miercuri, 3 august 2011

Miercurea fără cuvinte - Apus de vară


  Nu îţi trebuie imaginaţie prea bogată şi nici fantezie desăvârşită pentru a te scufunda într-un vis. Mâna creatorului a împrăştiat norii pe bolta cerească şi le-a dat culoare trimiţând soarele la culcare. Amurgul e doar o poartă spre visare. 




O idee marca  Wordless Wednesday

55 de comentarii:

Max Peter spunea...

Bine te-am regăsit, Tudor.
Este frumos apusul, dar mie îmi cam lasă un pic de tristeţe în suflet. Parcă prefer un răsărit, e mai vioi.

Zodrac spunea...

Putin trist, cum zice Peter, dar frumos.

pandhora spunea...

norii parca alearga...
un apus mai mult viu decat melancolic...dar atat de frumos :)

Tudor Enea spunea...

Max Peter - Salutari. E drept ca rasaritul parca aduce cu el alt chef de viata. Multumesc.

Zodrac - acum ca tot l-am pus parca mi se pare si mie destul de trist. Va dau dreptate la amandoi. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - daca tu zici ca e viu, m-am mai linistit. chiar credeam ca se vede doar tristetea. Multumesc.

Unknown spunea...

Frumoasă şi relaxantă compoziţie redată printr-o fotografie la fel de frumoasă.

Tudor Enea spunea...

Abbilbal - multumesc. ma bucur ca e relaxanta. Primele impresii m-au cam speriat, sincer sa fiu. Nu vreau sa intristez lumea, mai ales ca starea mea de spirit e pe plus.

Unknown spunea...

Până la apusul verii mai avem. Să sperăm că şi vara mică din octombrie va fi frumoasă.

Se-cret spunea...

Tudor sunt deacord cu fiecare cuvânt!Minunat!!!

Tudor Enea spunea...

abbilbal - vara mica din octombrie pare departe, insa stiu ca ea ne va da o speranta in plus pentru primavara viitoare. Cat de sus mi s-a dus gandul:))

Se-cret - Iti multumesc mult de tot. Salutari cu bine!

Lumi RO spunea...

De ce nu ma mir ca vii iarsi cu cer+nori+peisaj? Have a happy WW!

Monica spunea...

eu il vad profund

IULISA spunea...

în lumina amurgului, un farmec care mi-a rămas în minte, E impresionant...imi plac astfel de imagini

.✿*E LENA*✿. spunea...

Așa cum spui și tu
”un amurg este o poartă spre visare”
îmi place,frumos..!
O zi de miercuri cât mai plăcută!

Anonim spunea...

Da...cer,apa si pamant! Frumoasa ideea! Chiar daca e apus nu e trist, daca nu ar fi el, cum am mai avea rasaritul?

Alexandru spunea...

"Amurgul este doar o poartă spre visare"! - ce frumos ai spus! Iar poza...un adevărat tablou! Mi-a plăcut tare mult.Şi eu am ales azi...cerul!
O zi frumoasă, Tudore! :-)

aA spunea...

e altfel decat cel cu nuante predominant de rosu, imi pare un drum de ganduri, urmaresti norii si calatoresti departe!

elena marin-alexe spunea...

Cam zbuciumat apusul tau Tudore, dar frumos!

Unknown spunea...

Exceptional de frumos! Zi buna iti doresc!

CARMEN spunea...

amurg la malul marii...sublim moment!
Happy WW! :)

Unknown spunea...

Minunat...

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - am devenit previzibil? data viitoare schimbam foaia:))) Multumesc mult. Happy WW!

Monica - fiecare simte asa cum ii place. Iti multumesc.

IULISA - amurgul are farmecul lui aparte. Iti multumesc.

ELENA - multumesc de apreciere. O zi minunata si tie.

Lunapatrata - asta e o observatie optimista."Fara apus cum am avea rasaritul?" Mi-a placut. Multumesc.

Alexandru - te salut. Cerul tau are un farmec aparte. Multumesc mult. Sa fie zi senina.

Tudor Enea spunea...

aA - imaginatia ne poate duce departe, calatorind cu norii sau dincolo de ei. Multumesc.

Doamna Elena - dincolo de zbucium ramane doar frumusetea. Multumesc.

CARMEN - sa nu te superi dar nu e malul marii. E lacul care se afla in apropierea casei mele. E ca o mare mai mica intre munti. Iti multumesc.

Apollo - te salut. Multumesc.

Anonim spunea...

Mi-a placut finalul scurtului tau comentariu, cu poarta spre visare... Frumos amurg, noroc cu soarele cuminte ce si-a strans jucariile (razele galbene-rosii) si-apoi a plecat la culcare...

