miercuri, 10 august 2011

Miercurea fără cuvinte – Dincolo de aparenţe

Cărarea vieţii tale e plină de gropi? Disperarea şi neputinţa te pândesc la fiecare pas pregătite să te ȋnhaţe? Nu eşti capabil să ridici privirea ȋn viitor fiind preocupat să nu te ȋmpiedici ȋn necazurile de azi? Uită de griji! Alungă norii din suflet şi poartă Ochelarii de Senin.  Dincolo de aparenţe, cerul vieţii tale va fi ȋntotdeauna albastru!




O idee marca  Wordless Wednesday

49 de comentarii:

BlueRiver spunea...

Daca acei "ochelari de senin" mi-ar alunga toti norii din suflet (cei de pe cer imi plac) si mi-ar face viata senina si usoara, jur ca-mi cumpar 3 perechi! :)
Imi place ce-ai scris! Seara magica!

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - Deocamdata sunt in stadiul de prototip. Astept sa vedem ce succes se preconizeaza si apoi probabil ma apuc sa ii livrez. Multumesc. Seara magica sa fie!

Alexandru spunea...

Ha, ha! Ce faină idee! Să vezi totul...senin!
Poate reuşeşti şi nişte "ochelari anti-criză", prin care să se vadă numai bunăstare! :-)
O noapte bună, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Salutari, Alexandru. Buna idea cu anticriza, daca imi iese spun reteta la toti:))) Multumesc. O noapte linistita sa ai!

pandhora spunea...

cred ca ai dat lovitura cu "ochelarii de senin" :))
ohhh...imi doresc si eu o pereche...ce trebuie sa fac ca sa-i obtin?
ca intotdeauna ideile tale sunt originale :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - esti printre primii pe lista. coada abia acum se formeaza. Multumesc mult. Pana vin ochelarii sa-ti fie seara senina!

Praf de Stele spunea...

N-ar fii rau sa putem privi viata in roz printr-o pereche de ochelari , fie ei chiar si fumurii . :)) O seara frumoasa .

Tudor Enea spunea...

Praf de stele - iti dai seama ce contrast ar fi - sa vezi viata in roz in ochelarii fumuriii? Ar fi fascinant:) Multumesc. Seara minunata!

Se-cret spunea...

Genială ideea!O fotografie deosebit de reușită,de mult n-am văzut ceva așa reușit!

Tudor Enea spunea...

Salutari, Se-cret. Iti multumesc mult pentru aprecieri. O noapte linistita sa ai!

Unknown spunea...

Dincolo de speranţe e aşteptarea unei noi speranţe într-o miercure liniştită, fără cuvinte.

IULISA spunea...

Imi place ideea ta ,stiu că ceea ce transmiti va alunga putin norii...iar sufletele noastre se vor revigora...
O noapte senină!

Zodrac spunea...

Ce frumos ar fi...

Max Peter spunea...

Felicitări pentru idee! Multă lume şi-ar dori aşa ceva...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Interesanți..cred că toți am
dori o pereche!
O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!

Costin spunea...

tudor ar fi frumos sa apara ochelarii care sa te ajute sa vezi adevarata latura a omului. Sa poti trece dincolo de ipocrizia si falsitatea care pe multi ii mascheaza.

Anonim spunea...

Eu cred ca ochelarii astia devin oglinzi de senin cand sunt tinuti cu seninatate in maini sau pe nas ;)
O zi reusita sa ai, fara nori!

Aniela spunea...

Ce ochelari cu inspiratie! Bravoo! O zi senina!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Tu spui aparențe.
Ce zici de ipostaze?

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/ipostaze.html

CELLA spunea...

cum şi cerul şi albastrul sunt doar iluzii de ce n-am conveni că putem să avem şi ochelari pentru ele ?

zi senină-
Lentila de contact :)

Tudor Enea spunea...

abbilbal - ne hranim cu sperante pana la urma:) multumesc. Zi senina sa fie!

IULISA - norii de pe cer inca nu au plecat, ochelarii sunt pentru cei din suflet. Multumesc mult. Zi frumoasa.

Zodrac - chiar ar fi:) Multumesc.

Max Peter - se pare ca toata lumea isi doreste:) Multumesc.

ELENA- deja se formeaza coada la ochelari:) Iti multumesc.

Costin - salutari, imi place idea ta. Insa cum facem cu ochelarii. am impresia ca ne trebuie mai multe perechi pentru fiecare caracteristica:) Multumesc.

Teoengura - cred ca asta e idea paana la uram. Daca nu vrei sa vezi lucrurile senine, degeaba ii porti. Iti multumesc.

Aniela - zi frumosa si tie. Multumesc.

INCERTITUDINI - imi plac "ipostazele"; nu e un cuvant prea pretentios, insa are rezonanta:) Multumesc. Zi frumoasa.

CELLA - lentila de contact:)) Multumesc. O zi senina sa ai!

ANA MARIN spunea...

Interesant comentariul!:)Happy WW!

Tudor Enea spunea...

ANA MARIN - multumesc frumos. Zi senina!

Mirela spunea...

