miercuri, 5 septembrie 2012

Miercurea fără cuvinte – Sky is the limit?


Apă sau văzduh, spre orizont par identice, unite într-o linie mistica. Albastru tinde spre infinit şi, la fel ca şi iubirea, îşi are limita dincolo de nemărginirea norilor. Mă las purtat de valurile vieţii, cu speranta că într-o zi voi fi dincolo de cer.



O idee marca  Wordless Wednesday


28 de comentarii:

Pishky spunea...

tare faină imaginea... te trimite spre visare!

Tudor Enea spunea...

Pishky - la visare cu adevarat... eu inca visez cu ochii deschisi. Multumesc mult!

pandhora spunea...

uite cat de aproape ai ajuns de cer...fain e zborul,nu e asa ? :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - fain tare zborul:) Le astept pe urmatoarele. In viata1 Multumesc mult!

Anonim spunea...

Noa serbus.
Ai capturat o imagine faină. Să ai o noapte liniştită.

Smiling Miss spunea...

De fapt, nu. Limita e nelimitată...

Foarte frumoasă fotografie.
O noapte frumoasă!

Alex spunea...

Minunată imagine! Să fii la propriu cu..."capul în nori"! :-) Şi să vezi lumea de sus... E tare frumos.
Numai bine îţi doresc, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Te salut Liviu. Multumesc. Noapte linistita si tie!

Tudor Enea spunea...


Smiling Miss - cu adevarat. Limita nu ar trebi sa aiba limita:) Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Te salut Alex! Multumesc mult. Toate bune sa fie!

RobertN spunea...

Ce frumos! Era bine daca puteai da bani pilotului ca sa te mai plimbe butin:)

Fosile spunea...

Incearca ei,norii ceva,dar n-au nici o sansa.Poti trece pe sub,pe deasupra sau prin ei spre oriunde.
Faina chemarea!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - la asta nu m-am gandit:)) Data viitoare insa am sa incerc. Multumesc. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Fosile - te salut. Multumesc mult!

Diana spunea...

Cerul nu e limita! Limita - zic unii - e acolo unde vrem noi! :)

E superb peisajul!
Succese!

anastasia spunea...

Faină imagine!
de mult rimp nu am mai trecut pe la tine, iertare! Vara aceasta am fost foarte aglomerată: concediu, redcorari ş.a.
o zi minunată, Tudor!

Anonim spunea...

Foarte frumoasa imaginea...e la inaltime... :-)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă imagine!
O zi excelentă îți doresc!

Zina spunea...

Îți doresc un zbor lin prin viață, Tudore, iar cerul să nu îți fie mai înnorat decât cel din superba fotografie pe care ai publicat-o !

Florin Morosan spunea...

Superbă imaginea.
O zi frumoasă!

Unknown spunea...

superba imaginea...si textul.Asa cum m-ai obisnuit :)

Liliana spunea...

Îţi doresc zbor lin! Limita ne-o impunem noi! Ascultă pescăruşul şi vei înţelege... :-)
Numai bine!

CipBtRO spunea...

Foarte linistitor

angi spunea...

Stau sa ma gandesc cat de frumos poate sa fie un asemenea moment.

Mie mi-e frica de inltime!:)Savurez doar imagini,dar capul mi-e in nori de mult:).

Aniela spunea...

O companie aeriana cu care nu am zburat inca! Frumoasa alegere pentru astazi!

Unknown spunea...

frumos momentul surprins în fotografie si idei :) Orice om bun, va ajunge candva în cer, e în legea firii. Si pana atunci, savuram fiecare clipa a vietii, de aici, din jurul "casei" Pamânt.
Happy WW! :)

Allure spunea...

Not even the sky can be the limit...

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult tuturor! Fotografia e din prima zi in care mi-am invins teama si am zburat. Fotografia e facuta cu putin timp inainte de a ateriza La Rygge Norvegia.
Limita ne-o impunem noi. Atunci cand atingi cerul realizezi ca intotdeauna va exista un nou cer, un nou ideal si o noua speranta de viata spre implinirea noilor dorinte.