duminică, 14 noiembrie 2010

Pisica pe acoperişul fierbinte

Toamna surâde  cu  iz de primavară prin raze de soare şi adieri sporadice şi calde. E târziu de noiembrie, însa  iarna pare departe. Oamenii au ieşit iar la plimbare pe malul lacului, pe cărări de parc si pădure. Titlul nu are poate nici o legătură cu filmul, însă, atras de căldura nefirească, căutand locuri fierbinţi  şi stinghere, pe un colţ de  casă cu tabla fierbinte, s-a trezit la joacă Piedone.

Vă mai amintiţi de Piedone, nu? E motanul cu caracter de învingător. Motanul care s-a nascut într-un subsol de bloc, a devenit celebru într-un cămin studenţesc,  a adunat lângă el prieteni şi acum îşi traieşte viaţa  bogat spiritual şi sufleteşte.



Pare greu de crezut că un motan poate fi înzestrat cu sentimente sau că poate avea mustrări de conştiinţa atunci când greşeşte. Piedone le are pe toate ascunse în trupul său de pisică.




 Chiar dacă e şmecher şi ştie să îşi obţină propriile beneficii prin înşelătorii, are momente când se asează în faţa mea şi mă priveşte cu ochii săi blajini,  plecând capul apoi şi întinzându-şi o lăbuţa în semn de iertare pentru relele făcute. 



Cine i-ar putea rezista? Acum Piedone e vesel. S-a jucat  cu o vrăbiuţa  şi a rămas la înalţime să se alinte pe acoperişul fierbinte. Nu-ţi doreşti să fii motan în asemnea momente?    Fotografiile vorbesc de la sine.
Să aveţi voie bună şi să fiţi la fel de fericiţi cum e Piedone al meu.


(Click pe fotografii  in pagina noua pentru o vizualizare mai buna!)

20 de comentarii:

Alisandra spunea...

Minou:-)

Tudor Enea spunea...

super Minou:-)
merci beaucoup!

pandhora spunea...

ce dor imi era de el...frumosul frumosilor :)

Tudor Enea spunea...

he he, pandhora... ma gandeam ca o sa iti aduc zambetul pe buze.

pandhora spunea...

da...imi recunosc definitiv slabiciunea pentru Piedone...lenes si rasfatat :)
imi place cum se uita la tine asa...usor arogant...de sus...in jos:))

Tudor Enea spunea...

e un scump. e imposibil sa nu ii placa cuiva, chiar si cu doza de aroganta pe care o exprima fara jena. :))

Monica spunea...

cat de tare:)
e asa dulce...

Tudor Enea spunea...

multumesc,Monica!

DOAR NOI spunea...

:)

Tudor Enea spunea...

multumesc pentru zambet, Claudia.

. spunea...

fain pitzu:)

Tudor Enea spunea...

multumesc, Clopotel!

memori3s spunea...

cred ca fericire isi doreste fiecare.. si este ceea ce imi doresc si eu, nu as ezita o secunda sa fiu in locul lui daca as putea simti bucurie si libertate cum simte el de acolo de sus. foarte simpatic matzu. >:D<

Tudor Enea spunea...

memori3s - sper sa gasesti fericirea pe care o cauti. sau mai corect, cred ca fericirea o sa te gaseasca pe tine. multumesc mult.

Anna spunea...

Ma duce cu gandul la mangaieri si tandrete.

Tudor Enea spunea...

Cred ca pana la urma asta e si idea, sa ne duca pe toti cu gandul la lucruri mai linistita si pline de relaxare. multumesc, Anna.

tylorika spunea...

cred ca iti dai seama ca e genul de articol(sau postare) care imi place mie...detasat cel mai bun din toate...si am sa te anunt ca am un nou wallpaper :D (poza 2)...multumesc! :P

Tudor Enea spunea...

multumesc mult. e interesant de stiut ca motanul meu zambeste de pe monitorul tau acum:)))

psi spunea...

nu ştiam că ai un motan, descopăr acum. :)) după nume, sunt sigură, m-ai ghicit deja o mare iubitoare a pisicilor. gravatarul meu este chiar chipul minunii mele, naomi de care îmi este de-o vreme tare dor. ar fi împlinit în primăvară 17 ani, dar am pierdut-o acum două săptămâni... doare rău.

Tudor Enea spunea...

e motan. si e un alintat fara pereche. in vara face cinci ani. imi pare rau de pisicuta ta. e greu dupa cinci ani ca sa nu mai zic la 17...