miercuri, 7 septembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Cocoşul


Nu trebuie să fii neapărat microbist ca să ştii că Natţionala Franţei e Naţionala Cocoşului Galic. Azi România a ȋntâlnit Franţa la fotbal. Sincer, ca orice naţionalist, mi-aş fi dorit să jumulim cocoşul şi să-l lăsăm ca-n poză. Nu a fost sa fie. Poate la anu’.
P. S. Dacă prin absurd România ar fi câştigat astăzi, textul de mai sus ar fi arătat altfel, pozele ar fi fost cu siguranţă  mai multe.






O idee marca  Wordless Wednesday


47 de comentarii:

Alexandru spunea...

Ha, ha! Ce faină poza! Daaa, ar fi fost tare frumos dacă "jumuleam" cocoşul galic! Dar şi "ursul carpatin" e jigărit rău de tot, vai de mama lui.... Mi-a plăcut doza ta de optimism: poate la anul!
Îţi doresc numai bine, Tudore!

Tudor Enea spunea...

Alexandru - vai de ursul nostru. Cu asemenea atitudine nu ramanem decat cu speranta. Noroc ca aia moare ultima:)) Multumesc si toate bune!

pandhora spunea...

poate ca printr-o mutatie genetica din oul ala iese noul "urs carpatin" :D

Tudor Enea spunea...

PAndhora - chiar asa? cum ar fi fost. Sa vezi atunci isprava:)) Multumesc.

geanina spunea...

:))) hai ca nu au jucat chiar rau....nu ia ajutat terenul....cu siguranta asta e motivul...!seara faina!

Tudor Enea spunea...

geanina - scuze gasim mereu - mie imi place fotbalul spectacol. la ai nostri ma uit pt ca sunt ai nostri. Multumesc:)

CARMEN spunea...

ooooo! ce pacat!
în orice caz, ai câstigat multe puncte la Miercurea fara cuvinte, cu fotografia aceasta! originala! :))
Happy WW!
PS: Germania a jucat cu Polonia, 2:2

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Carmen. E bun 2-2 tinand cont ca Polonia a condus o buna parte din meci cu 1-0. :)

Lumi RO spunea...

Happy WW!

Max Peter spunea...

Tare ideea, Tudor! Ai dreptate, şi mie mi-ar fi plăcut să jumulim cocoşul... Şi iar ai dreptate, poate că la anul reuşim, cine ştie...

Doru spunea...

O versiune a gânditorului. Galic în cazul de faţă ...
Amuzantă perspectiva!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Interesantă poza!
O zi de miercuri minunată să ai!

fosile spunea...

Noroc ca nu-mi place fotbalul,altfel as fi fost tare dezamagit in ultimii ani.
Cocosului pe care l-ai pus i-ar sta bine intr-o oala...
Mult bine!

Zina spunea...

Hahaha ! Ai fi vrut tu ! Am fi vrut toti, dar de, inytre a vrea si a a putea...
Asa ca baga in oala oratania, vorba lui Fosile, iese o ciorbaaa !

Liliana spunea...

O idee hazlie! Sa fim optimisti, poate ai nostri isi vor reveni la un moment dat...
O zi frumoasa! :)

Escu spunea...

cred ca daca Romania castiga, cocosul era deja in ciorba!

Nima spunea...

:)))

O zi buna !

Anonim spunea...

vai ce poza faina :))
o data ei, o data noi. randul lor vine mai des, asta e!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Nu mă uit la meciuri de fotbal, dar câte ceva știu..


http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/09/intre-cer-si-pamant-coroana-imperiului.html

RobertN spunea...

oratania jumulita ne-a ramas noua, penele le-au luat ei, le poarta la palarie, poate din oul ala sa iasa ceva mai bun(acum am vazut ce ai scris si tu:)). zile fericite sa ai!

Anonim spunea...

pai sunt trista...daca mototolii nostri ii bateau as fi vazut mai multi cocosi naked :)

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - Happy WW! Multumesc.

Max Peter - ramanem cu speranta. Cine stie, poate intr-o zi... Multumesc.

Doru - salutari cu bine. Multumesc!

ELENA - sa fie o zi minunata. MUltumesc frumos.

Fosile - pun apa la fiert, acus e gata ciorba. Multumesc.

Zina - hai la masa. Macar ramanem cu ciorba:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

LOLITA - dupa cum am spus, traim cu speranta si ne hranim cu ... cocosul:)) Iti multumesc. Zi frumoasa.

ESCU - ii mai ardea cuiva de ciorba? Microbistii se hraneau cu victoria:) ZI faina sa fie!

Nima - multumesc. O zi minunuata si tie.

redsky2010 - cred ca noi suntem mai buni si mai sarim randul cateodata. de aia e mai mult ei:)) Multumesc. Numai bine.

INCERTITUDINI - fii linistita, nu ai piardut nimic. Doar sa nu fuga cocosul din oala acum:)) MUltumesc.

Robert Nicolaescu - daca am facut o ciorba, sa speram ca din ou o sa iasa altceva:) Multumesc si salutari cu bine!

rokssana - acum cum sa fac sa te mai imbunez? iti trimit pozele separat daca vrei neaparat:)))
Multumesc. Zi senina!