Ochelari pentru suflet! Mi-as dori unii care sa arate numai senin, soare, frumusete! Si nu ar fi chiar imposibil! Inspirata fotografie, o zi frumoasa! :)

Tudor Enea spunea...

Mirela P. - pana la urma, daca ne dorim cu adevarat se poate indeplini orice. Ochelarii sunt doar o autosugestie. MUltumesc. Sa-fie o zi senina!

aA spunea...

mi-as dori si eu o pereche, nu neaparat pt suflet ci pt zilele de toamna pe care le simt ca se apropie tiptil. happy ww!

Tudor Enea spunea...

aA - privesc pe geam si toamana parca zambeste smechereste din fiecare nor de pe cer sau strop de ploaie care cade... Buna idea ta - deja visez la primavara! Multumesc. O zi senina sa ai!

Anonim spunea...

Nope, nu am nevoie de niciun fel de ochelari ca sa vad...senin. Ma uit in suflete si atat, am privirea patrunzatoare.

elena marin-alexe spunea...

Inspirată fotografia! Ma întrb : Oare există vreun om care nu şi-ar dori această pereche de ochelari?
Eu sincer, tare mi-aş dori o pereche:)
Yi excelentă să ai Tudore!

Unknown spunea...

Foarte tare ideea. Cred ca ar merge si o mica afacere :-)

Rontziki spunea...

Genială fotografia! Mi-ai dat o idee f bună pe care am s-o încerc şi eu să văd ce iese :)
Happy WW!

Anonim spunea...

Doua lumi,una insa e cea care ne da dreptul la ideal,in cealalta perfectul se nimiceste la fiecare atingere.

Anonim spunea...

Doua lumi,una insa e cea care ne da dreptul la ideal,in cealalta perfectul se nimiceste la fiecare atingere.

psi spunea...

ochelari de senin? inspirată alegerea ta. la mine plouă şi miroase a toamnă!
o miercuri bună să ai.

Ioana spunea...

Ia sa pun mana sa-mi achizitionez si eu o pereche, am nevoie tare in perioada asta :-(

Sorin spunea...

Salut Tudor !

Bună ideea , într-un fel , dar mă întreb când e înnorat se vede invers ? Ar fi foarte folositori !!

Aliceee Traveler spunea...

mi-ar placea si mie o pereche!!! desi si cerul innorat, poate fi frumos uneori :)

eandrei spunea...

geniala idee! o poza foarte reusita

Anonim spunea...

doua perechi am nevoie :)

Sophie spunea...

daca e si soare este perfect

Zinaida Strinu spunea...

Seninul e în minte si in suflet, ochelarii sunt doar o metafora !
Ideea însă e grozavă ! Felicitări !

Liliana spunea...

Ochelarii de senin!:)))E un accesoriu pe care fiecare ar trebui sa-l avem la indemana in zilele in care norii se abat peste noi si grijile sunt prea multe...
Zile senine deci, si albastru in suflet! :)))

Tudor Enea spunea...

Lunapatrata - esti hotarata si stii ce vrei. Tie nu iti dau ochelari:))) O zi minunata!

Doamna Elena - pastrez o pereche si pentru dumneavoastra. Va multumesc frumos. O zi frumoasa!

Apollo - in vremurile astea, ar fi o afacere de succes. Multumesc. Salutari cu bine!

Rontziki - succes. Sa ne arati si noua. Sunt convins ca o sa iasa ceva deosebit si la tine. Multumesc. O zi faina!

Cublandete - mi-a placut replica ta. Sunt doua lumi si tine doar de noi sa mergem doar prin cea care ne place. Multumesc. O zi minunata.

Psipsina - inca ploua si aici si pare a fi toaman. Totusi mai sper la ceva zile cu senin. Sper sa apara si la tine. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Ioana - poate e doar o perioada mai inourata. Pune-ti ochelarii si zambeste. Sunt convins ca dincolo de nori nu e decat cerul senin. MUltumesc.


SoriN - salutari! Reciproca trebuie sa fie valabila in orice situatie. Cand iti propui un ideal trebuie sa accepti toate consecintele ce deriva din el, inclusiv reciprocele. Multumesc mult. Mi-ai dat o idee.

alicee - te-am trecut pe lista cu o pereche. Pana atunci zambete si zi senina! Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Eandrei - multumesc frumos. O zi albastra sa-ti fie.

rokssana - pentru tine doua perechi. S-a notat.:) Multumesc.

Sophie - trebuie sa fie si soare. Eu ofer servicii complete:) Multumesc.

Zina - adevarat e ceea ce spui. Daca ochelarii sunt o autosugestie, seninul e starea de spirit. Iti multumesc. O zi senina, normal:)

LOLITA - mai pleaca cineva astazi fara ochelari la el dupa toata povestea de aici? Nu, Nu. Sper ca ziua iti este deja senina! Multumesc

Anna spunea...

Mie da-mi mainile care tin ochelarii !

Tudor Enea spunea...

Fara cuvinte cererea ta... E clar ca nimeni nu s-a gandit la asta pana acum. Multumesc, Anna.

Zamfir de Turda spunea...

Intotdeauna, prin ochelari se vede ... altfel.

Tudor Enea spunea...

Zamfir - prin ochelari se vede cum vrem noi:) Multumesc! Numai bine!