miercuri, 20 iunie 2012

Miercurea fără cuvinte – Eu şi cu mine


De mult timp lumea mă ştie singur (şi mă refer aici la statutul social, nu la  numărul de prieteni care îmi completează viaţa). Inevitabil sau nu, şi în viaţa virtuală sunt cunoscut la fel, cu mulţi prieteni şi prietene dar fără o consoartă căreia să îi aparţin. Încercând pe o reţea de socializare să schimb statul relaţiei mele, am ajuns să mă confrunt cu următoarea dilemă:


O idee marca  Wordless Wednesday
Clik pe fotografie pentru o imagine mai clara.
Pentru necunoscatori, I'm just kidding = e doar o gluma

54 de comentarii:

Irina spunea...

Ma bucur, inseamna ca luna viitoare o sa te intalnesc prin oras cu cineva de mâna :)Cu fata din scrieri :)

Tudor Enea spunea...

Irina - eu nu am spus nimic, poate e doar poveste, poate e fabulatie, poate adevarul e undeva la mijloc:) Multumesc frumos!

FreeSeoDesign spunea...

Ca sa cunosti tainele dragostei , a iubirii , a deschiderii tuturor orizonturilor va trebui sa platesti. Plata este «...».
Felicitari!

Tudor Enea spunea...

:)) Foarte tare. Salutari cu bine. Multumesc mult!

Vera spunea...

Haha!Asta cu I'm just kidding e grozava!
Cat despre statut social si ce zice unu si altu, nu valoreaza doi bani. Important e sa fii tu impacat, linistit, iubit si sa ai starea aceea constanta de bine...Restul e iluzoriu

Tudor Enea spunea...

Vera - iti multumesc mult. Aveam nevoie de cuvintele de acest gen. Noapte linistita!

Anonim spunea...

:) ai posibilități pentru orice situație!
Îți doresc succes în căutări !
E bine când ești cu cineva cu cine te potrivești !

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - multumesc mult. Posibilitati sunt. Nu zice nimeni nu, cu potrivirile e mai greu :))

Anonim spunea...

Sa auzim numai de bine :)

anastasia spunea...

Are dreptate Vera. Inima sus!
O zi minunată!

Anonim spunea...

E foarte interesant cum ai formulat propozitia :"Lumea ma stie singur"...important e cum te stii tu ...:)Lumea se inseala intotdeauna ...

Unknown spunea...

ha,ha,ha...de asta te vaiti tu?...la mine era selectat "casatorit" abia cand au inceput sa curga tel de felicitare am aflat si eu ca ma maritasem :DD...am ras, ce era sa fac...happy ww!!

Zina spunea...

Mde... Eu zic așa: Ai grijă de ce îți dorești, că s-ar putea să primești (și pe urmă n-ai să știi pe unde scoți cămașa) ! :)

Unknown spunea...

Interesant Tudore. Încâlcite mai sunt drumurile vieţii.
Să ai o zi bună şi mult succes în viaţă.

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Tu sa fii sanatos! Ce-i al tau, e pus deoparte...(vorba de pe la CV)

aA spunea...

ganduri bune si o relatie exceptionala...cu tine in primul rand! :)

Cristina Lerinț spunea...

Waiting for the right person- Not kidding! :)

Tudor Enea spunea...

parereataconteaza1 - multumesc. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - multumesc frumos. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Anonim - foarte bine punctat aici:D Mi-a placut! Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Vanessa - ei cum era sa te felicite lumea pt un lucru pe care nu l-ai facut? :)) E clar, intotdeauna se poate mai rau. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

handmade.in.covasna - nici nu imi fac griji. Sa fim sanatosi e important. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Zina - e greu cu dorintele astea! Trebuie sa am grija ce imi doresc. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Liviu Bimbea - salutari! Multumesc frumos. Toata stima!

Tudor Enea spunea...

aA - multumesc. Asa sa fie:))

Tudor Enea spunea...

Patratel - Am retinut! Multumesc frumos!

cafeauata spunea...

Tu sa fii sanatos; restul toate vin (sau pleaca) exact in momentul potrivit, chiar daca noi gandim altfel. Nimic nu este intamplator!

copilarim spunea...