Tudor Enea spunea...

Teo Negura - Multumesc pentru impresii. Amurgul e drumul spre vise. Salutari cu bine!

Cristi spunea...

Foarte frumoasa imaginea! Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Salutari, Cristi. Happy Ww!

CELLA spunea...

dacă starea ta de spirit e pe plus, cum zici, mai ia şi de la mine unul :)
zi faină!

Tudor Enea spunea...

Cella - multumesc pentru plus:)
Zi senina!

Unknown spunea...

Cat de superb arata cerul cu acei nori:)
Imi place foarte mult.
O zi fara nori si cat mai minunata iti doresc:)

Tudor Enea spunea...

...ღ...Dream...ღ... - salutari! Ma bucur ca iti place. Iti multumesc frumos. O zi minunata, deasemenea!

Sorin spunea...

Tudor , te salut !
Foarte frumos surprinsa reveria apusului !

O zi excelentă pentru tine !

Anonim spunea...

Melancolic si singuratic,frumos totodta

Zinaida Strinu spunea...

Tinere romantic, in frumos loc e asezata casa ta ! Nici nu ma mir ca te exprimi atat de poetic, daca stai intr-un asemenea loc.

alex mazilu spunea...

superba...

betivul de cuvinte spunea...

Superbe mai sunt apusurile... Si la fel de superb este si Neamtul. Daca ne-am fi cunoscut mai devreme poate beam o bere... tot am colindat acu 3 zile tot judetul.

Tudor Enea spunea...

SoriN - salutari si multumiri. ZI minunata!

Cublandete - Cu adevarat singuratic, insa frumos. Te salut. Multumesc.

Zina - intr-adevar, sunt norocos sa locuiesc pe malul acestui lac. Intreg peisajul e mirific in fiecare anotimp. Multumesc.

Alex Mazilu - Iti multumesc mult pentru aprecieri.

Tudor Enea spunea...

Betivul de cuvinte - sa inteleg ca ne-am ratat la "mustata"? Tinem legatura, trebuie sa mai existe si a doua sansa. Iti multumesc. Cum ti-a fost calatoria prin tinutul Neamtului?

Costin Comba spunea...

Ce senzatie ciudata imi creeaza. Am impresia ca sunt absorbit de un vartej, tras inapoi cu o viteza naucitoare si totul incepe sa se piarda in fata mea.

Tudor Enea spunea...

Totul e dincolo de varful acelui munte. Acolo a apus soarele si de dincolo de el s-a nascut"vartejul" de culoare. Iti multumesc, Costin.

Mirela spunea...

" Nu îţi trebuie imaginaţie prea bogată şi nici fantezie desăvârşită pentru a te scufunda într-un vis"...
Dar iti trebuie sensibilitate sa vezi aceste imagini si talent sa le surprinzi. Un apus e soare vara nu dureaza, luat pe secvente, prea mult. Nuantele se schimba mereu! O fotografie foarte reusita, felicitari!
O zi frumoasa! :)

Tudor Enea spunea...

Mirela P. - apusul dureaza atata timp cat sa-l poti surprinde. Imaginatia insa paote continua la fel ca si visul. Multumesc frumos.

minoki spunea...

O iamgine superba. Nici nu imi pot inchipui cata incantare sa ai asemenea peisaj langa casa.

Tudor Enea spunea...

minoki - eu nu cred ca as putea deocamdata sa imi imaginez cum ar fi sa nu mai locuiesc aici. Multumesc. O seara minunata!

Scaietina spunea...

Esti un norocos cu asemenea peisaj sub nas:) Seara buna!

Tudor Enea spunea...

scaietina - chiar sunt norocos:) multumesc mult.
Seara minunata!

angi spunea...

Visele vor parea chiar dulci cu un astfel de apus.:)

Tudor Enea spunea...

angi - visele sunt dulci :) Multumesc.

sonia rauss spunea...

Ai venit cu un dar... Asa arata poarta pe care ziua o deschide noptii ca sa intre...
Inspirat ca intotodeauna, Tudor!

Tudor Enea spunea...

sonia rauss - iti multumesc. Poarta se deschide cu vise si de ce nu, inspiratie. Seara buna!

Anonim spunea...

INTOTDEAUNA POZELE CU UN APUS SAU UN RASARIT ITI VOR ADUCE ZAMBETUL PE BUZE

Tudor Enea spunea...

Asa este, CYPY. Multumesc mult. Toate bune!

Anna spunea...

Da. Spre rasarit.

Tudor Enea spunea...

Anna - nu-i asa ca daca nu ar fi apusul nu am mai avea pretentia sa asteptam rasaritul?

Tudor Enea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.