sâmbătă, 7 aprilie 2012

Plec!

M-am hotărât. Plec!


Plec departe de mare, ca să visez  iar la orizontul sângeriu din răsărit şi la seninul de după amiază.
Plec departe de munte, ca să trepidez după înălţimi şi ecoul văilor să-mi tulbure zborul.
Plec departe de tine, ca să te doresc mai mult, Iubire.
Plec! Pentru că mi-e dor de sentimente. Plec, pentru că în ultimul timp am uitat de frumos, fără să fiu menit  să mă pedepsesc în propriul întuneric.
Plec, pentru că sufletul omului trăieşte altfel decât trupul şi întotdeauna spiritul se hrăneşte cu emoţii.
Iar dacă plec departe, nu voi uita, ci îmi voi dori mai tare.
Pentru că atunci când nu mai ai, simţi că îţi lipseşte cu adevărat.
Şi dacă plec departe, am să vreau iar să trăiesc.
Pentru că primul sentiment al omului e dorinţa.
Şi din dorinţă se nasc mereu vise, speranţe şi iubire.
...Şi atunci am să mă întorc!

Fiecare răsărit de soare să vă găsească plini de dorul de frumos!


18 comentarii:

Anonim spunea...

asa am plecat si eu ,crezand ca ma voi regasi in departare , dar ...de fapt ...plecarea mea a insemnat inceputul unui drum lung care duce spre fiinta mea launtrica...iti urez succes ...sa-ti fie drumul cat mai lin ...

Tudor Enea spunea...

Anonim - drumurile in viata ni le alegem cu ochii inchisi sau deschisi. Insa nu iti garanteaza nimeni ca daca tii ochii deschisi ai sa vezi cu adevarat fiecare groapa in care ai posibilitatea sa cazi. Limita la care poti sa ajungi este acolo de unde ai puterea de a te intoarce. Insa totul e relativ. Intoarcerea e de fapt un nou inceput de drum, nu-i asa? Iti multumesc.

Anonim spunea...

Adevarat...

Tudor Enea spunea...

Multumesc frumos. Respect dorinta fiecaruia de ase ascunde in spatele unei anumite identitati, insa mi-ar face placere sa imi spui un apelativ, chiar si o litera, pentru a te identifeica printre alti Anonimi.
O seara faina!

Irina spunea...

Pleaca,daca asa simti, regaseste-te sau gaseste-te un altul,fa ce-ti spune sufletul,nu? El stie cel mai bine ;)

Tudor Enea spunea...

Irina - sufletul stie cel mai bine, insa uneori e greu sa il intelegem. vine insa o vreme cand sincronizarea se face aproape instantaneu. Poate ala e momentul pe care il cautam cu totii. Iti multumesc mult.

pandhora spunea...

sa-ti fie bine,drumurile usoare si zborul intotdeauna lin...
>:D<

Andrei Răduţu spunea...

Foarte frumos spus. Recunosc ca atunci cand am citit titlul, am crezut ca este vorba despre o parasire temporara a vreunei activitati cotidiene, dar m-am bucurat sa citesc cele scrise de tine. Un weekend cat mai placut si seara frumoasa !

Unknown spunea...

La un moment dat...fiecare dintre noi fugim...incercand sa lasam in urma acel ceva ce ne aduce durere.
Iti doresc ca tu sa gasesti si momentul potrivit si directia potrivita.
Si-ti multumesc pentru urare :)

Irina spunea...

Ia uite, vad ca esti din Piatra,ca si mine! Ma intreb daca ne stim oare?

Teo Dor spunea...

Frumoase gânduri în frumoase cuvinte. Uneori ne găsim liniştea în nişte plecări. Asta îţi urez! ...vroind totuşi să rămâi! aici! cu noi.... O minunată şi înflorită duminică de florii!!!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - multumesc frumos. Zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Andrei Răduţu - te salut, multumesc frumos. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Elly weiss - niciodata nu e imposibil. Multumesc mult, zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Irina - ma bucur sa mai gasesc si pietreni pe aici.(de fapt, tu m-ai gasit) Se intampla destul de rar. Daca nu ne stim, putem oricand sa ne cunoastem. Multumesc:)

Tudor Enea spunea...

Teo dor - e doar o detasare temporala de tot ce inseamna cotidian, caut in mine raspunsuri si alte definitii ale frumosului. De parasit, nu parasesc nici locul si nici oamenii. Iti multumesc mult. SAlutari cu bine!

Anonim spunea...

Să-ți fie drumul frumos și să-ți satisfacă așteptările !
Să ai plăcere de el și apoi să te întorci cu sufletul împăcat !
PS:aruncă o privire în E mailul blogului.Ți-am lăsat acolo un mesaj care aș vrea să-l vezi !

Tudor Enea spunea...

tu1074 - multumesc mult, salutari cu bine. Am citit mail-ul si am sa iti raspund in cel mai scurt timp. Cu stoma si respect.