Ce tare!!:)) Faza cu "i'm just kidding" - imi aminteste de gluma de 1 aprilie de acum 2 ani cand am schimbat statusul si culmea chiar s-au pacalit gramada de prieteni! Unii s-au si suparata apoi..
eh:))
Eu as fi vrut sa scrie la statut "i'm just kidding".. dar nu au varianta asta:))
O zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Cafeauata - multumesc frumos! Nimic nu este intamplator! O zi faina sa ai!

Tudor Enea spunea...

Copilarim - eu am inventat butonul. Ar trebui sa imi iau brevet.:))
Multumesc frumos! Zi frumoasa!

Diana spunea...

Super tare!
Gluma-gluma,dar cand gluma se ingroasa...! :)
Sa iubesti, sa fii iubit! Dar nu ca in banc:
Iubesc si sunt iubita! (zice bancul) Il iubesc pe X si ma iubeste Y!
Numai bine!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Îți doresc o fată așa cum îți
este sufletul!
Zi minunată Tudor!

Tudor Enea spunea...

Kundalini - salutari si multumiri. Bun bancul. Se intampla, dar nu e de dorit:))
Zi faina!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena! Multumesc frumos. Zi seina sa ai!

Aniela spunea...

:)) Viitorul e intotdeauna cu surprize! Sa speram ca bune ;).

Tudor Enea spunea...

Aniela - cu bune, cu relel, e al nostru:) Multumesc frumos!

geanina spunea...

:)) cu potrivirile ...e adevarat e grelutz, insa ea o sa apara de unde te astepti mai putin!
zi faina....

karma police spunea...

intra si tu in rind cu lumea..'it s complicated'

Tudor Enea spunea...

Geanina - cu siguranta asa va fi. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Karma police - asta e cea mai tare pe azi:))) Multumesc frumos!

Unknown spunea...

:))
Intr-o zi am avut si eu proasta inspiratie sa scriu adevarul si imediat m-am trezit cu cateva declaratii infocate :))
M-ai amuzat. Ce va fi sa fie va fi! :)
O seara faina sa ai!

Tudor Enea spunea...

elly weiss - la mine chiar era o gluma. Sper ca nu am deranjat pe nimeni, insa stiu sigur ca am starnit hohote de ras:)) Multumesc mult.

CARMEN spunea...

cunosc cateva cupluri - reusite!, care s-au format prin intermediul internetului. La inceput o gluma, apoi tot mai în serios :)
Ce sa mai adaug... Vera a exprimat ceea ce gandesc si eu în legatura cu viata reala si cea virtuala.
Happy WW!

pandhora spunea...

asa e...o sustin pe Carmen care o sustine pe Vera...stiu ele ce stiu :)
si...nu uita...din cand in cand priveste cerul :)

cammely spunea...

mai nou se scrie 'it s complicated' :lol:

Tudor Enea spunea...

Carmen - toate lucrurile de acest gen sunt doar pasi pan la adevarata iubire pe care o prinzi si nu o mai lasi sa plece de langa tine o viata intreaga. Iti multumesc mult de tot. Noapte linistita!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - pentru mine cerul e senin si cand e inourat. Iti multumesc mult de sustinere!

Tudor Enea spunea...

cammely - e tare de tot faza, dar mi-as calca pe inima sa scriu asa ceva:))) Multumesc frumos!

Liliana spunea...

Tu sa fii sanatos si voios, ca gura lumii nici pamantul nu o astupa!
Numai bine si cer senin Tudore! :)

Alex spunea...

O fi vreo profetie pe acolo, nu?
Numai bine iti doresc, draga Tudore!

Tudor Enea spunea...

Lolita - buna vorba asta a ta. Multumesc mult de tot. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Alex - salutari cu bine. Nu e ici o profetie. Cel putin nu scrie nimic concret:)) Multumesc frumos. Zi faina!

Nicol spunea...

ha,ha,ha...
FB glumeste!!!
Un weekend placut !

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - multumesc mult. Gluma a prins bine de tot:)) Un sfarsit de saptamana minunat!