miercuri, 14 decembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Primăvara din iarna tomnatică


Simți cum astăzi către soare se intind a* tale spice? Verzi și drepte dinspre tine, se ridică să respire. Si se-nalță și visează, astrul  să mi-l ia in brațe. Simple, elegante, crude, - au ieșit dintr-o sămanță... să ia iarna, la mișto.






O idee marca  Wordless Wednesday
Notă:
* a-tale - termenul corect este -ale tale- și a fost omis intenționat.  

53 de comentarii:

geanina spunea...

un verde extraordinar:)..se vede ca sunt cocolite...

Tudor Enea spunea...

Au parte de caldura si soare. Multumesc frumos, Geanina!

Digodana spunea...

Verde crud... chiar ca imi era dor... Ce idee buna ai avut :)

Tudor Enea spunea...

Digodana - Multumesc. Trebuie sa recunosc ca mama mea a pus semintele. Din mana ei au iesit asemenea minunatii.

Călin spunea...

Verde crud, verde crud…
Mugur alb, şi roz şi pur...
uite ce îmi faci, îmi aduci aminte de Bacovia :)
frumos verdele acela, în contrast cu crengile golaşe. o zi faină să ai după o noapte senină!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Calin!Cred ca Bacovia a simtit verdele mai mult decat "plumbul":) Multumesc mult. Toate bune!

pandhora spunea...

verdele este culoarea mea preferata...
crud verdele tau...e bine ca nu se teme de iarna :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - e curajos verdele meu. Sfideaza iarna si cheama primavara peste noi. Multumesc mult.

Dani P. spunea...

Sintem in ton, Tudor, verdele-i peste tot. Oare-i iarna ?

Tudor Enea spunea...

Dani - o fi in calendar. Noi nu vrem sa simtim inca:) Multumesc frumos.

Leovi spunea...

Wonderful shots, you captured beautifully on these seeds germinated.

Tudor Enea spunea...

Thank you very much, Leovi!
Greetings!

Costin Comba spunea...

Ai imprumutat iarba pisicii?

Costin Comba spunea...

Parca ar fi un cosulet cu iarba pentru mate, pe timpul iernii. Eu asa ii pun motanului meu. E inebunit dupa iarba verde.

Tudor Enea spunea...

Costin - intr-un anume fel m-ai ghicit:) E un recipient de plastic care ar putea fi folosit pentru acest scop. Pisicile manaca iarba cand le doare capul. Mai ales iarna. O fi de la prea mult dormit pe calorifer:)Multumesc. Salutari cu bine!

Anonim spunea...

Mie îmi face bine să văd verde!
Orice verde îmi este pe plac!
E semn de viață după părerea mea!
Frumoase imagini.

Tudor Enea spunea...

Tu1074 -Verdele e semn de viata. Sunt total de acord cu tine:) Multumesc mult. Noapte senina(nu puteam sa iti scriu albastra, dupa atata verde, nu?:)) )

Alexandru spunea...

Foarte frumos grâuşorul. L-ai pus cumva de Sf. Andrei? Că eu aşa am pomenit tradiţia.
Mi-a plăcut cum ai zis despre luat iarna în râs!
O noapte cât mai bună!

Doru spunea...

Ultima imagine, pentru mine, e regina de astăzi ...
Mulţumesc!

Zina spunea...

Da, da, și eu am pus grâu de Sf.Andrei și a crescut foarte frumos. Asta semnifică, se spune, că vom avea un an bun. Să dea Dumnezeu !

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alexandru. De Sf. Andrei e pus graul. Multumesc, Toate bune.

Doru - te salut. Multumesc mult.

Zina - asa se spune. Ca vom avea un an mai bun. Verdele ala e prea frumos ca sa nu fim optimisti:) MUltumesc mult.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbe sunt pozele tale!
O zi excelentă să ai!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena. Iti multumesc mult. ZI minunata si tie!

Sara spunea...

Ce curajos au îndrăznit să se ridice firele..parcă-s niște ace verzi..
Verde proaspăt... îmi e dor deja de primăvară...
O zi de miercuri frumoasă! :)

Tudor Enea spunea...

Sara - primavara e dupa colt. Vreo trei luni de iarna si gata, e acolo:) Multumesc. Zi senina si tie!

Unknown spunea...

Renaşterea vieţii în verde.

Anonim spunea...

tinerete tinerete;)) ce inseamna sa aiba parte de caldura si lumina...

aA spunea...

iata primul semn al primaverii! dua Craciun mai e doar un pic :))

Mircea Florescu spunea...

cu niste iarba nu se face primavara, dar ar fi bine daca s-ar face

Cristina Lerinț spunea...

Ar trebui să luăm exemplu, să ne ridicăm neţinând cont de obstacole...:)

Max Peter spunea...

