miercuri, 13 iunie 2012

Miercurea fără cuvinte – Lipsă la apel


În ultima vreme am fost ocupat. Ocupat tare de tot. Şi toată lumea voia ceva de la mine. În consecinţă telefonul a sunat fără întrerupere. Bine că azi l-am uitat acasă. Aşa am stat şi eu liniştit.



O idee marca  Wordless Wednesday


47 de comentarii:

geanina spunea...

ooooo....da esti cautat nu gluma! :)))
noapte faina....

Anonim spunea...

Wow...tare ocupat ai fost!
Cred că mai mult de 20 de apeluri pierdute nu am avut în viața mea pe telefon:)))).
Foarte tare poza.
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Geanina - nici nu iti vine sa crezi ce liniste e fara telefon. Hi hi. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

smilingseconds - nu iti dori, nu e de bine sa te sune atata lume:))) Multumesc frumos. Happy WW!

Rocs spunea...

incredibil!
cum rezisti cu atatea telefoane
pffffffffffffff

Tudor Enea spunea...

Rocs - simplu: uiti telefonul acasa:)) Multumesc! Seara faina!

adriana spunea...

Din cand in cand este buna o pauza

Fotografiile mele sunt postate aici:

http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2012/06/miresme-si-culori-in-prag-de-vara-cand.html

si aici

http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2012/06/timp-aproape-de-miez-de-timp.html

Tudor Enea spunea...

Adriana - multumesc mult. Ajung imediat si la tine.

AMA spunea...

Wow, asta da performanta!

Tudor Enea spunea...

Ama - multumesc frumos. Seara senina!

Anonim spunea...

Bine că l-aiuitat acasă !!!
M-am speriat,n-am mai văzut așa număr de apeluri !!! Eu m-aș...termina :)
Roagă-i pe toți să te cruțe puțin !

Slowaholic spunea...

Maaammmaaa miaaa! Nu imi vine sa cred! Nu ma mai plang ca mie imi suna telefonul prea des. :)

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - Mai rau ar fi sa ii sun pe toti inapoi:))O fi fost vreo eroare... are si telefonul fanteziile sale:)) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - stii cum se spune: niciodata sa nu zici - "mai rau de atat nu se poate":)) Multumesc!

pandhora spunea...

si eu care imi imaginam ca vorbesc cel mai mult la telefon :))

Tudor Enea spunea...

Pandhora - sunt persoane care vorbesc la telefon fara intrerupere. Cunosc si eu pe cativa. Sa fim sanatosi ca avem minute:)) Multumesc, seara faina!

anastasia spunea...

waw! atâtea apeluri.. zilnic?

Tudor Enea spunea...

Anastasia - nu, nu, azi a fost doar o exceptie. :) Multumesc! Seara faina!

Unknown spunea...

Noa serbus. Acum îmi dau seama de ce se spune că telefomul este nociv.

Să ai o noapte liniştită pentru a uita de telefon.

Tudor Enea spunea...

Te salut, Liviu. Telefonul e nociv daca iti da dependenta. Daca nu e doar un bun mai mult decat util. Multumesc mult.

QTuristu' spunea...

Mda... o zi l-ai uitat acasa sau un an? E posibil asa ceva? :P

Tudor Enea spunea...

QTuristu' - dupa cum spuneam, a fost doar o zi si aia plina de evenimente si erori neprevazute. Multumesc mult.

Vera spunea...

Te inteleg tare bine...Eu daca nu raspund, imi explodeaza casuta de mail...

Tudor Enea spunea...

Multumesc Vera! Noapte senina!

Diana spunea...

Ihimmm... Inteleg din ce in ce mai bine de ce am renuntat la telefonul mobil! :))

Numai bine!

Sara spunea...

Ce de apeluri pierdute!
Oricum... vă caută toți astăzi... :(
O zi de miercuri liniștită vă doresc!

Mirela spunea...

Cât timp te caută lumea ești o persoană importantă!
Happy WW! :)

Zinaida Strinu spunea...

122 de apeluri într-o zi ?...
Ce vinzi, frate ?!!!

aA spunea...

a fost ziua ta cumva? sau esti cea mai importanta persoana din tara asta? domnule presedinte dv sunteti??? :D
zi faina, tudor!

fosile spunea...

Inseamna ca esti important.
Si ca parerea ta conteaza.
Sa-ti fie bine !
Raspunde-le....

Anonim spunea...

Om ocupat, nu gluma!
Iti doresc sa vrei sa-l uiti mai des acasa.... :D

Alex spunea...

Grozava idee ai avut, sa faci poza la acest "inamic" care ne toaca mult timp. Bine, la fel face si calculatorul... Dar mai avem nevoie si de clipe de ragaz, atat de bune dupa zilele stresante.
O zi frumoasa!

Alex-varu spunea...

Stii cum e cu telefonu asta? e un rau necesar. Dar intr-adevar uneori iti vine sa il arunci cat colo .

Unknown spunea...

Da' catat mai esti, draga! :)
Si pe mine ma enerveaza telefonul. Am avut perioade in care voiam sa-l arunc. Acum, pur si simplu ma fac ca-l uit pe undeva sau ca nu-l aud :)) Amuzanta fotografia!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Ești foarte solicitat!
O zi liniștită îți doresc!

Cris-Mary spunea...

Wow .. nici nu stiu ce sa-ti doresc decat liniste si timp sa le poti face pe toate!

Unknown spunea...

Deci poate fi doar una din două: ori e ziua ta, ori la tine merge vorba”toate fetele să apeleze la mine” :D

Aniela spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc ca trebuie sa raspunzi zilnic la peste 100 de apeluri! Succes, dar nu as vrea sa fiu in pielea ta! Cu bine!

cammely spunea...

sper doar ca ala nu e telefonul de servici :lol:

Dan spunea...

Ar fi frumos din partea ta sa le raspunzi!

IULISA spunea...

Esti foarte cautat!

SoriN spunea...

Salut,Tudor!
O zi linistita iti doresc!

Inchiriere dance floor spunea...

Stii ca este o vorba: Suna telefonul ca la Gara de Nord!
Foarte tare, asta e poza de arhiva :))

Fireworks on the sky spunea...

Nu credeam sa vad vreodata atatea apeluri.Greu de imaginat.V-am adaugat si eu la lista mea de bloguri, pentru ca il urmaresc ocazional pe acesta.

Tudor Enea spunea...

Va multumesc mult tuturor! Sper ca in viitorul apropiat sa imi permit sa imi ofer mult mai mult timp pentru mine si implicit pentru voi! Zi senina in fiecare zi!

Nicol spunea...

ha,ha,ha...trebuie uitat mai des acasa !!!

Tudor Enea spunea...

foto de inginer - corect:) Asa trebuie. Multumesc mult.