miercuri, 7 decembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Liber la cadouri

De azi a început. E liber la cadouri. A venit Moșul? Sigur că a venit. Ați fost cuminți? Dacă ați fost sigur nu v-a adus ce e în fotografie.
Eu vă ofer un zâmbet cald și doar voie bună!



O idee marca  Wordless Wednesday

65 de comentarii:

CARMEN spunea...

Ooooo! o joarda?! dar una dulce :)) cu fundita roz-bombon ;)

Sarbatori vesele si multa sanatate!

anastasia spunea...

Mulţumesc frumos.
Îţi dăruiesc şi eu un :)

Călin spunea...

bag de seamă că n-am fost cuminte, că numai nuieluşe am văzut; dar poate le meritam ;)

Tudor Enea spunea...

Carmen - tu mi-ai dat ideea zilele ieri:) Deci trebuie sa iti fiu recunoscator de doua ori in miercurea asta. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Anastasia - un zambet e mereu binevenit. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Calin - asta e cu fundita. Cu sigurnata e doar de decor si nu e pt tine:) Salutari cu bine!

pandhora spunea...

asa nuielusa...roz...eu cred ca esti rasfatat pentru ca esti cuminte cuminte :))
sa te bucuri roz de aceste sarbatori iti urez cu tot dragul :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - viata ar trebui sa fie vazuta in roz mereu. Iti multumesc mult, Asemenea si tie!

Dani P. spunea...

Eu vad doua nuieluse. Si poate mai e si altceva in cizma ... mister, la miezul noptii !

cammely spunea...

Joarda aia e pt anonimi? :lol:

apropo, stii care e legatura intre fund si picior?
un sut in fund, un pas înainte
dar dintre fund si ochi?
un sut în fund si... îţi lăcrimează ochii :lol:

scuze pt glumită

Sărbători frumoase!

Alexandru spunea...

Cam "pişicher" Moşu' ăsta! a pus o nuieluşă în cizmă, iar cadoul l-a ascuns pe undeva, pe aproape! :-)
Numai bine, dragă Tudore! Şi...multe daruri frumoase, alături de cei dragi!

Tudor Enea spunea...

Dani - nu m-am gandit la mister, dar intr-adevar sunt doua nuieluse. Insa in afara de funda nu mai era nimic in cizma. Cel putin nu in cea expusa:)) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Cammely - e doar de decor, nu ma lasa inima sa o ofer nimanui. O tin pentru mine:)) Nu trebuie sa iti ceris scuze, glumele sunt reusite. Esti foarte amuzanta in seara asta:)) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alexandru, toata stima! Iti multumesc mult si iti doresc si tie un decembrie plin de liniste si armonie.

Anonim spunea...

Cred că eu am jordit-o anu' ăsta !
Poate se repară ceva pe parcursul lunii !
Să fie una veselă și plăcută că e vremea sărbătorilor !!!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - sunt convins ca tot raul e spre bine. Nu iti fa griji; luna asta toate se indreapta de la sine. Te salut!

geanina spunea...

se pare ca nu ai fost prea cuminte. nuielusa cu fundita cica nu doare f tare:)

Război în...1 spunea...

Cea mai cuminte am fost eu:">

Tudor Enea spunea...

Geanina - sincer nu vreau sa incer:))) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Război în...1 - bine ai venit. Nu pot decat sa te cred pe cuvant:) Multumesc.

Lumi RO spunea...

Si cred ca varguta ta a fost cea mai mare...happy WW!

Unknown spunea...

Bună dimineaţa Tudore. N-ai dat alarma şi am uitat că am intrat în miercurea fără cuvinte. Mi-am amintit doar pe la 3 şi jumătate.

Doru spunea...

Apreciez realizarea şi intenţia.
Mulţumesc!

minoki spunea...

Buna dimineata! Eu m-am laudat la mine pe blog cu ce am primit. Se pare ca eu am fost cuminte si am fost iertata de nuielusa. Oricum poza e faina tare!

Zina spunea...

Nuielușele ale sunt doar de răsfăț, așa... Văd că au și muguri, mai bine pune-le în apă, o să le dea frunzulițe. Oricum, nu-s bune decât, poate, pentru alintări... ;)

Anonim spunea...

:))) ahhh nu creeed!

Daliana Pacuraru spunea...

Si eu am primit tot o varguta cu fundita...ha ha...La multi ani tuturor !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Poza ta este superbă..
spe că ai umplut ghetuțele!
O zi excelentă să ai!

Anonim spunea...

Cat de frumos. O gheata atat de masculina ce inspira putere-CU FUNDITA ROZA!! :)) Cred ca si Mos Nicolae a zambit cand vazut :)

Orry spunea...

destul de zgarcit Mosulica asta! ;)
Sau am fost noi prea rai, huh?!

aA spunea...

se pare ca am fost pe aceeasi lungime de unda... cu inca o multime de oameni :D

Mona spunea...

Moşul ţi-a adus o nuieluşă de măr? Vai, Vai! :)

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - a fost pe masura, multumesc. Happy Ww!

abbilbal - simteam eu ca lipseste cineva. Data viitoare nu te mai las sa dormi asa mult. La 12 desteptarea:)) Oricum, serios vorbind, niciodata nu e prea tarziu. Multumesc frumos.

