miercuri, 13 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte – Inspiraţia de pe birou

Când te aşezi la birou să scrii, să faci un raport sau să ȋţi  pui mintea la contribuţie pentru a realiza ceva, ai nevoie de inspiraţie. Zina ne-a sugerat astăzi, ȋn "Miercurea fără cuvinte", să ne fotografiem fiecare sursa de inspiraţie de pe birou. Iată ce a ieşit:




O idee marca  Wordless Wednesday

Pentru cei care nu stiu inca, pe motan il cheama Piedone si povestea lui o gasiti aici!

58 de comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Hahahah asta e tare! ma gandeam ca vei avea o rama cu o domnita ce sa te inspire, dar chiar la o pisica nu m-as fi gandi :))))

Tudor Enea spunea...

alicee - Tinand cont ca tu esti prima care a raspuns pot sa spun ca rasuflu usurat. aveam emotii privind impactul "obiectului" meu de inspiratie in ochii prietenilor mei virtuali si nunumai. Multumesc. :)))

Escu spunea...

haha..super haioasa! Era dupa dus? sau doar ciufulita?

Tudor Enea spunea...

Escu - tre sa recunosc ca nu stiu de ce era asa ciufulit. De felul lui e mai ingrijit si mereu cu blanita neteda si fina, chiar nu imi explic... o fi si el indragostit:))) Multumesc frumos.

Vera spunea...

Ce grațios își ține lăbuțele!Îmi place mult lumina oferită de către lampă...
Am aflat cam târziu de ideea Zinei și nu am reușit să particip de data aceasta...

Tudor Enea spunea...

Vera - Multumesc. Fotografia e un instantaneu surprins cu telofonul mobil. Motanul nu sta pe birou(are locul lui alaturi) si nu stiu de ce lampa era aprinsa ziua in amiaza mare. Toate necunoscutele au facut sa rezulte aceasta fotografie:) Mie personal mi-a placut:) Se pare ca si voua.

Zodrac spunea...

Imi pare rau c-am citit abia acum de idee, dar am pregătit alteceva. Frummoasă idee

Tudor Enea spunea...

Zodrac - e buna si idea ta cu amintirea unor lucruri de mult apuse:) Seara faina. Multumesc.

pandhora spunea...

dragul de Piedone...stie el unde e loc de visare...pe biroul lui Tudor :)

Unknown spunea...

Frumoasă sursa de inspiraţie, dar trebuie să fii atent pentru a nu-l supăra, pentru că atunci dă cu lăbuţa şi nu se ştie ce nimereşte.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - chiar ma intreabam unde esti. Trebuie sa recunosc ca asteptam reactia ta cu privire la Piedone:)
Multumesc.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - asa este. Tocmai de aia nu prea are voie pe birou. Doar cu anumite execeptii:) Multumesc.

pandhora spunea...

stii doar ca il iubesc definitiv :))

Tudor Enea spunea...

nu ma indoiesc de asta, Pandhora!

Se-cret spunea...

Ei,Tudor,într-o secundă ai devenit „uman” în ochii mei:))Dacă pe tine te inspiră o mâță,trebuie musai,că ești om!!!

RobertN spunea...

ai mouse pe birou... ai si pisica, iti place Tom&Jerry?:) o zi frumoasa sa ai!

Zina spunea...

Piedone al tău e tare frumos, iar tu ai scris despre el un articol foarte impresionant. M-au impresionat şi copilăria pisicului, dar şi bunătatea voastră, a fratelui tău şi a ta. Bravo vouă !

Max Peter spunea...

Ha-ha! E tare scumpă, mi-o şi imaginez "navigând" printre mâinile tale exact atunci când ai mai multă treabă...

Tudor Enea spunea...

Se-cret -multumesc. Nu pot decat sa ma bucur ca ma vezi acum cu alti ochi. E interesant de stiut cum ma vedeai pana acum:))) O zi minunata!

Robert Nicolaescu - bine ai venit!Spre bucuria mea, soricelul(mouse-ul) e pasnic. Piedone parca il vrea mai activ, dar el nimic:)) MUltumesc. O zi minunata si tie.

