miercuri, 11 aprilie 2012

Miercurea fără cuvinte – Mâncăruri alese


În perioada asta toată lumea se pregăteşte de Sărbătoare cu mâncăruri care mai de care mai savuroase şi mese pline de fast. Eu nu am ajuns încă să iau parte la astfel de pregătiri, însă am găsit ceva neobişnuit în bucătărie. Nu era de mâncare, ci doar de odihnă. Nu e greu de ghicit! Zâmbet senin şi spor în toate tuturor!



O idee marca  Wordless Wednesday

61 de comentarii:

CARMEN spunea...

adorabila pisicuta ta! sa-ti traiasca si prin nazbâtiile pe care le face sa-ti aduca numai zâmbete în casa!
Sarbatori luminoase si fericite, Tudor draga!

Tudor Enea spunea...

Carmen - am sa dezvalui de la inceput secretul ca sa nu fie confuzii. Fotografia e facuta cand motanul avea doar cateva saptamani si incapea in castronul ala mic de bucatarie:)) Multumesc frumos. Salutari cu bine!

pandhora spunea...

inseamna ca nu e dragul meu Piedone >:D<
dar si el e tare frumusel :)
senina sa-ti fie noaptea Tudor :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - e chiar Piedone. Chiar tu sa nu il recunosti? :)) Multumesc. Noapte senina!

Unknown spunea...

Fiecare îşi serveşte "mosafirii" cu ce are: unii cu carne de miel, alţii cu carne de purcel, curcam şi ce-o mai fi. Dar tu chiar că eşti original. Ţi-ai pus motanul la bătaie.

Slowaholic spunea...

Haaaaa! Ce rasfatz.... E atat de dragalas, incat iti vine sa-l papi. :)

Tudor Enea spunea...

Liviu (Abbilbal) - el se odihneste si atat,cred ca se trezeste flamand si nici decum nu are intentie sa se ofere ca masa:)) Multumesc. Noapte linistita!

Nicol spunea...

ha,ha,ha...de mic avea personalitate si idei interesante!!!... :))

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - cel putin iarna cand se ingrasa ai tendinta de a-l confunda cu un iepure:)) Atunci sa vezi fantezii gastronomice! Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

foto de inginer - as putea sa scriu o carte despre cate nazbatii nebanuite a facut. E un motan care a trecut prin toate etapele maturitatii, vagabont, student, schimbare de localitate si de parinit si in final si-a descoperit adevarata vocatie - cea de rasfatat:)) Multumesc frumos. Salutari cu bine!

Roxana Muntean spunea...

Ce ne-am nimerit săptămâna asta.:) Și eu am găsit ceva în seara asta, numai că în mașina de spălat.
E adorabil motanul tău. Să-ți trăiască!

Diana spunea...

Ha :) Eu nu am incercat sa imi 'servesc' pisica la farfurie :D Nu prea o las in preajma mesei, a mea doarme pe dulap cand eu ii ocup patul... patul meu adica.

Haios tare pisoiasul tau :) Noapte buna sa aveti :)

Tudor Enea spunea...

Roxana Muntean - nu se apropie d emasina de spalat. Il deranjeaza lucrurile zgomotoase. In rest a testat cam orice. :)
Multumesc. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Diana - si al meu se supara daca il deranjez din patul meu:)) Cu siguranta nu se urca nici pe masa, insa castronul asta are o poveste aparet:) Multumesc. Noapte senina!

geanina spunea...

cum asa?? e superba! cat de usor isi gasesc ele un locusor ...noapte faina...

Tudor Enea spunea...

Geanina - e surprinzator, nu-i asa? Mereu poate surprinde:) Multumesc frumos!

pandhora spunea...

asta din cauza ca nu-l cunosteam pe vremea cand era atat de tanar :)))

Tudor Enea spunea...

Pandhora - tinand cont ca era mic cat sa il cuprinzi intre palme si eu am avut probleme in al recunoaste cand l-am vazut dupa un timp mai mare:))

Fosile spunea...

Dragut condiment.
Determinator. De zimbete.

Tudor Enea spunea...

Fosile - ... de zambete si atat:)) Mai mult nu ofera nici el. Are personalitate. Multumesc frumoa. Toate bune!