Doru - toata stima. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Minoki - intru imediat sa vad ce ai primit:) Multuemsc frumos.

Zina - sunt nuieluse de alint. Cine stie, poate o sa si infloreasca dca suntem cuminti:) Multumesc!

Irene (Alis) - "crede si nu (mai) cerceta":)) Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Wind - am fost in acelasi ton. Ma bucur:) Salutari cu bine. Multumesc.

Elena - cadourile mele au ghete potrivite:)) Multumesc mult.

Luiza Cristina - bine ai venit. Sincer sa fiu am cautat in prima faza o gheeata mai ponosita, insa, in lipsa ei am ales una care sa inspire ceva mai mult. :) Iti multumesc.

Tudor Enea spunea...

Orry - te salut, Bine ai venit, Nu am fost rai si nici nu e zgarcit. Cred ca incearca sa ne invete cu putin:)) Multumesc mult.

aA - trebuie sa ne asumam riscul, era de asteptat. Am putea face un concurs: care nuia e cea mai draguta. Sau cea mai eficienta:)) Multumesc mult.

Mona - dupa toate aparentele de mar era. Nu cred insa ca a cautat ceva anume. asa s-a nimerit. Are vreo semnificatie?

Jurnalul Albastru spunea...

A venit Moș Nicolae și a fost foarte darnic. Am primit chiar și un inorog :) Un zâmbet cald și stele mii de împodobit cerul sufletului și ție Tudor!

Tudor Enea spunea...

Jurnalul Albastru - am auzit ca mai exista inorogi, insa doar putini sunt cei care ii pot avea. Inseamna ca esti o persoana deosebita:) Sa ramai asa mereu. Iti multumesc mult.

Cristina Lerinț spunea...

Măcar prezentarea e drăguţă! Sper sănu fi prmit nimeni o nuieluşă...

Tudor Enea spunea...

Patratel - sigur ca nu a primit nimeni nuiesluse. Astea sunt doar povesti pt copii:)) Multumesc mult.

RobertN spunea...

Cand am vazut cizma, m-am gandit la altceva:). O zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Robert - nu vreau sa te intreb la ce:))) Multumesc. Sa ai o zi minunata si tu!

Tiberiu spunea...

A venit Moşu! :) Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Tiberiu - a venit, sgur ca a venit. Si la tine sper:) Multumesc mult.

Anonim spunea...

de acum trecem la brad:d....la cadouri mai mari

Tudor Enea spunea...

Cypy - cadouri mai mari, sper ca nu si bete mai mari:)) Multumesc mult.

Sophie spunea...

eu am crezut ca a adus ghetutele :)

Tudor Enea spunea...

Sophie - chiar asa... varguta nici macar nu conteaza:) Multumesc.

codruta spunea...

Eu nici macar varguta nu am capatat de la mos

Tudor Enea spunea...

Codruta - Iti fac eu cadou fundita si un zambet:)

Lavinia Dance spunea...

n-a venit nici un mos, oi fi fost obraznica?:(

frumoasa poza :)

Max Peter spunea...

Cu siguranţă că totuşi Moşu ţi-a adus ceva care să-ţi placă!...
O seară frumoasă!

Tudor Enea spunea...

£avi H. - poate intarzie, nu iti fa griji. Pana vine, ai un zambet cald de la mine:) Si fundita din ghetuta eventual. Multumesc.

Max Peter - Sigur mi-a placut ce am primit. Multumesc mult. Sper ca toata lumea a primit cate ceva potrivit.

Diverse spunea...

O crenguta cu fundita! Glumet mosu' :)

iulisa spunea...

Mesajul tau m-a bucurat mult. Iti multumesc.
O seara minunata

Unknown spunea...

eu cred ca si tu ai fost cuminte! Meriti mai mult decat o nuielusa!
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Diverse - nici nu stii cat umor e pe "Mosii" astia:)) Multumesc mult.

Iulisa - eu iti multumesc. O seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - eu zic ca am fost cuminte, insa daca primesc batul il pun in apa sa infloreasca:) Multumesc mult.

richie spunea...

Ai un banner cool fratello.....vezi sa ii pui si esarfa (ca altfel nu e pe facebook:)) )

Tudor Enea spunea...

richie - multumesc, e imbracat de iarna. :) Am sa am grija la esarfa.

Anonim spunea...

Da, liber la cadouri, e bine sa ne gandim si la cei nevoiasi sa ajutam cat putem, nu doar la noi. Mi-as dori doar sa nu ne gandim la ei doar de Craciun, e bine ca pe tot parcursul anului sa facem fapte bune, asa ca cine poate sa daruiasca este foarte frumos, ca isi umple sufletul de bucurie. Mosul a venit si pe la mine, asa mai subtil sa spunem.. Numai bn:)

memori3s

Tudor Enea spunea...

Intotdeauna te-ai gandit si la altii, Anja. Este luna cadourilor si luna in care ar trebui sa ne impunem sa fim mai buni si cu aproapele nostru. Iti multumesc mult. Zi minunata sa ai!

Codruta spunea...

...bine Vladut, te astept la Valcea cu zambetul...

Lavinia Dance spunea...

multumesc pentru zambet si fundita :)

Tudor Enea spunea...

Codruta - zambetul ajunge inaintea mea:) Drept compensare. Multumesc.

£avi H. - eu iti multumesc.