Zina - iti multumesc mult. a bucur ca iti place povestioara. Daca stau bine si ma gandesc e si ziua lui la incepututl lui august:) Zi frumoasa.

Max Peter - ma bucur sa te gasesc aici. Multumesc.Motanul e linistit. Are personalitate insa am convenit de comun acord ca nu ne incurcam reciproc. Pot sa rasuflu usurat. Pe birou e cuminte. Zi minunata sa ai!

sonia rauss spunea...

Inspiratia ta, Tudor, e una neastamparata, care se urca pe birou, probabil pentru a-ti atrage atentia, ca vrea alintata... Chiar daca alintatura e un Piedone! Mi-am inceput dimineata zambindu-va!

Anonim spunea...

Hehe, la faza cu matza nu rezonam, sa zic asa, eu sunt mai degraba prietenul neconditionat al cainilor :P

Anonim spunea...

Nu sunt mare iubitoare de pisici! :D Totusi, am o curiozitate... stie sa foloseasca si tastatura, sau doar mouse-ul? :P

fosile spunea...

Draguta sursa de inspiratie ai.

Mircea Florescu spunea...

Sa tot ai inspiratie cu o asemenea matza

aA spunea...

tu ai o sursa de inspiratie vie si se pare taaare curioasa :lol:
happy ww!

psi spunea...

am mai citit o dată povestea motanului tău! şi tot nu m-am săturat.
îţi doresc să ai parte de piedone mulţi, mulţi ani! măcar câţi a trăit naomi.
cine are pisică, ştie ce înseamnă, cât dar aduce... mica muză felină.

Nima spunea...

Ispiratia este mereu pe-aproape !
>:D<
Happy WW!

Ioana spunea...

Draguta foc sursa de inspiratie :-)))))

Unknown spunea...

Ce sursa de inspiratie simpatica ai! O zi frumoasa!

Sophie spunea...

stapanul tastelor

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

I-am adus un paznic mic!!

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/cuvinte-in-taceri.html

CARMEN spunea...

Piedone a simtit ca daca acum nu face un chichirez, iar nu va fi fotografiat! :)) o scumpete de motan!

fly2sky spunea...

.."Obiectul" tau are noua vieti parca..normal sa te inspire :) Happy WW! Nici eu m-am reusit sa pozez biroul meu..iar inspiratiile mele sunt si ele miscatoare :)

zoltybogata spunea...

Foarte interesant

andreiraduM spunea...

:)
Te salut, Tudor!
... fascinant "obiectul" tau de pe birou.
Si cred... ca are multa personalitate!
:))
O zi faina!

Dan spunea...

Iar e zi de pisici! Si eu am venit cu barci!

elena marin-alexe spunea...

Exista aici un cuvint: Miau....:)

IULISA spunea...

Imi place obiectul tau de pe birou :)

tetris spunea...

Muza, in toate puterea cuvantului! :)

Alexandru spunea...

Ha, ha! Faină inspiraţie! Şi-l mai cheamă şi...Piedone! :-) E frumos, mustăciosul! Sunt convins că te inspiră din plin. Pe "muzica" sa de ...torcător...să tot scrii! :-)
O zi frumoasă, Tudore! O să-ţi trimit un şoricel pentru Piedone!

Iany spunea...

wow..total impresionata..de motanelul tau dulcic si pufos dar si de "fiorosul" ursulet ce sper sa iti fie o mica muza din departari.Numai cei ce stiu ..cunosc :D Te pupic bunul si dragul meu prieten :*

Iany spunea...

De ce sta lampa aprinsa ziua in amiaza mare?...hmmm..let's see..can u guess?..Toate "necunoscutele" vor face mereu finalul mult mai interesant.Pupy

Anonim spunea...

excelenta sursa de inspiratie! btw, are coada scurta?

Sorin spunea...

Salutare Tudor ! E totusi o muză , nu ? şi ce dacă-i motan , e simpatic si inspiră !

angi spunea...

E un "obiect' de care nu ai cum sa te plictisesti!:)
Piedone al tau a mirosit cumva "soricelul" de pe birou?:))

Tudor Enea spunea...

