luni, 15 martie 2010

fericirea, tot inainte?

Astazi nu vreau sa scriu nimic. Inspiratia imi sopteste la ureche cu soapte dulci metamorfozate in fapte epitetice. Ce usor e sa te complici in sensuri fara rost si cat de greu e sa iesi din ele. Ma pierd printre vorbe, ratacindu-ma confuz in  stari inexplicabile. Nu, nu, acum nu vreau sa scriu, mii de cuvinte imi inunda mintea si comparatii ma ineaca la tot pasul. Metaforele zburda in mintea mea si eu refuz consternat sa le pun pe hartie.
Au fost azi pe la mine prieteni dragi. Mi-au insuflat o stare de beatitudine si nu vreau  sa ies din ea. Ma simt fericit si hai-hui. Mintea mi-a luat-o razna si inima imi bate ca nebuna. Am  dansat, am cantat, am vorbit despre ceea ce a fost, am rememorat amintiri de demult, dar am facut si planuri, ne-am promis sa facem mai multe. Suntem tineri si avem sansa sa ne afirmam. Ieri eram copii si traiam viata fara sa credem in consecinte. Astazi  unii din noi se casatoresc si fac demersuri despre cum se cresc copiii carora le vom da nastere. Trecem prin timp si nu putem privi  inapoi decat la amintirile ce ne-au ramas. Mergem inainte si visam la mai bine pentru copilasii pe care ii vom creste.
Nu vreau sa scriu, pentru ca m-as pierde azi in vise desarte. Nu mai sunt pusti si  adolescenta e lasata in urma, insa   vreau sa traiesc clipa asa cum e ea. Nu am pretentia sa fiu inteles in acest moment. Vreau doar sa merg mai departe cu ideea ca viata e frumoasa! Fericirea mea sunt prietenii mei,  fericirea e in oamenii buni  de langa mine!

14 comentarii:

Anonim spunea...

intersant. fiecare din viata are frumusetile ei. fericirea care a fost nu poate fdi comparata cu cea care va veni. insa de aia e viata asa de frumoasa.

DOAR NOI spunea...

Ma bucur nespus pentru tine. Pastreaza starea de bucurie si fericire ce te-a cuprins. Iti da aripi, puteri nebanuite (asa ca de poveste). Planurile de viitor - cand ai cu cine le realiza - iti dau forta sa muti muntii din loc.
Mi-e dor de o astfel de stare... de fericire.
Pastreaza-ti prietenii aproape, impartaseste-le ceea ce simti pentru ei, nu stii pe ce carari va poarta viata!
Fii fericit! Meriti din plin!
Zambete si voie buna! (zambetul meu a cam racit, dar se chinuie sa isi revina).

Maya spunea...

Sper ca starea asta de fericire si "hai-hui" sa te tina cat mai mult. Meriti sa fii inconjurat de prieteni dragi si oameni buni."Te prinde bine" starea asta, stii ?

Tudor Enea spunea...

Anonim - fiecare parte din viata are intr-adevar frumusetile ei. ferice de noi cei care avem sansa sa profitam la orice pas de ceea ce ne ofera viata. Multumesc

DoarEu - sper ca zambetul tau racit sa isi revina cat de curand. la fel si starea de fericire. o meriti pe deplin. multumesc mult pentru sfaturi.

Maya - pe orice om il prinde bine starea "hai hui". il face sa fie sigur pe el si sa se exprime in voie. multumesc mult.

Anonim spunea...

da,prietenia e frumoasa cand petreci clipe frumoase alaturi de persoane ce iti impartasesc starile oricare ar fi ele insa cand apar probleme din diferite chestiuni iti vine sa-ti bagi #$%@ scuze de expresie.Numele meu nu e important

Alisandra spunea...

fericirea e in oamenii buni de langa mine!

"Le bonheur "se trouve" dans les gens bons qui sont à côté de moi"
Tu as totalement...raison..
Quand on a ..des personnes chères..à côt. de soi..on est VRAIMENT HEUREUX.!!!!


Je me réjouis..que tu es heureux..

Tudor Enea spunea...

anonim - prietenii adevarati iti inteleg nevoile si te sustin. deobicei cand apar certuri intre prieteni lucrurile sunt de fapt privite din puncte de vedere diferite. e esential ca ambele parti sa comunice pt a rezolva problema pe cai amiabile. in rest lucrurile sunt frumoase.
si da, numele e important pt a face o deosebire. dupa cum vei nu esti singurul anonim care imi scrie. va trebui macar sa inventezi un nume.
toate bune si multumesc de comentariu.

Tudor Enea spunea...

G - Le bonheur est relatif. n'importe où. Il est essentiel quand vous tirez profit de celui-ci. Merci beaucoup.

Monica spunea...

ai scris frumos si ma bucur pt tine:)

Tudor Enea spunea...

multumesc mult, Monica!

Anonim spunea...

scrii frumos. combinatie finteresanta de cuvinte si un optimism debordant. E ceva curios in ziua de azi. e fantezie?poate ascunzi ceva? sau poate in realitate ai o viata mizera? se pare ca esti sincer. astept un raspuns corect.

Tudor Enea spunea...

Domnule, doamna sau domnisoara anonim, daca ar fi sa despic in patru comentariul pe care mi l-ai lasat, as zice in primul rand ca te contrazici.
Imi spui la inceput ca ascund ceva, apoi in final te increzi in sinceritatea mea asteptand raspunsul sincer.
Nu ascund nimic, nu am o viata mizera, sunt fericit atat cat viata imi permite. Fac haz de necaz in caz de nevoie.
Astept in continuare un nume pt a nu face confuzii si un comentariu de cate ori simti nevoia. Accept si bune si rele pentru a putea sa le rezolvam impreuna, in limita bunului simt.
Sa auzim numai de bine!

David spunea...

acest sentiment sa fie dovada incapacitatii ?

Tudor Enea spunea...

Da, sunt incapabil sa opresc timpul in loc si sa prelungesc clipa feerica atunci cand mi se aprinde in suflet.
Da, sunt incapabil astfel sa revin in adolscenta si sa imi retraiesc viata de atunci.
Deci, da, din punctul asta de vedere orice sentiment ar putea fi considerat o dovada de incapacitate.
Multumesc de intrebare.