marți, 3 aprilie 2012

Miercurea fără cuvinte – Iar servici?


După zece zile de concediu, trebuie să mă duc iar la servici. Recunosc că mi-a priit statul acasă, aşa că mâine la muncă am să fiu obosit, fără chef si am  arat exact ca în fotografie:



O idee marca  Wordless Wednesday 
sursa foto aici

72 de comentarii:

copilarim spunea...

hahahaha!!! ce tare:)) am inceput ziua frumos, razand! merci.

rux

Tudor Enea spunea...

Rux - asa sa o tii macar pana seara urmatoare:) Multumesc.

Roxana Muntean spunea...

:)) parcă m-aș vedea pe mine dimineața. Mulțumesc! Am râs cu poftă!

Tudor Enea spunea...

Roxana - nu imi permit sa spun nimic despre altii, dar eu cred ca asa am sa ma simt. :)) Multumesc. Seara minunata!

Diana spunea...

:)) Poa, ce roz si grasun e. La asta te refereai cand spuneai ca vei fi ca el? :)) Sau poate iti vei dori sa te maseze cineva asa ca pe el? :P Seara buna.

Raki spunea...

Parca ma vad maine cu o pofta de munca precum are el :))

O seara placuta!

Ninulescu spunea...

Arata... delicios !

geanina spunea...

:))) exista aceasta posibilitate! mi-e tare cunoscuta senzatia! dar o sa treaca :P

Tudor Enea spunea...

Ninu - la varianta asta nu m-am gandit pana acum, dar deja nu mai pot sa imi scot ideea din cap:)) Multumesc. Noapte linistita!

Tudor Enea spunea...

Raki - sper ca nu din cauza mea:)) Multumesc Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Diana - nu as spune nu la un asemenea alint:) Multumesc. Seara buna!

Tudor Enea spunea...

Geanina - totul e trecator. Inceputul e mai greu:) Multumesc. Noapte senina!

pandhora spunea...

habar nu aveam ca ai un ten asa roz :))
servici usor si noapte senina :)

Unknown spunea...

Noa serbus. Cred că nu ai de gând să te tolăneşti la serviciu ca şi el.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - de felul meu sunt muncitor, activ, entuziasmat, in prima zi insa nu garantez nimic, cel ptin nu in primele minute:)) Multumesc, seara faina!

Tudor Enea spunea...

Pandhora 0 in fiecare zi mai descoperi ceva nou:) Multumesc frumos:) Noapte senina!

Slowaholic spunea...

Mortala poza! Sper sa iti revina entuziasmul pentru lucru! :)

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - si eu sunt convins ca o sa revina; de fapt, in ciuda faptului ca mai aveam treaba pe acasa, sunt bucuros ca ma duc maine la servici. Multumesc. Noapte linistita sa ai!

Fosile spunea...

Asta inseamna ca acum trebuie sa dormi cit pentru zece zile.Si miine vezi tu ce va fi.Poate colegii au intelegere pentru nou veniti...

Tudor Enea spunea...

Salutari Fosile. POti sa stii ce au in cap colegii? Poate ma astepta ca pe un om relaxat si pregatit de munca:)) Multumesc. Noapte linista!

karma police spunea...

awwwww luuuuv pigs!

Tudor Enea spunea...

Karma - yes, indeed! Multumesc mult.
:)

Alex spunea...

Ha, ha! Ce faţă mulţumită are grăsunul. Şi mai e şi scărpinat pe burtă! :-) Cum să nu-l invidiezi?

Numai bine, dragă Tudore! Şi....spor la odihnă!

Tudor Enea spunea...

Alex - mi-am amintit ca sunt schimbul doi. Pot sa stau relaxat si sa astept sa fiu si eu "scarpinat pe burtica":))
Multumesc. Noapte buna!

danpamfil spunea...

belea! :))
la sf lunii, sa nu te vad asa ca n-am chef sa te car in spate ... :D

Tudor Enea spunea...

Dan, cu siguranta imi revin din prima clipa in care pasesc pe usa la servici:))) Iese din discutie sa fiu asa la sfarsitul lunii, poate doar ca sa capat un scarpinat pe burtica, dar sigur nu de la tine:)) Multumesc.

Leovi spunea...

That beautiful, has the face of great happiness.

Tudor Enea spunea...

Hello Leovi! The face of happiness? If my boss see this picture, maybe:))) Thanks! Have a nice evening!

RobertN spunea...

Exagerezi!:)

anastasia spunea...

:))
e animal de companie în fotografia asta, nu...!?!
o zi minunată!

Sara spunea...