Sonia - multumesc. Unul din motivele pentru care se urca pe birou e pt ca are ceva de spus. Altfel sta cuminte in locul lui si nu deranjeaza pe nimeni:)

Teonegura - nu zic nu nici cateilor, deci te inteleg, insa motanul meu e deocamdata la rangul cel mai inalt:) multumesc.

lunapatrata - nu stiu nimic de tastatura. Mai interesant este ca nici soricelul nu il intereseaza. nici macar cel real:)) Multumesc.

Fosile - multumesc mult:)

Mircea Florescu - sa stii ca da:) multumesc.

aA - nici nu stii cat e de curios motanul asta al meu. mereu descopera cate ceva nou:)) multumesc.

Tudor Enea spunea...

psipsina - la capitoul pisici sunt sigur ca esti printre persoanele care ma inteleg foarte bine. Multumesc.

Nima - chiar ca e aproape. Ii place sa stea langa mine. O fi din cauza ca eu o alint cel mai mult:) Multumesc.

Ioana - iti multumesc mult:) Seara frumoasa!

Alice multumesc mult. Zi deosebita si tie:)

Sophie - se uita intr-o zi curios la tastatura dar nu a avut curaj sa urce. Multumesc.

INCERTITUDINI - da.. asa da:) multumesc. zi frumoasa.

Tudor Enea spunea...

Carmen - dupa cum se vede era cam zburlit. A venit la sedinta foto fara sa se mai aranjeze:) Multumesc.

fly2sky - apropos de 9 vieti - mi-ai amintit de o poanta buna: "Ce zice un motan cand vede o masina venind spre el? Oups - sper sa nu fie ultima viata!":)) Multumesc.

Zoltybogata - multumesc mult.:)

andreiraduM - salutari. Multumesc de ganduri. Toate bune la tine!

Dan - mie mi-au placut barcile tale:) Multumesc.

Doamna Elena - asta e cuvantul:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

IULISA - si lui ii place. Se simte ca o mica vedeta:) Multumesc.

Tetris - asa este. Multumesc.

LumiRo - Happy WW! Multumesc.

Alexandru - multumesc. Piedone are un stil aparte. Uneori am impresia ca si atunci cand toarce are o sonorizare aparte:)

Iany (Oana) - Lampa aia e aprinsa ziua pentru o luminozitate mai buna asupra biroului. In rest are rolul ei aparte aducand multumiri si amintiri:) O seara minunata. Multumesc.

Alegra - multumesc. Nu, nu are coada scurta. era doar ascunsa fotografului aici.

SoriN - este mai mult decat o muza pana la urma:) Salutari si multumiri!

Tudor Enea spunea...

Angi - multumesc. Piedone cu stilul sau boem nici nu s-a uitat la soricelul ala. Cica nu e de firma:)))

michi spunea...

cand devine si Edu vedeta?

Tudor Enea spunea...

michi - nu da tot din casa! Multumesc:)))

eandrei spunea...

hhh...puricosu' :)))

Zamfir de Turda spunea...

Profit de faptul că am ajuns la un computer de pe care pot scrie şi de pe care nu-mi este blocată comentarea pe blogspot, ca să îţi confirm că trec mereu pe-aici, chiar dacă nu tropăi şi nu trântesc uşa şi nici nu las urme pe parchet!
Să ai o zi minunată în fiecare zi!

Gabriela Elena spunea...

Ha, ha ha!
Piedone al tau, este tare simpatic!
Dar sa-l vezi pe Brucelee, al meu! :)
Este un motanel tigrat, tare jucaus.

Tudor Enea spunea...

Andrei - cum sa zici ca-i puricos:P E curatel foc:) Doar e un motan care are grija de el, nu-i asa? Multumesc.

Zamfir. Iti multumesc ca esti aici de cate ori ai posibilitatea. Dupa cate vezi in ultimul timp am fost si eu absent. Asa ca sa ne multumim cu ce avem si sa auzim numai de bine! Cu stima!

Gabriela Elena - tu il detii pe "Brucelee"? Ce fain! Tre sa il vad si eu. Multumesc!

Anna spunea...

Da. Felin. Malin. Fin. Senin.

Tudor Enea spunea...

Ai inclus aici tot ce ma reprezinta. Multumesc, Anna!