marți, 8 februarie 2011

De zece ori Da!


Ce faci în fiecare zi ca să fii motivat? Ce te ridică din pat dimineaţa şi îţi aşterne zâmbetul pe buze? Ce te poartă pe cărările serii ca să adormi cu dragostea în gând? Cu siguranţă fiecare din noi avem diverse răspunsuri pregătite pentru aceste întrebări. Garantat există motive şi argumente pentru care îţi trăieşti viaţa diferenţiat faţa de oamenii care te înconjoară. Eşti unic în felul tău? Îti permiţi să zâmbeşti chiar dacă viaţa ezită să-ţi surâdă? Cu siguranţa există motive. Şi nu numai unul. Ce spuneţi de zece?

Zece motive pentru care spui Da în fiecare zi. Zece lucruri care îţi aduc zâmbetul pe buze. Zece argumente pentru fericirea din tine. Pentru sentimentele care te încearcă. Inspirat de Ştefania, care m-a provocat la o leapşă, am ales să-mi exprim astăzi top zece pentru“DA”:

Spun Da pentru raza de soare ce se joacă în perdea dimineaţa.
Spun Da pentru aroma de cafea care mă îmbie de la prima oră.
Spun întotdeauna Da la ciocolată.
Spun Da pentru fotografie si cântec.
Spun Da pentru zâmbetul ce-l primesc  şi de la un necunoscut pe stradă.
Spun Da pentru speranţa ce o port mereu în suflet.
Spun Da pentru zmeul colorat cu vise ce se înalţă către cerul senin.
Spun Da  cuvintelor aşternute pe hârtie, transformându-le în surâs, emoţie, sentimente.
Spun Da pentru oamenii care mă iubesc.
Spun Da pentru iubirea ce o dăruiesc.

Am fost provocat. Vă provoc să spuneţi Da! De cate ori spui Da? De cate ori crezi în afirmaţie şi o rosteşti convingător? Fă-ţi curaj şi aşterne pe hârtie motive pe care nu ţi le refuzi pentru frumuseţea vieţii pe care o trăieşti.
Eu am spus de zece ori Da. Tu de cate ori poţi să spui?

Astept  cu Da pe toată lumea si în special pe următorii zece: AneliseDan, Ionut, Claudia,Mada, Pandhora,  Anna, Miki, Iulia, Anca.

36 de comentarii:

Stefania spunea...

Postul asta a venit ca soarele de la miezul noptii, ca o fotografie a Lunii(subconstientului) cu timp maxim de expunere.
Unde vreau sa ajung cu asta... la faptul ca de la Anca am luat eu leapsa si tu ai nominalizat-o ca sa inchida cercul :)

Tudor Enea spunea...

:))acum am recitit si am vazut. nu cred ca o sa se supere. multumesc incaodata.

Monica spunea...

Da...pentru blogerii ca tine:)

Tudor Enea spunea...

cum era sa te uit eu pe tine, Monica? multumesc pentru Da! dar doar unul singur? ce zici de inca noua... of... si eu acum nemultumit:)))

Stefania spunea...

Acum ca stau sa ma gandesc mai bine... poate sunt eu mai depresiva zilele astea, dar ma crezi ca nu am niciun motiv de a ma trezi dimineata? si nici cand aveam serviciu nu ma trezeam de placere. Ba mai mult, lumea in care traiesc eu cand dorm si visez e mult mai interesanta si ma intalnesc cu oameni pe care ii port in suflet, dar nu i-am mai vazut de ani de zile :D... ma gandesc, oare vom ajunge vreodata sa putem sa ne cream realitatea exterioara, dupa visele noastre? numai in film sf as putea reda ce traiesc acolo si totusi senzatia de a pluti si de a zbura printre diverse obiecte, nu ti-o poate da nimic in lumea reala.

Tudor Enea spunea...

granita dintre vis si realitate uneori e atat de subtire... cauta un motiv sa te legi de realitate dand viata viselor. ai potentialul de a zambi. trebuie doar sa iti gasesti argumentul. crezi ca sufletul tau nu vrea sa zambeasca?

Anonim spunea...

O splendoare de cea ce ai scris!

Tudor Enea spunea...

multumesc,Chu Nam Cuong! tu de cate ori spui Da?

Cealaltă Ancuţă spunea...

Bună Tudor, nu am de ce să mă supăr. Mulţumesc că te-ai gândit la mine. Numai bine! :)

Tudor Enea spunea...

toate bune,Ancuta. multumesc si eu.

pandhora spunea...

uff ce ma fac eu? ai luat tu da-ul cafelei si ciocolatei...
sigur...putem sa le impartim :)
si ma alatur Monicai spunand da...pentru bloggeri ca tine :)

Carpe Diem spunea...

