duminică, 18 septembrie 2011

Amalgam de sezon


Ȋmi plouă ȋn gânduri cu toamna. Nu sunt picuri de ploaie, ci stropi de dorinţă. Toamna ne ia vara şi ne lasă ȋn schimb speranţa. Din livadă plânge ruginiul cu parfum de iubire.


Un anotimp nou a venit să-mi şoptească la ureche cu adieri reci că tu nu mai eşti. Te-ai risipit odată cu vântul şi vara ce-a trecut pe nesimţite. Crengi de copaci ȋşi plâng coroana ȋntr-un covor de frunze uscate. Mă intind sub adierea livezii şi dincolo de ramurile gri se vede doar cerul. Ȋţi aminteşti vara cum stăteam amândoi căutând seninul printre raze de soare şi verde ȋn pomi? Ȋntind mâinile să cuprind urma locului pe care ai stat. Şi locul pulsează de tine. E rece pământul dar doru–i fierbinte. Mă ridic şi alerg. Ȋmi caut zmeul ce l-am abandonat astă iarnă. Pe câmpul nemarginit vreau din nou sa ma ȋnalţ. Să-mi ridic către senin speranţa. Atât cât mai este senin. Dinspre munţi toamna şopteşte enigmatic, cu adieri de vânt, că norii-s aproape. Un colţ cenuşiu se ȋngrămădeşte acaparând cerul cu vise. Odată cu norii, se revarsă amintirea şi dorul de tine rămâne speranţă. Te-ai dus cu toamna care vine, fără sa laşi ȋn loc măcar visarea.   Te chem ȋn şoapta vântului, dar nu mai eşti ca   să-l asculţi. Zmeul meu s-a rătăcit printre nori, dar cerul tău albastru nu-l mai vede.
Toamna ȋnseamnă dorinţă, doream s-o trăim amândoi.
Dacă ai plantat ȋn mine iubirea, se va hrăni până ȋn primavară cu dor, urmând ca apoi să-nflorească din nou?
E toamnă-n gând, dar nu şi-n al meu suflet. Iubirea n-a murit. S-a dus ȋncet, să hiberneze.
Deja te aştept, te doresc, primăvară!




20 de comentarii:

Solidaster spunea...

Foarte frumos.Imi place cum scrii.E pus suflet,si cuvintele ies fara prea multa greutate.O dumineca placuta.:))

Tudor Enea spunea...

Solidaster - Salutari. Iti multumesc mult. Duminica placuta si voie buna!

catalina spunea...

ce cuvinte frumoase si emotionante ...:X

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Catalina:) Duminica placuta si zambet senin!

broderie manuala spunea...

frumuseţea Toamnei, care cred eu că este cea mai stilată dintre toate anotimpurile, o micuţă doamnă...

Tudor Enea spunea...

Calator spre infinit - Toamna are farmecul ei aparte. Multumesc. Zi senina!

DOAR NOI spunea...

Wooow... superb... poetic... romantic... divin....

ganduri bune, si fie ca dragostea ta sa infloreasca in miey de iarna. de ce nu?


Zâmbete si frumos în viaţa ta să fie... :)

Anonim spunea...

cred k mai tre sa bei un pahar de ceva cu nenea Cupidon, poate isi face si el treaba mai bine

.✿*E LENA*✿. spunea...

Tudor,scri foarte frumos..
îmi place!
O după amiază cât mai plăcută!

Tudor Enea spunea...

DoarEu (Claudia) - dragostea sa infloreasca mereu pentru toata lumea. Multumesc. Zi senina!

Irene (Alis) - buna ideea ta. De mult nu l-am mia intalnit pe Cupidon. Poate ar fi timpul sa il invit pe la mine:) MUltumesc. Seara placuta.

ELENA - multumesc frumos. O seara senina sa iti fie!

pandhora spunea...

despre iubire se mai spune ca este al cincelea anotimp....poate veni oricand...
zmeul tau o sa stie cand cerul va fi albastru din nou....

Tudor Enea spunea...

Pandhora - am notat asta. Iubirea va fi mereu anotimpul esential. Cat despre zmeu... intotdeauna va tinde spre albastru infinit. Iti multumesc mult. Seara senina!

Monica spunea...

eu iubesc toamna:)
dar textul tau e superb:)

Tudor Enea spunea...

Monica - iti multumesc mult. Fie ca toamna sa-ti fie cu voie buna!

Compass spunea...

Felicitari pt. text.

geanina spunea...

eu nu ...nu astept primavara...inca! vreau sa ma mai bucur de toamna un pic! Tudor...dar tu scrii f frumos:)

Tudor Enea spunea...

Geanina - fiecare se bucura de un anotimp sau altul, gusturile nu se discuta:) Iti multumesc pentru aprecieri. O zi minunata!

Tudor Enea spunea...

Compass - multumesc mult. Toate bune!

marie-lou spunea...

un amalgam de cuvinte frumoase dar care ascund tristete,intocmai ca si toamna : o parada de culori care iti imbata simturile, dar care inevitabil te dor, te ating si in suflet.
eu,personal,in numele sufletului meu ratacit prin acei munti de care vorbeai,de unde nu se prea mai vede seninul cerului,iti multumesc.

Tudor Enea spunea...

marie-lou - tristetea apare din melancolie, melancolia vine odata cu dorul. Nici una dintre astea nu ar trebui insa sa insemne ratacire ci speranta spre regasire; o regasire a iubirii pierdute sau cine stie, a unei noi iubiri, neasteptate. Eu iti multumesc si iti doresc ca in fiecare zi cerul sa-ti fie senin.