sâmbătă, 20 martie 2010

Sarut de cirese, sarut de capsuni

"Tu n-ai manca niste capsuni?"
"Sincer as prefera acum un castron cu cirese."
"Da... dar totusi eu as vrea capsuni." 
Geo se visa in gradina bunicii, asezata  fara griji in mijlocul  lanului de capsuni. Cauta in siguranta fiecare capsuna ascunsa dupa frunzele verzi si abia astepta sa umple castronul pentru a le putea amesteca cu smantana si a le savura  mai tarziu cu prietenii.
"E drept, insa eu imi doresc cirese."
Flavius isi imagina copacul inalt si aspru iar el cocotat in varful lui fara frica ca ar putea sa cada. De sus cerul si  idealurile pareau mai aproape. Se risca agatandu-se de crengute din ce in ce mai subtiri, in speranta ca va ajunge in varf pentru a putea culege ciresele cele mai coapte. Renunta la galetusa sa catarandu-se   mai sus si manca direct fara a se mai complica sa le  stranga gramada pentru mai tarziu sau pentru altii.
"Hei... cum sunt ciresele tale?"
"Ai putea sa-mi dai din  capsunile tale..."
Visul continua intr-un sarut si buzele lor se unira in gustul dulce a fructelor de mai. Savoarea dragostei se amesteca  in aer cu aroma de cirese si capsuni...
Ea isi imparti capsunile culese cu grija  si era fericita ca puteau face ceva  impreuna.
El   isi savura ultima aroma de cirese si zambi  smechereste cu gandul la Geo. Se infrupta flamand din buzele ei cu gust de capsuni si alerga apoi bezmetic catre alte obiective.
Geo se retrase cuminte in visele ei zambind fericita la primavara care abia incepuse.
Flavius va reveni  cand gustul cireselor ii vor readuce amintirea ei pe buze.

Dragostea se imbina uneori in gusturi diferite. O poti savura toata odata traind clipa si apoi cersind de la altii. O poti aduna  langa tine si impartasi cu cel drag  in momente tandre. Fiecare om are visul sau si fiecare vis are  un gust aparte. Indiferent daca dureaza o clipa sau o viata, atunci cand savurezi visul dorit, savurezi de fapt gustul realizarii tale!

11 comentarii:

Maya spunea...

Visul meu frumos a avut gust de cirese de mai si aroma puternica de capsuni.Multumesc!

Alisandra spunea...

Tudor:"Chaque homme a son rêve et chaque rêve a son goût .."

Oui..Tu as raison..Mon rêve a un goût amer..parce qu'il ne peut pas devenir réel..

Mihaela spunea...

Buna! Un mic premiu pe blogul meu...take a look! O primavara frumoasa!

Monica spunea...

eu vreau si cirese si capsuni, desi ciresele sunt preferatele mele:)

Tudor Enea spunea...

he he... sper ca nu v-am facut pofta prea tare. Va ofer din belsug si cirese si capsuni. Multumesc!


Mikaela - multumesc mult pentru premiu. am sa ii dau curs cat de curand.


G. - tous les rêves peuvent devenir réalité. croit en lui et réussir

Anonim spunea...

imi place... daca stii cum sa le gusti le preferi pe amandoua:)

Tudor Enea spunea...

corect Ina... daca stii cum sa le "gusti"
multumesc.

denisia spunea...

prefer căpşunii... îmi plac aşa de mult...

Tudor Enea spunea...

capsuni sa fie pentru tine:)

Alexandra spunea...

Yamiii..Si capsuni si cirese, o contopire :) Si daca le daruim din inima, vor fi cele mai delicioase :) Foarte frumos ilustrat acest sarut :)

Tudor Enea spunea...

multumesc mult Alexandra.