joi, 25 noiembrie 2010

Zâmbete cu folos

Să tot fie vreo două luni de când nu am mai dat premii la nimeni şi mă gândesc să nu creadă lumea că îmi neglijez cititorii. Practic e fara nici un motiv bine stabilit. E doar un motiv simbolic care face mai mult decât o cauza speciala, mult mediatizată. Pentru voi nu am nevoie de motive. Ar trebui să vă ofer un zâmbet în fiecare zi.

Astăzi premiul meu se numeşte Zâmbet cu folos.
De ce un premiu ar avea o asemenea denumire? Pentru că premiul nu e gratuit. Nu nu! Acum premiul e pe merit. Şi explicaţia e simplă. Fiecare zâmbet pe care îl ofer ca premiu pentru cititorii mei are acum şi o motivaţie pentru care este acordat.
Ca să fie şi mai interesant, transform premiul într-o leapşă şi cel care îl primeşte trebuie să îl dea mai departe sub condiţiile motivaţionale ale zâmbetului. Mai clar: dacă te-am nominalizat aici înseamnă că meriţi cu adevarat şi trebuie să dai premiul mai departe argumentând pe scurt de ce persoanele la care îl oferi merită să îl primească. Şi dacă e clar, trebuie să fie şi distractiv. Ca deobicei regretul e că nu încap mulţi pe lista, însă la voi lista poate fi cât o să vreţi de mare. Astfel, premiile zâmbetelor cu folos merg către următorii:

Doamna Elena – pentru că  impuneţi respect şi bună dispoziţie prin ceea ce scrieţi, pentru că zâmbetul vine de la sine atunci când citesc blogul dumneavoastră.
Alis – pentru că în ciuda greutăţilor  adolescentine prin care ai trecut, nu te-ai lăsat doborată şi   ţi-ai păstrat sufletul şi inima plina de voie bună.
Claudia – pentru că eşti o profesoară desăvârşită şi  reuşeşti prin ceea ce faci să ridici moralul celor din jur.
Pandhoraa – pentru că ai sufletul liber şi curajul să îţi laşi visul să zboare oricând către înaltul cerului.
Monica – pentru că, mai ales tu, eşti o învingătoare în tot ceea ce faci.
Anna  - pentru  spontaneitate. Replica perfectă o găsesc mereu la tine. Pentru siguranţa ce o degaji.
ANM – pentru  că  la tine mă amuz găsindu-mi şi eu de multe ori zămbetul.
Clopotel - pentru simlitatea cuvintelor.
Anca G. - pentru că ştii să pui punctul pe i.

Dan   ultimul dar nu cel din urmă. Pentru susţinere, bunăvoinţă şi mai ales înţelegere şi voie bună. 

Singura părere de rău este că nu am reuşit până acum să găsesc o metoda de a-mi premia cititorii care nu deţin un blog personal, sunt mult prea mulţi să reuşesc să îi enumar fără riscul de a uita intenţionat pe vreunul.  Promit ca în viitorul apropiat să găsesc o soluţie pentru a va aduce şi vouă un zâmbet în plus pentru simplu fapt că sunteţi mereu alaturi de mine. Până atunci vă las în voie bună şi armonie. Tuturor căldura multă  si suflet senin. Să auzim numai de bine.


24 de comentarii:

Alisandra spunea...

Parce que je sais que l'un de tes sourires est le mien( quoiqu'il soit envoyé à l'aide des pensées)

:-)

Tudor Enea spunea...

Merci beaucoup G.
un grand sourire pour toi toujours

Anonim spunea...

tudor....mereu imi aduci zambetul pe buze atunci cand te citesc. multumesc mult

Tudor Enea spunea...

ma bucur alis. si eu iti multumesc.

Dan spunea...

Yap!... hei, esti ceea ce gandesc, dar inca nu pot sa exprim in cuvinte. Bravo tie! S-auzim numa` di ghini!

Tudor Enea spunea...

he he Dane... multumesc mult. te stiam eu amator de zambete, dar acum chiar m-ai surpins. adaug o duzina pentru tine. sub orice forma vrei tu. da da, sa auzim di ghini :))

Dan spunea...

Nimeni nu-i perfect! Asa ca nu-i stres!...

Tudor Enea spunea...

am reformulat. dar imi asum imprefectiunea.

ANM spunea...

merci frumos tudor. ma bucur ca inca mai am puterea de a aduce zambete.

Tudor Enea spunea...

nici sa nu ti-o pierzi vreodata. zambetul e pretios. seara minunata.

pandhora spunea...

multumesc tudor...aprecierea ta ma onoreaza...
sa stii...am invatat cate ceva de la zmee :)

Tudor Enea spunea...

zmeul ala colorat e de vina... stiam eu:)) multumesc si eu, pandhora

DOAR NOI spunea...

multumesc din suflet! m-a impresionat premiul, comentariul tau pe blog... am avut chiar lacrimi in ochi - dar de bucurie.

zambesc, dar fac eforturi pentru asta... de cateva saptamani constientizez ca educatie nu mai are cautare decat foarte putin.
sunt epuizata.
incerc sa ma mobilizez si sa sper ca voi gasi altceva. iar daca plec acum, nu mai revin in acest sistem mizerabil.

sa auzim de excelent! imbratisari!

Anna spunea...

Iti multumesc foarte mult Tudor.

. spunea...

multumesc:)..chiar am zambit ..ma simt onorata sa fiu si eu pe aici prin simple cuvinte :)

Tudor Enea spunea...

Claudia - peste tot e greu, insa dac avrei sa pelci, sa pleci la mai bine. multumesc.

Anna - si eu iti multumesc.

clopotel - ma bucur ca ai zambit. multumesc.

Anca G. spunea...

uuuu..multumesc frumos! primul meu premiu din blogosfera - si chiar e unul folositor! am sa-l dau si eu mai departe (tot cu folos)

Un zambet si pentru tine!

Tudor Enea spunea...

e primul tau premiu? oau... la cat mai multe si mai mari. le meriti cu prisosinta. iti multumesc si eu.

elena marin-alexe spunea...

Multumesc din suflet si promit sa-l dau mai departe saptamana viitoare.Daca ajunge iar pe la tine, ce te faci?
O duminica plina de zambete iti doresc din Vrancea!

Tudor Enea spunea...

din inima, Domna Elena. daca ajunge la mine din nou, inseamna ca a facut un tur complet sioluam de la capat:)))
seara minunata.

Monica spunea...

iti multumesc mult pt premiu:)
l-am vazut exact in ziua respectiva, dar imi dadea eroare la comentariu...

multumesc din suflet, copile:)

Tudor Enea spunea...

nu e nici o graba, Monica. iti multumesc si eu.

oatea spunea...

deosebita placere imi face cand te citesc
asa rar cum apuc eu...
te apreciez cu toata sinceritatea si iti doresc tot binele din lume!

cu zambetele aferente...
si voltaj este...pe masura!

Tudor Enea spunea...

sarutmna, Oatea:)