Ha-ha-ha! Nostimă imaginea!...:)
Eu nu cred că veți arăta așa...

Nima spunea...

:)))) Geniala postarea !

Mirela spunea...

Hahaha! Aseara eram chiar prea somnoroasa sa vin in vizita, dar uite ca acum, la servici fiind, ma amuz si imi vine cheful de lucru! Rozaliul e tare rasfatat, se vede treaba! O zi cu sporuri, dar si cu relaxare sa ai! :)

Tatjana Parkacheva spunea...

Thank you for smile on my face :)

Regards and best wishes

aA spunea...

sper ca ai avut totusi o zi usoara azi, sa incepi lent :D

Zina spunea...

M-ai făcut să râd cu lacrimi, căci mi-am închipuit că ăla care te-ar scărpina pe burtică ar fi șeful ! :)))))))))))))))))

SoriN spunea...

Te salut Tudor!
Plina de haz,miercurea ta!

IULISA spunea...

ha,ha!!! foarte tare:))
Am inceput bine ziua razand! Merci!!!

Silving spunea...

Poate fara chef, da' obosit de ce ai fi, daca te-ai odihnit 10 zile? :D

mucroz spunea...

Ni la el!!! ditai porcu:))

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - poate doar la capitolul alintat:) E in spirit de gluma totul. Multumesc. O zi buna!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - cu sigurnata:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Sara - nici eu nu cred, insa macar ne amuzam:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Nima - multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Mirela - pana acum e relaxare, sa vedem ce urmeaza pana la final. Mai multa relaxare? :)) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Tatjana Parkacheva - thank you. Have a nice day!

Tudor Enea spunea...

aA - pana acum e usoara, sunt schimbul doi la servici:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Zina - asta ar fi cea mai buna varianta. Sa speram ca nu ma v-a "scarpina" la propriu:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari, umorul e o caracteristica de baza la romania:)) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Iulisa - sper sa o continui la fel. Multumesc mult:)

dedel spunea...

spor si chef de munca iti doresc! :D

Tudor Enea spunea...

Silving - adevarul e ca nu prea m-am odihnit. Am lucrat acasa, prin gradina, munci de primavara. Dar nu sunt nici pe departe obosit, era totul la figurat:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Mucroz - chiar asa! :)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Dee - multumesc frumos. Sunt chiar entuziasmat:)) Zi frumoasa!

Unknown spunea...

:)) Cu burta la Soare :))
Poți încerca la serviciu și poate îți mai dă concediu :D

Tudor Enea spunea...

B.D. - sa nu exagerez, totusi, poate imi da de tot:)) Multumesc mult!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă poza ta!
O zi minunată îți doresc!

Cristina Lerinț spunea...

Cine ar fi crezut că o să stea porcul pe covor?!

Unknown spunea...

maine sa ne trimiti foto cu tine in prima zi de serviciu...dupa concediu.
sa facem si noi comparatia cu poza de azi ;) :)
o zi buna!

Rocs spunea...

ahhhhhh =))
minunaată fotografie, descrie exact statea mea de sprit după o zi de școală care începe la 8 dimineața și se termină la 7 seara

Nicol spunea...

ha,ha,ha...m-am distrat...
o zi usoara si frumoasa maine !!! :)

Tudor Enea spunea...

Elena - multumesc frumos. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Patratel - chiar asa:))) Nu cred ca a observat nimeni pana acum. Multumesc, seara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

elly weiss - nu vrei sa stii cata treaba am avut azi! Ce relaxare, ce alint, direct in paine:) Dar e bine, e chiar bine. Multumesc frumos! Seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Rocs - salutari - nici nu vreau sa imi aduc aminte de vremurile cand aveam si eu astfel de zile. Dar, toate trec. Importanta e relaxarea de dupa. Multumesc. Odihna placuta.

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - multumesc asemenea. Toate bune!

cammely spunea...

eu azi cred ca am aratat asa
cumplita zi a fost
de maine concediu 4 zile, poate imi revin, sau poate ma intorc si mai obo...

Tudor Enea spunea...

cammely - concediu placut:) Sa fii bine dispusa, asta e esential. Multumesc mult.

Diverse spunea...

:))
Servici usor!

Bijuterii spunea...

Ca atitudine te cred ca arati asa... Ca fizic am unele dubii :))

Tudor Enea spunea...

Diverse - multumesc. E usor, Slava-Domnului:))

Tudor Enea spunea...

Bijuterii - De felul meu sunt inalt si slab, deci sigur nu seman, din alt punct de vedere se spune ca barbatii sunt porci prin definitie:)) Multumesc frumos.