duminică, 1 iulie 2012

De dragoste (Re-make)


Când dragostea cântă în suflet, când iubirea mă încearcă fără să ma întrebe înainte dacă vreau, când dorinţa freamătă în mine şi visul e de fapt realitate, ignor nefastul şi uit de necaz, luminâdu-mi şi gândul şi sentimentul şi timpul:

Mă caută norii
să mi-i aștern peste lac.
Mă caută umbra
să mi-o întind peste suflet.

Mă caută toamna
să îmi plângă mister
și visul să-l transforme în scâncet. 

Dar mie îmi cântă seninul, peste cerul verzui,
îmi tresare și raza, de soare, din inimi;
Îmi freamătă trupul. Mi-e vesel mereu
sentimentul, și gândul, și timpul.

Update - Poezia a fost publicata in volumul VII din antologia Amprente Literare - iulie 2012

14 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Optimist... :) Frumos... Senin... :)
O vara minunata iti doresc... :)

Tudor Enea spunea...

Doar Noi - multumesc frumos. Optimismul sa fie la toti:)

Dan spunea...

Asa sa fii, vesel mereu!
Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Dan! Multumesc, asemnea!

Andrei Răduţu spunea...

Foarte dragut ! Sa nu incetam niciodata sa cautam acest sentiment !

Ana Maria spunea...

Ce frumoasa e dragostea! Numai bine!

Fireworks on the sky spunea...

Wow !! Este atata fericire , culoare, bucurie aici,esti pur si simplu acaparat de zambete si din fericire transmiti asta si celor din jurul tau.E important sa nu-ti pierzi optimismul, se spune ca trebuie sa gandesti pozitiv si curat ca sa ti se intample lucruri bune .O seara frumoasa :) !

Unknown spunea...

Salutarile din Vietnam.
Si eu sunt la fel: Fără dragoste, nu viu! :)

Tudor Enea spunea...

Andrei Rdutu - nici macar cand il gasim. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Ana Maria - asa este. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Fireworks on the sky - optimismul e parte din viata mea. Ar trebui sa fie parte din viata fiecaruia. Lucrurile se realizeaza mult mai usor cand ai optimismul cu tine. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Chu Nam Cuong - Salut Vietnam! Multumesc mult de vizita, draga prietene! Dragostea ne tine in viata!

Anonim spunea...

Uneori ma lasi fara cuvinte...

Tudor Enea spunea...

Anonim - e paradoxal cum niste cuvinte pot lasa oamenii fara cuvinte:) Iti multumesc mult.