marți, 10 iulie 2012

Miercurea fără cuvinte – Caldură mare


...mare de tot! Nici nu ştiu cum să mai tratez soarele ăsta fierbinte. I-am tot zâmbit, m-am bucurat de el, dar în final tot am fugit să mă ascund. Cum unde am fugit? La o răcoritoare. Vreţi si voi? Vă doresc răcoare multă şi zâmbet fericit!


O idee marca  Wordless Wednesday
Pentru cei ce ghicesc ingredientele ofer o bautura gratis:)
Update : Bautura din pahar e non alcoolica, acidulata si cu multe cuburi de gheata. Ca plus, o frunza de menta proaspata pentru aroma si racorire. Enjoy!

57 de comentarii:

geanina spunea...

nu ghicesc desi mi-as dori...:)
eu vreau o limonada :P

Tudor Enea spunea...

E aproape limonada. Nu dau indicii.:)) Multumesc Geanina!

Pishky spunea...

in interior pare a avea un sfert de banana :-? el putin asa se vede de la mine! Oricum... faina poza.... ne-ai racorit putin! Happy WW!

pandhora spunea...

oricum efectul este aproaaape racoritor dar habar nu am ce e :))
uff...si uite asa am pierdut eu o bautura gratis :))

Unknown spunea...

Noa serbus Tudore. Şi la voi e cald?
Să ai o noapte liniştită.

Alex spunea...

Superb "monumentul" pe care l-ai surprins în fotografie! La aşa caniculă, numai la aşa ceva îmi fuge gândul, cu gâtul uscat. Chiar acum dau fuga la frigider!
Noapte frumoasă, dragă Tudore! :-)

Tudor Enea spunea...

Pishky - nu stiu nimic, nu spun nimic:)) Important e ca te-ai racorit:) Multumesc. Noapte linistita!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - nu ai pierdut nimic, gandeste pozitiv. Daca ne racorim e de bine. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Liviu - salutari! Cald tare de tot. A tras o furtuna, insa nu a facut decat sa bage caldura in case mai tare:)) Noapte linistita. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Alex - nici prea rece nu e bine. Doar asa cat sa ne racoreasca. Noapte buna si racoare multa! Multumesc mult.

Zina spunea...

Suc de mere si cub de gheata ? Sau berica ?! :) Pe asa o caldura mare, merge oricare dintre ele !

Anonim spunea...

o bere rece si gratis e binevenita pe temperaturile acestea incendiare. Iti multumesc pt ea si iti doresc o zi placuta!

Anonim spunea...

mai conteaza ce e? Important e ca racoreste... si bucura papilele gustative... :-)

adriana spunea...

parca ar fi prin pahar si o tableta efervescenta,

Tudor Enea spunea...

Zina a nimerit cubul de gheata. IL acceptam printre ingediente. :) Zi frumoasa. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

gabrielailies - merge o bere rece oricand. Mai ales pe caldurile astea. MUltumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - mare dreptate. Racoare multa! MUltumesc!

Tudor Enea spunea...

Adriana - nu e tableta, dar recunosc ca seamana:) MUltumesc mult. Zi frumoasa!

RobertN spunea...

Si cat de repede primesc bautura daca ghicesc ingrendientele?:)
O zi placuta iti doresc!

Anonim spunea...

Ce neînduplecat e soarele !!!
După ce l-ai tratat atât de frumos el n-a cedat...
E cald,cald tare și la mine...
O zi plăcută și răcoroasă îți doresc Tudor !

fosile spunea...

Dupa ce am vazut paharul ala aburit,clar ca e caldura mare.
Sa-ti fie racoros!

aA spunea...

socata cu gheata? :)

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Eu nu-mi dau seama ce e, dar pare racoros! O zi racoroasa!

Nima spunea...

Asa da ! O zi racoroasa ! >:D<

Unknown spunea...

Deci nu e corect!
Și eu vreau!

Ana Maria spunea...

Caldura mare moncher! Salutari!

Sara spunea...

Poate fi cumva socată cu gheață? Deși... e prea limpede și colorată pentru socată...
În fine, e răcoritoare, cu siguranță...
Zi răcoroasă vă doresc!

Unknown spunea...

Nu stiu ce e dar e atat de frumoasa ca pare de aur :)
In acelasi timp pare si foarte rece :)

Ring de dans spunea...

Mi-ar place sa cred ca e socata, fiindca o ador. Si mi-ai facut acum o poftaaaaaa :))

Diana spunea...

Apa minerala, lamaie, strugure si gheata! Asta-mi doresc acum, nu afirm ca asta este! :) Oricum, e racoritoare si numai cand o privesc!

Happy WW!

cafeauata spunea...

As prefera sa fie o bere fara gheata!

Anonim spunea...

deci...cred ca e o bautura nonalcoolica acidulata cu gheata, cat mai multa gheata...sa ai pofta!

anastasia spunea...

Şi eu cred că e apă aminerală cu lamâie şi un cub de gheaţă.
O seară răcoroasă!

ANA MARIN spunea...

E tocmai buna pentru vremea asta:)Happy WW!

CARMEN spunea...

mor de curiozitate! trec mai târziu sa citesc secretul racoritorii! ;)
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - bautura o ofer cand suntem fata in fata, sa trimiti prin posta ceva rece si sa te astepti sa ajunga la fel e cam complicat in zilele astea calduroase:)) MUltumesc.

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - inca nu s-a domoilt caldura. Mai rezistam asa:) Salutari cu bine. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Fosile - inca ma ascund de soare si ma bucur de racoare pe unde pot. MUltumesc mult.

Tudor Enea spunea...

aA - pe aproape. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

handmade.in.covasna - racoaroase sa fie toate, vara e lunga insa:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Nima - asa sa fie. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Nima - asa sa fie. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

B.D. - sigur ca da. Pana la urma ofer la toata lumea. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Ana Maria - salutari. Multumesc mult. Racoare sa fie:)

Tudor Enea spunea...

Sara - gheata e sigur. Socata nu. Dar e racoritoare:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

elly weiss - era foarte rece. Asta e scopul pana la urma. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Ring de dans - liber la socata atunci:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Kundalini - suna interesant reteta ta. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Cafeauata - de acord cu tine:))) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Anonim - e raspunsul cel ami corect:) MUltumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - lipseste lamaia, dar avea o frunza de menta undeva:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

ANA MARIN - e racoroasa, asta e important. MUltumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Carmen - salutari cu bine si multumiri! Zile senine si fara caldura prea mare va doresc tuturor!

Nicol spunea...

si azi este canicula: deci ma racoresc mai tarziu !!! :))

alex spunea...

caldura mare monser!

Tudor Enea spunea...

foto de inginer - s-a mai racorit. E bine acum:) MUltumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Alex - salutari . Multumesc mult!