DA...pentru tine Tudor...iti multumesc de gandul marinimos

Stefania spunea...

Am gasit un motiv de a ma trezi dimineata: sa vad daca mi s-au aprobat/raspuns comentariile pe care le-am dat pe diverse bloguri :D
Azi m-a trezit chiar si un raspuns negativ de selectie de job, (dupa aproape o luna de teste si interviuri la firma asta) pe motiv ca as avea mai multa experienta decat cere jobul si m-as plictisi prea repede... ca sa vezi :( si era firma din top100 cei mai doriti angajatori.

psi spunea...

mă prind în joc și-ți spun că și eu spun da, cu zâmbet de dimineață pe chip în așteptarea lucrurilor bune ce vin sau vor veni.
spun da luminii, cafelei, caietului în care scriu în zori, oamenilor pe care îi cunosc, lucrurilor bune pe care le-am trăit, lucrurilor bune ce mă așteaptă să le trăiesc, prietenilor mei, oamenilor pe care nu-i cunosc încă, ciocolatei pe care și eu o iubesc, pisicuței mele dragi...
există motive să spunem da? cu siguranță.
mă amuz puțin pentru că eu lucrez acum la un post care se numește thoughts become things și care vorbește despre acest da pe care îl spunem... mă bucur că te-am găsit.

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Multumesc, dar sa stii ca ti-am "furat" introducerea:)

Anonim spunea...

Spun DA zambetului ce imi umple ziua cu bucurie;
Spun DA firelor de iarba ce cresc din pamantul rece de iarna;
Spun DA rotilor de tren ce inunda rasaritul cu vorbele lor;
Spun DA realitatii ce se intrupeaza in vis;
Spun DA poeziilor mele ce prind viata;
Spun DA clipelor ce curg in sens invers;
Spun DA unui apus imperfect;
Spun DA unei geane de lumina ce scurteaza orizontul;
Spun DA chicotelilor de copiloasi ce ma fac sa rad;
Spun DA frumosului

Anna spunea...

Trebuie sa ma gandesc, iar tu o sa ma ierti ca nu pot sa-ti raspund imediat.
Eu spun maine primul meu da.
Primul meu da vor fi niste copaci.
Si unul va fi pentru tine.

http://isabelle-ana.blogspot.com/2011/02/daca-ma-iubesti-da-mi-un-copac.html

Tudor Enea spunea...

pandhora - impartim bucurosi cafeaua si ciocolata:) multumesc mult.

Ionut, multumesc. toata stima.

Stefania - sa primesti raspuns pe toate blogurile la care ai alsat comentariu e o realizare care nu tine de tine, tocmai de aia te bucura ca se implineste. cat despre firma, oamenii aia nu stiu ce au pierdut cand au renuntat la tine:)

psipsina - si eu ma bucur pentru cuvintele tale. iti multumesc. sunt atatea motive pentru Da. motive care nu le sesizam dar care ne-ar intrista daca nu le-am mai avea langa noi.

miki - ma bucur ca ti-a placut:) multumesc.

Mada - sunt zece de Da care ne ofera mai mult decat un zambet. iti multumesc mult.

Anna - mult succes pentru un da mai neobisnuit. ma bucur sa stiu ca unul e pentru mine:) multumesc.

Dan spunea...

Mno, daca-i musai, cu placere!
Eu spun:
DA pentru cafeaua si tigara de dimineata savurate pe un colt de munte, departe de forfota orasului;
DA aparatului foto ce flirteaza cu un apus/rasarit senzational;
DA pentru zilele/noptile/diminetile/serile/orele/secundele/clipele ... etc... de dragoste, primite si oferite inapoi inzecit;
DA pentru fiecare imbratisare ce o primesti seara cand te intorci de la serviciu si pentru banala intrebare "cum ti-a mers azi?";
Da pentru nopti de amor(a se citi sexulet!!!..) cu o sticla de vin (musai rosu-sec) si un blues di cela fain (spre exemplificare "Tin Pan Alley"-Steve Ray Vaughn sau oricare alta piesa dintre celelalte 45732189087 preferate);
DA pentru persoana pe care o iubesc;
DA pentru zile de neuitat petrecute in compania prietenilor;
DA pentru viata mea de pana acum (nu regret nimic din tot ce-a fost) si pentru timpul care va sa vina...
Spun DA tuturor lucrurilor marunte din viata, a caror suma dau fericirea!
Mai spun DA si pentru tine, Tudor.
DA... ce-ti veni sa ma bagi si pe mine la leapsa asta? A??...