Mirela spunea...

Se poate spune a ai jumulit cocosul cu...placere! Si chiar ca merita asta, bietul cocos! Am ras cu pofta. O zi cu buna dispozitie iti doresc! :)

danpamfil spunea...

tare poza! :)))
e nationala noastra si ar trebui sa o iubim asa cum este ....
Hai Romania, si la mai multe!

Tudor Enea spunea...

Mirela P. - trebuie sa recunosc ca nu imi apartine cocosul. L-am imprumutat pentru o sedinta foto. E drept ca apoi l-am piardut intr-o ciorba, dar asta doar spre satisfactia celor care poftesc la masa. ZI minunata sa ai.

Tudor Enea spunea...

Dan - nu ma indoiesc de patriotismul tau. Eu aveam ce aveam cu "Cocosii":))
Multumesc. Sa ai o zi faina!

Unknown spunea...

Noa serbus. Norocul meu că am fost în tren.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - norocul tau. Nu ai piardut nimic. POate doar atmosfera superba de pe un stadion impresionant. (Fara gazon din pacate). Sa ai o zi deosebita!

minoki spunea...

Mai, romanii pana nu dau ei un pic cu stangul in dreptul nu pot. Pacata de frumusetea si maretia stadionului daca au dat-o in bara cu gazonul. Arata ca dupa razboi. Ma intreb cum ar fi fost sa-l fi inaugurat pe 10 august cum aveau propus meciul cu Argentina?

Tudor Enea spunea...

Minoki - probabil ca ar fi schimbat gazonul dupa meciul cu Argentina, insa ori atunci ori acum tot ne-am facut de ras.
Important e ca noi sa avem o zi senina, chiar daca "mai avem nevoie si de iarba":))
Multumesc.

Aliceee Traveler spunea...

Nu am vazut meciul dar am auzit ca nu a fost chiar favorabil pentru ai nostri ....
ps: poza in ton cu evenimentele :)

karma police spunea...

haha m-ai facut sa rid...sugestiva poza

Sorin spunea...

Te salut Tudor !

Cocoş cuprins de criză :))
Azi ne-am potrivit , doar la ipostaze ne deosebim .
O zi faină !

tetris spunea...

Bietul cocos! E amarat rau ... :)

psi spunea...

ce nuditate neaşteptată pe blogul tău! :)))
adevărul este că m-am uitat şi eu la meci. nu voi comenta... nu este de comentat.
să fii bine.

Unknown spunea...

Prea tare!!! Inspirata fotografia!
Toate bune!

Aniela spunea...

:)))) Am tras o portie zdravana de ras! Multumesc! Si pentru ca este miercuri: fara comentarii! O seara frumoasa!

Anonim spunea...

Da ai dreptate!Dezamăgitor de multe pene au dus cocoșii ăia G(C)alici acasă!Și mie îmi pare rău!!!

Costin Comba spunea...

Cand se vor pricepe la joc, o sa mai vorbim. Deocamdata este o echipa in constructie, care sper sa faca ceva anii viitori.
Te salut si te invit, in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea Life in Pictures de pe blogul meu. Un tren cu care o sa calatorim printr-o lume a imaginilor, muzicii si versurilor.

windwhisperer spunea...

ohh, ce jumulit a iesit
happy WW

Tudor Enea spunea...

alicee - macar poza sa fie vesela. Nu ai pierdut nimic la meci:) Multumesc.Zi minunata!

karma police - Salutari cu bine. Multumesc. O zi deosebita!

SoriN - te salut! Cocosul tau e curajos tare de tot:)) Multumesc. Zi minunata sa ai!

Tetris - multumesc. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Psipsina - cred ca la inceputul articolului trebuia sa pun o avertizare si atentionari privind nuditatea si expunerea indecente:))) Iti multumesc mult. Sa ai o zi frumoasa!

Alice Georgiana - ma bucur ca ti-a placut. Multumesc frumos.

Aniela - ramanem cu amuzamentul. Intotdeauna suntem buni la facut haz de necaz. Asa e natia noastra:))) Zi minunata sa ai. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

tu1074 - cocosii G(C)alici:)) buna asta. laa-i linistiti cu penel lor. Oricum o sa aiba pamant in ghete inca vreun an de acum incolo dupa meciul asta:)) Multumesc mult. Sa ai o zi deosebita!

Costin - salutari!. Din nefericire constructia echipei dureaza de ani buni si nu se vede nici un rezoltat. Sa speram ca in urmatoarea campanie lucrurile se vor schimba. Multumesc de invitatie. Am sa ii dau curs cu placere. Toate bune!


windwhisperer - salutari cu bine. Multumesc frumos.

Dan spunea...

Eu spun ca am fost aproape. Poate si cu putin noroc, pentru ca "iarba verde de acasa" nu prea ne-a ajutat.

Tudor Enea spunea...

Dan - ai un optimism aparte:) poate data viitoare va fi altfel. Multumesc. Numai bine!

ZXamfir de Turda spunea...

Bine ca nu i-am bautut! Era vai de cocosul lor.