joi, 11 martie 2010

In zi de Paste, La Craciun...

Anul asta inceput sub semnul suspiciunilor, insa a avut semne uriase ca lucrurile nu vor mai fi la fel. Primavara a aparut din prima zi zambitoare si am intampinat-o cu bratele deschise convins ca totul a revenit la normal. A fost doar o tresarire de orgoliu capabila sa ne pacaleasca pe toti.
Astazi privesc afara si imi dau seama ca schimbarile sunt  multe si hotaratoare. "Ploaie in luna lui marte" s-a transformat  in "Te uita cum ninge Decembre!" Malinul care trebuia sa fie inbobocit deacum imi aminteste de Fuego - "Impodobeste mama bradul".
Anul asta de Paste  vom manca porc pt ca mieii nu s-au nascut inca, pe iepuras il vom denumi Rudolf, iar in loc  de flori vom folosi globuri. Ninge ca in povesti si cred ca vom avea un nou Craciun veritabil, de Paste.
Practic, cred ca cineva a ramas cu treburi nerezolvate in timpul iernii si s-a rugat mult ca acea  perioada sa se repete. Acum aveti sansa sa o luati de la capat pentru ca  martie e din nou decembrie. Ati uitat sau ati ezitat sa duceti o treaba pana la capat? Asta e momentul vostru. Soarta v-a dat sansa sa o luati de la inceput si sa reparati greselile. Va rog eu grabiti-va! Sunt copii pe strada care il astepata pe Mos Craciun! Nu vreti sa dezamagim copiii!

8 comentarii:

Maya spunea...

Foarte, foarte taree! Inspirat si cu foarte mult umor.M-a binedispus pentru toata ziua.Imi faci un om de zapada?

Maya spunea...

Aaaa, uitam... am citit si "printre randuri" ( asa cum fac de fiecare data.

Monica spunea...

frumos articolul tau dar ma enerveaza iarna asta ingrozitoare:(:((

Alexandra spunea...

Sper sa vina Mos Craciun si sa ne aduca putina primavare :)

Anonim spunea...

nu prea sa vede ca e primavara afara... mai mult februarie decat martie... imi place ce ai scris

Tudor Enea spunea...

Maya- multumesc mult. stiu ca stii sa citesti printre randuri.
Monica- multumesc. pe toti cred ca ne ernerveaza iarna. off..:P
Alexandra- asta e cea mai tare dorinta si cel mai frumos cadou. am ras cu lacrimi
Ina- eu am zis decembrie ca sa rimeze cu Craciunul. februarie e mai realist. Multumesc mult

Maya spunea...

Vezi??? Nu mi-ai facut om de zapada!!!

Tudor Enea spunea...

l-am facut. l-am trimis spre tine dar s-a ratacit prin viscol si nameti. urmatorul va avea nas rosu si eventual fular ca sa nu se mai piarda:P