Mă gândisem prima oară la grâul pus la încolţit...
Îmi place tare mult jocul de cuvinte din titlu, chiar se potriveşte! :))
O zi frumoasă îţi doresc!

adriana spunea...

O bucurie este aceasta postare a ta; exact la spicele de grau m-am gandit de cum am vazut prima fotografie; un verde crud si pur cu origini in samanta de grau atat de neinsemnata la prima vedere.

Dupa cat de bine arata spicele, cred ca vei avea un an bogat.

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Verdele care sfideaza iarna! Si la Covasna e mult verde, chiar si in gradina...Mai vine iarna anul asta? Sau s-a speriat de prea mult verde?

Mirela spunea...

Provocatoare temă ai ales! Verdele crud care sfidează iarna, dar e conștient că e timpul ei...o vreme. Un contrast splendid! Happy WW!

Mirela spunea...

Provocatoare temă ai ales! Verdele crud care sfidează iarna, dar e conștient că e timpul ei...o vreme. Un contrast splendid! Happy WW!

eandrei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
eandrei spunea...

frumoase fotografii...dar sa stii ca pisicile nu mananca iarba pentru ca le doare capul...:))

cammely spunea...

Si omuletul?
Ala de zapada, cand apare, ca din firicelul de iarba pot anticipa doar un bobocel.
Vreau iaaaaaaaaaaaaaaaaarna!!!!!!!!!!!!!

Sophie spunea...

sper sa nu se supere si sa inceapa brusc sa ninga

Anonim spunea...

grau incoltit...verde crud in prag de iarna :)

Diverse spunea...

Semn de belsug! :)
Seara placuta!

Unknown spunea...

Frumos...
Happy WW!

CARMEN spunea...

"iarna tomnatica" îsi face de cap prin toata Europa. La mine în gradina au încoltit zambilele si lalelele... Dar cica, de sâmbata, s-a saturat iarna sa i se râda în nas... Va veni cu ninsoare ;)

Mona spunea...

O frunză îndrăgostită de soare, tânjind după căldură şi senin! :)
Credeai că nu mai vin...

anastasia spunea...

frumos titlu şi frumoase imagini!
iar verdele este extraordinar!

Anonim spunea...

8-| sper sa nu te superi, insa daca era zapada peste verdele acela crud si frumos imi placea muult mai mult, eu nu vreau Craciun fara zapada asa ca nu ma pot bucura complet vazand cum straluceste soarele a primavara :) se spune ca verdele reprezinta speranta, asadar sper ca spicele tale de grau sa imi aduca zapada mult dorita,

Sa ninga! :D

Anonim spunea...

Prospetime in anotimpul friguros:> superbe fotografii;;)

Tudor Enea spunea...

aA - un semn de primavara in pagul Craciunului. Multumesc.

Miercea Florescu - ar fi bine daca s-ar face primavara cu cateva fire verzi:) Multumesc mult.

Patratel:D - Bravo! MI-a placut atitudinea ta. Multumesc mult.

Max Peter - daca nu era graul nu imi venea ideea titlului. Multumesc mult. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

abbilbal - renasterea in verde:) Multumesc. Salutari cu bine!

cypy - caldura si dragoste. Asta le trebuie. Multumesc mult. Toate bune!

Adriana - sper ca anul sa ne gaseasca sanatosi in plrimul rand. E cea mia mare bogatie. Restul vin de la sine. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Handmade.in.covasna - salutari cu bine. O sa vina curand. Sunt sigur. Verdele asta nu a facut decat sa prelungeasca putin intrarea in iarna. Multumesc mult.

Mirela P. - a fost Happy :) Multumesc mult. Toate bune!


Eandrei - cainii manaca iarba cand ii doare capul, asa e. Pisicile au alt motiv. Multumesc mult.


Cammely - se zvoneste ca vine. Curand. Nu mai intarzie mult. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Sophie - inca nu s-a suparat, dar nici mult nu mai are:). Multumesc mult.

rokssana - am intampinat iarna cu verde:) Multumesc mult.

Diverse - salutari! Belsug sa fie! Toate bune. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - Multumesc frumos. Zi senina!

Carmen - pe sambata e anuntata si la noi, dar eu stiu daca chiar vine. Zici ca au inmugurit lalelele? Asta chiar ca e o noutate:) Multumesc mult.

Mona - asteptarea e grea, dar revederea e dulce. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Anastasia - iti multumesc. Toate bune sa fie!

Anja - vine ea si zapada. Fii linistita. Nu te lasa pe tine Mosul fara fulgi de nea. Zambeste si fii optimista ca si pana acum. Toate dorintele se implinesc. Multumesc.

Georgiana - iti multumesc mult. Salutari cu bine!