da, iese si un vin bun dintr-o productie mai mare:) Multumesc mult.

Gabriela - seara frumoasa si tie. Iti multumesc mult.

Scaietina spunea...

Eu nu reusesc sa vad fotografia dar dupa reactia celorlalti cred ca e mai bine ca nu le vad:))

Tudor Enea spunea...

Scaietina - cred ca mi-ai mai spus odata ca nu merge formatul asta la tine. Din cate am inteles Programul Picasa se incarca mai greu la conexiuni lente. Alte hibe nu ii stiu. Imi pare rau ca nu vezi fotografia, dar te invit la o dulceata ca sa ma revansez. Multumesc si seara minunata.

Sorin spunea...

Tudor , te salut !
Când aud despre cirese negre îmi amintesc armata . Aveam pe unul moldovean care primea cu fiecare pachet si dulceaţă de cireşe negre , de fapt noi le spuneam cireşe amare . Ei bine era în aşa hal de bună încât nu numai că ne băteam pe ea ci o ţin minte de atâta timp şi parcă n-o pot compara cu nimic de după .

Lumi RO spunea...

Taci, nu mai zi nimic, ca imi faci pofta, nu am mai mancat cirese negre de 7 ani.....

Anonim spunea...

so sweet !!! And beautiful view !! :-)

Neuroanchiloza spunea...

N-am mai vazut demuuult cirese negre...Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Sorin,te salut. Am dus si eu un borcanel la servici. Nici nu stiu cuand s-a terminat. Trebuia sa duc macar doua. Am facut senzatie cu dulceata asta. Multumesc. Toate bune!

Lumi Ro - mai e loc pe lista invitatilor la cirese. Te-am trecut aici:) Multuemsc. O zi minunata!

androxa - thank you. Havea nice day!

Neuroanchiloza - daca nu ai mai vazut sigur nici nu ai mai mancat:)) poftim la cirese:) Happy WW!

oatea spunea...

Foarte frumos!
Felicitari!
Te pup cu drag...

Tudor Enea spunea...

sarutmana, Oatea:)

Anonim spunea...

Arata grozav! N-am vazut anul asta in piata asa ceva
Ce-ar mai merge dulceata peste niste waffe sau clatite fierbinti..........