Tudor Enea spunea...

Dan sunt de acord cu tine aproape in toate privintele. mai putin cu una: nu erau doar 45732189086 piese preferate? eu asa tineam minte...
si cum era tu sa lipsesti unde e voie buna mocca?:)))

Alisandra spunea...

Oui... pour ton sourire!

Tudor Enea spunea...

merci beaucoup G. :)

DOAR NOI spunea...

sincer... as vrea sa spun acel DA pentru o viata alaturi de un barbat minunat. :))

cum nu am cui.... am sa scriu despre da-uri mici... care imi dau aripi sa zbor de ici colo si de colo dincolo, printre oameni - rai si buni.

(fraza asta: "iti permiţi să zâmbeşti chiar dacă viaţa ezită să-ţi surâdă?" e cam ciudata... daca as zambi fara a primi raspuns... cred ca as parea plecata cu sorcova..:) ]

Tudor Enea spunea...

Claudia, lucrurile mici ne cresc aripile mari. stii doar , optimismul din mine canta, indiferent de cum se stramba viata. fraza aia nu e ciudata, e doar privita din punct de vedere al unui zambaret:)
multumesc si succes in toate.

. spunea...

cu intarziere spun si eu un da de 10 ori pt tot ce e frumos in viata asta ...frumos ca te-ai gandit si la mine ...

Anonim spunea...

inca de zece ori Da pentru tine, Tudore!

ANM spunea...

Spun Da
-cofeinei sub diverse forme.
- zambetelor
-surorii mele, la orice ora, situatie, moment
-noptilor de pasiune, langa vin rosu demisec si ciocolata
-fotografiei si teatrului(artelor in general)
-muzicii(ca un drog pentru mine)
-dragostei
-iernii, zapezii, frigului
-sarutarilor si imbratisarilor sincere
-momentelor ce au fost si vor veni, fie bune, fie rele, dar sa fie, caci e trist sa treci prin viata fara sa o traiesti


Tudor sa inteleg ca indragesti foarte mult Soarele si razele sale?

Tudor Enea spunea...

ANM - ador primavara, si soarele are si el rolul lui. dar gusturile nu se dicuta, nu am nimic impotriva celor care iubesc iarna. multumesc mult pentru cei zece Da!

Tudor Enea spunea...

Iulia - iti multumesc. de zece ori e atat cat avem nevoie:)
Anonim - iti multumesc mult.

pandhora spunea...

DA...am luat leapsa de la tine si am dat-o mai departe :)
cum majoritatea celor care trec pe la mine au raspuns pe blogul meu am gasit multe,frumoase si chiar uimitoare motive pentru a spune DA :)
multumesc tudor :)
la randul meu iti predau o "idee"....
MIERCUREA FARA CUVINTE...eu am preluat-o de la Andreiradu... imagini care spun ceva...dincolo de cuvinte...sper sa-ti placa ideea...tie si oricui trece pe la tine :)

Tudor Enea spunea...

am vazut o multime de da pentru lucruri noi si deosebite la toti care ao preluat leapsa. multumesc si eu.
nu prea am inteles care e idea cu "miercurea fara cuvinte" se refera a o imagine anume sau una la alegere?

pandhora spunea...

una la alegere...una sau mai multe care sa-ti spuna ceva tie in primul rand...ceva ce poti transmite si celorlalti...:)

Tudor Enea spunea...

am sa ma gandesc la ceva:) multumesc.

ANM spunea...

Nici nu indraznesc sa discut gusturile Tudor. Te intrebam doar, pentru ca de fiecare data cand iti accesez blogul, ajung cu gandul la raze de soare si zmee, chiar si inainte sa ti se deschida pagina. Si e o senzatie placuta.

Te-am intrebat pentru ca eram curioasa si nu vroiam sa fi inteles gresit. :D
Sper ca nu te`am suparat, nici pe departe n`am avut intentia asta. :D

Stefania spunea...

Pana la urma se pare ca am obtinut un job (in alt departament) si o sa incep de luni :)
Sper sa fie totul bine. Multumesc foarte mult pentru energia pozitiva!

Tudor Enea spunea...

ANM - nu m-ai suparat, fii linistita. nici pe departe. ma bucur ca ai o senzatie placuta cand intri aici. multumesc mult.

Stefania - tot raul e spre bine pana la urma. continua sa gandesti pozitiv. ai toate sansele sa reusesti. multumesc ca imi impartasesti zambetul.