marți, 2 noiembrie 2010

Iubire ca o soapta

Luna dormita pe un colt de senin. Spre orizont, stelele sclipeau molatice. Linistea coborase peste oras si nimeni nu  avea in gand sa o tulbure. Ascuns printre vise cu zane, m-am trezit cu o soapta in ureche. Vantul adormise de mult si  tacerea era  prezenta. Am inchis ochii  hotarat sa adorm din nou cand soapta mi-a tresarit din nou intre ganduri. Printre pleoapele somnoroase am vazut  astrii dormind si cerul pierdut in  adierea noptii. Acum insa linistea era suspecta.  Prin somn, am surprins insa o umbra in gradina. Sa fi venit? Acum in toi de noapte?  E oare aici?

Am tresarit de emotie  hotarat sa alerg sa-l gasesc. Trebuia sa-l intampin, sa-l salut si  sa-l intreb  de bine. Cat timp s-a scurs  de cand nu a mai trecut pe la mine ?
Pe o creanga de malin fara frunzis, in toiul toamnei colorate, furisandu-se ca un fugar, a venit sa ma surprinda.   A coborat in zbor  pe colt de stea si  a prins a sopti sub fereastra. A soptit stelei un multumesc de plimbare. A soptit catre luna sa ma vegheze mereu. O soapta pentru pasari sa-mi cante vesnic din malin si o soapta in plus pentru mine. O soapta  continua, frenetica, suava si dulce. Sa imi rasune   in intreg corpul pentru a provoca sentimente.
Toropit de atatea soapte, am adormit si am zburat impreuna pe carari de vis.   Tinandu-ne de mana, privindu-ne in ochi,   am lasat dorinta  sa danseze intre noi. Ne-am armonizat trupurile in pasi de dans si am simtit iubire. Inclestand dragostea in sufletele noastre, am continuat sa zburam pana cand zorii    ne-au readus  pe pamant, trezindu-ne din vis  intr-o noua dimineata.
Am crezut ca visul s-a incheiat odata cu noaptea, lasandu-mi domnita  undeva in seninul celest. Am ezitat pentru o clipa sa deschid ochii  cautand in amintirea noptii ce-a trecut, chipul zeitei ce m-a facut sa zbor.
Atunci, din  linistea vesela a diminetii, dintre razele de soare ce zburdau prin perdeaua ferestrei, o soapta  mi-a tresarit la ureche, readucandu-mi dragostea in suflet. Domnita din vis era aievea. Zambetul ei era mai pesus decat cerul si   gandurile imi desenau iubirea in suflet.
Mi-am amintit de noaptea ce-a trecut. Mi-am amintit de soapta care a fost.  De tresarirea ce-am avut. Acuma stiu. A fost aici asa cum mi-a promis. A venit pe nepregatite. Soapta lui era de fapt sageata din arc. Si el era Cupidon.


14 comentarii:

Anonim spunea...

oh in sfarsit a venit Cupidon pe la tine.sa fi ospitalier cu el!

Tudor Enea spunea...

he he... multumesc Alis.

pandhora spunea...

nu uita ca lui ii place joaca....
deci...te joaca :)

frumos scris....cititnd....imi doresc sa ma indragostesc din nou...

DOAR NOI spunea...

wow! asta da poveste... de poveste ... cu domnite.. si Cupidon. ceva vechi, ceva nou, ceva albastru si nunta-i gata!

sa fie intr-un ceas bun!

memori3s spunea...

:)

Tudor Enea spunea...

pandhora - multumesc. joaca tine de copilarie, iar fiecare din noi ne putem permite sa fim copii uneori, nu-i asa?

DoarEu(Claudia) - ceva nou, ceva albastru, suna frumos, nu-i asa? multumesc.

memori3s - zambesc si eu:) multumesc.

. spunea...

foarte frumos ce ai scris aici ...ar treb sa fim intotdeauna indragostiti ...

Tudor Enea spunea...

multumesc clopotel. asa ar trebui sa fim cu totii vesnic indragostiti.

Anna spunea...

E oare aici? Doar asta aud.

Tudor Enea spunea...

Cu siguranta este, Anna. multumesc.

Monica spunea...

ma bucur mult pt tine:)

Tudor Enea spunea...

multumesc, Monica.

Ioana spunea...

Indragosteste-te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste-te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fi, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste.

Tudor Enea spunea...

se pare ca e reteta ideala. e partenerul ideal. e iubire pe care fiecare din noi o viseaza. e normal sa visez la o asemean iubire. pare complicat? nu este. pentru ca fiecare din aceste lucruri sunt atat de usor de facut in doi cand iubirea isi deschide aripile si zboara in sufletele nostre. multumesc Ioana.