Alex spunea...

Simpatic cotoşmanul tău, dragă Tudore! Ce simpatici sunt cei din neamul pisicesc, atunci când îşi găsesc locuri de odihnă dintre cele mai hazlii.

Numai bine îţi doresc ! :-)

ratzone spunea...

dragutz ingredient:)

Tudor Enea spunea...

Alex - multumesc frumos. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Ratzone - nu-i asa? :)) Multumesc mult.

Unknown spunea...

Asta da delicatese! :D
Zi bună!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Foarte drăguț pisoiul tău,Tudor!
O zi excelentă!

RobertN spunea...

Asa de bune au fost ca a mancat tot si nu a mai putut parasi incinta:)

Mirela spunea...

Aceasta e imaginea care ma bine dispune oricand, oriunde! Adorabil pisu, sa-l...mananci, dar numai din ochi! O zi excelenta iti doresc! :)

anastasia spunea...

Eeeee...cu aşa festin, poftă bună! :)

Leovi spunea...

Excellent photo, I like the cat to form a perfect circle.

Anonim spunea...

Vad ca se poarta matzele la MFC... :D Trebuie s-o antrenez si eu pe amea, s-o scot la produs! :))

Tudor Enea spunea...

B.D. - multumesc:) Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Elena - buna:) Multumesc frumos. ZI minunata sa iti fie!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - foarte buna asta:)) Multumesc. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Mirela - multumesc frumos! Zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - sa fie:) Multumesc frumos. Zi deosebita sa ai!

Tudor Enea spunea...

Leovi - this cat can take any form he like:)) Thanks a lot, have a nice day!

Tudor Enea spunea...

Teo - cineva le-a spus mate lesinate si a plecat suparat:)) Pe restul insa ne amuza la de fiecare data. Multumesc mult.

copilarim spunea...

Giumbualucuri!! Eu am un catelus, si cand se alinta toarce ca un matz:P. Asa ca in anumte ocazii ii zic pisic ..nu se supara =)).Cred ca l-as putea gasi cu nasul in castron - uneori se cred om..lol:))
minunata poza :)

Tudor Enea spunea...

Copilarim - sunt foarte inteligente. Nu stiu cum ne percep ele, insa cu siguranta s-a descurca si fara noi in casa:) Multumesc. O zi frumoasa!

aA spunea...

era micut tare, am si eu un castron din ala :))

IULISA spunea...

E adorabil pisoiul tau! o zi frumoasa iti doresc!

Nima spunea...

Povestea unui "cerc" . :D

O zi buna !

Unknown spunea...

foarte haios! poate ar face si al meu nazdravanii din astea dar sta numai afara. prin casa e invitat foarte rar :)
o zi frumoasa!

Rocs spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Rocs spunea...

pisicile își găsesc mereu cele mai ciudate locuri de dormit
am văzut la un moment dat două care dormeau într-o valiză:))
frumoasă imagine

Cris-Mary spunea...

Pisicuta pis pis pis :D E tare simpatica :D O zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

aA - sa stii ca era mic:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Iulisa - multumesc mult, asemenea!

Tudor Enea spunea...

Nima - buna asta:)) Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

elly weiss - ai mei(am doi) stau in casa doar iarna. Vara prefera tabla fierbinte de pe casa sau balconul unde bate soarele sau vrabiutele din copaci. In casa mai rar. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Rocs - in valiza nu am vazut, dar sunt convins ca se poate orice. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Cris-Mary - :) multumesc mult. Zi frumoasa si tie!

Anonim spunea...

Pisicuța și-a terminat pregătirile de sărbători așa că acum este la faza de odihnă :)))
Drăguță tare să-ți trăiască!

C.L.M. spunea...

supa de pisica?:)) haha:D dragut:D happy WW!:D

Costin Comba spunea...

A fost pusa Pasca la crescut?

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - multumesc:) Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

C.L.M. - nu m-am gandit atat de departe. :)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Costin Comba - e o pasca speciala chiar:) Multumesc. Toate bune!

mucroz spunea...

Pisica la castron:))

Tudor Enea spunea...

Mucroz - castron colorat chiar:)) Multumesc. Noapte linistita!