marți, 23 martie 2010

sunshine award

Am primit un premiu de la Mihaela  Multumesc din suflet! Este un premiu care merita oferit prietenilor care imi aduc prin postarile lor zambetul pe buze in fiecare dimineata senina.
Am sa il dau mai departe la randul meu, regulile fiind urmatoarele:
- Postarea premiului pe blogul personal;
- Daruirea mai departe catre prietenii alesi, cu afisarea link-urilor si instiintarea acestora printr-un mesaj. 
- Numirea persoanei care le-a oferit premiul.

Premiul meu se duce astfel catre urmatoarele persoane dragi mie:

Maria
Nasturash

si ultima dar nu cea din urma,

Au-delà des nuages se trouve mon monde!




12 comentarii:

denisia spunea...

e un premiu pe care şi eu l-am dat mai demult... îmi place mult când văd că ajunge iar la mine... mulţumesc..

Tudor Enea spunea...

asta da bucurie daca s-a intors la tine. ma bucur ca am avut ocazia sa il primesc si sa il ofer cu drag mai departe.

Alisandra spunea...

Une chose très belle..avec ces prix......
;)

Félicitations!

Tudor Enea spunea...

G- am sa fac o exceptie de la regula si am sa iti acord si tie acest premiu. sper sa nu se supere nimeni ca am depasit numarul impus.
multumesc mult de tot pt faptul ca esti in fiecare zi prezenta aici.

Alexandra spunea...

Cu atat mai mult am inceput aceasta dimineata zambind :) Multumesc mult pentru premiu :)

Alexandra spunea...

Am incalct putin regulile :D:) E asa o combinatie de 4 nominalizati + 8 infinit + blogroll, si in felul acesta premiul se intoarce si la tine :)

O zi frumoasa :)

Monica spunea...

multumesc mult de tot, mult mult de tot:):*

Alisandra spunea...

Merci Tudor!
Tu ne dois pas faire cette chose parce que je ne fais pas part de la catégorie des personnes de succés ..en ce qui concerne le terme "blogue"...

Enfin.Merci..
Je t'embrasse.

Anonim spunea...

iti multumesc pentru premiu... este a II-a oara cand primesc un premiu de la tine:) ms

Tudor Enea spunea...

Alexandra - si eu am incalcat regulile. am pus 13 in loc de 12. deci fiecare e liber pana la urma sa isi puna creativitatea la contributie. ... s-a intors la mine?. multumesc mult!

Monica- placerea este de partea mea. Multumesc!

Ina - daca ai primit doua pana acum, inseamna ca meriti cu adevarat. Multumesc!

G - Je n'ai pas proposé le terme "blog". seulement des contenus, des mots, des significations, caraacter. 12 e un numar mic. sunt multi pe care nu am reusit sa ii cuprind aici si sper sa nu se supere pe mine.

Sonya spunea...

Multumesc, nu-s eu prea stralucita la chestii d'astea, sper sa fi reusit, dk nu greseala mea, oricum multumesc:D

Tudor Enea spunea...

Sonya, nu trebuie sa te pricepi, doar sa accepti premiul si sa il dai mai departe. Ma bucur ca ti-a placut.
p.s. in continuare nu am posibilitatea sa comentez la articolele tale,poate e doar o eraoare tehnica.
sa auzim numai de bine.