miercuri, 11 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte – Criză de senin?

De curând mi-a ieșit in cale un motto al unei reclame, nu îndeajuns de cunoscută publicului larg. Nu  cunosc compania și poate nici nu e relavant numele ei, însă mesajul m-a surprins și merită consemnat, chiar dacă va fi greu să ghiciți la ce face referire:
“Mută-ți gândurile spre cer, indiferent de vreme, acolo nu e niciodata criză!”





O idee marca  Wordless Wednesday
*update - reclama era la o organizatie crestina in scopul intoarcerii omului spre credinta.


69 de comentarii:

anastasia spunea...

adevărat grăieşte!

Unknown spunea...

Apa la concurenţă cu cerul.

Tudor Enea spunea...

Asa este Anastasia. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Abbilbal - nu e concurenta. E o incercare de a deveni un intreg. Multumesc.:)

Zina spunea...

Păi chiar e greu ! La ce făcea referire ?

Tudor Enea spunea...

Zina - o sa spun mai tarziu. Sper sa nu fie cu suparare. Multumesc mult.

pandhora spunea...

suna interesant...pentru fiecare cerul inseamna altceva :)

Dani P. spunea...

Bine-ar fi, sa ne putem muta gindurile ... Relaxanta imaginea ta !
Noapte buna !

Călin spunea...

seninul nu ar trebui să fie chiar atît de greu de găsit, l-am putea găsi fiecare în noi, dacă am face un minim efort. de la ce reclamă ar putea fi textul, nu am nici cea mai vagă idee. sper că nu de la cea a unei companii de transport aerian :)
o noapte senină să ai!

danpamfil spunea...

da, din cand in cand avem nevoie si de ceva mai pitoresc
mercik de poza o sa imi imaginez ca sunt acolo cand ma bag la somn :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - Stii si tu ce spun eu de senin ;) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Dani - gandurile nu sunt greu de mutat:) Multumesc mult. Noapte buna!

Tudor Enea spunea...

Calin - la un minim de efort ma gandeam si eu:) Nu, reclama nu e de la o comapnie de transport aerian, dar o sa iti spun mai tarziu de la ce e. Mulumesc.

Tudor Enea spunea...

Dan - sper sa dormi linistit. Multumesc mult. Noapte buna!

Anonim spunea...

E interesant ideea!
Se aude bine și n-are nevoie de firmă și nici de produs.Acestea ar face din ea ceva banal!
Eu n-am mare ]ncredere ]n reclame.

geanina spunea...

nu imi dau seama de unde vine dar suna tare bine! intradevar trebuia consemnat!:) noapte faina...

Alex spunea...

Interesant mesajul. iar poza...minunată!. Ai vrut să ne faci dor de mare. :-)
O noapte cât mai bună, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - de aia am spsu ca numele si scopul campaniei este irelevant. Am gandit la fel;)
Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Geanina - iti multumesc mult. Noapte faina sa fie:)

Tudor Enea spunea...

Alex - salutari. Dor de mare, dor de cer, atata timp cat zambim cu totii mesajul a ajuns unde trebuie. Iti multumesc mult.

Lumi RO spunea...

Poza este minunanata, cat despre motto, o sa incerc sa mi-l reamintesc cat de des posibil, acolo sus e doar zbor si liniste, e plutire si alinare...

Max Peter spunea...

Mesajul m-a pus în încurcătură, recunosc. Mă gândesc la mai multe, dar nu ştiu dacă e bine.
Aşa că voi reveni mai târziu pentru a afla răspunsul de la tine.
O zi frumoasă!

Doru spunea...

Poate avem o dificultate, poate nu dar cerul e complementar în ecuaţia existenţială ...
Poate greşesc!
Imaginea e colosală!
Mulţumesc!

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - adevarul e ca prinde acest motto:) Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Max Peter - te astept cu cea mai mare placere. Sunt convins insa ca fiecare a gasit diverse variante de raspuns. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Doru - nu gresesti de loc. Daca spui cer poti sa spui vise, daca spui vise poti sa spui dorinte si spernata. Te salut. Multumesc.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Ineresant mesajul..poza este
superbă!
Zi excelentă,Tudor!

RobertN spunea...

De asta mi se spune ca sunt cu capul in nori, ca mi-am mutat gandurile spre cer?:) Salutari din Brasov unde acum ninge si cu greu iti mai iei privirea de la fulgi:)

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Unde se termina apa si unde incepe cerul? Linia orizontului imparte cadrul in doua parti: partea de sub linie reprezinta ideea de material, iar cea de deasupra, cerul, spiritualul. Frumoasa fotografie!

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Cred ca ne lasam prea mult apasati de griji si crize si ridicam privirea spre cer din ce in ce mai putin.

Mona spunea...

E ceva legat de Rai? :P Fotografia este foarte frumoasă şi... adâncă! La mulţi ani! :)

Sara spunea...

Albastru nemărginit... liniște nesfârșită... Mi-e dor de mare, de cer senin!...
Zi senină de miercuri! :)

Sorin spunea...

Te salut Tudor !
functie de perspective , unghiuri , înălţimi cred că da , fiecare are coţişorul lui de Rai acolo sus , îl merită sau nu şi de aici probabil intervine seninul sau criza dorinţelor .

Sophie spunea...

frumos spus, iar imaginea este si mai si

eandrei spunea...

o fi vreo firma de pompe funebre...:)))

C.L.M. spunea...

Frumos albastru! Happy WW!

aA spunea...

frumos si motivant mesaj! sunt curioasa la ce era reclama :)

Anonim spunea...

motto-ul tau ma inveseleste. o zi frumoasa sa ai!

angi spunea...

Si dreptate au,cerul ne surprinde de fiecare data:).

CARMEN spunea...

cât albastru si câta liniste!
textul reclamei este superb! Multumim pentru împărtășire! Happy WW! :))

adriana spunea...

Excelent!!! Sa tot meditam la aceasta tema, mai ales acum cand suntem inca in vreme de mare praznic al Botezului.

Tudor Enea spunea...

Elena - iti multumesc. Seara senina sa ai!

Robert Nicolaescu - acum stiu de unde o sa vina. De cateva ore bate vantul si curata locul a zapada. Probabil maine dimineata o sa am o surpriza "alba". Nu e rau sa fii cu capul in nori. NIcidecum. Salutari cu bine. Multumesc mult.

handmade.in.covasna - fara sa vrei te-ai apropiat foarte mult de ideea pe care au vrut sa o exprime autorii de drept ai reclamei. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Miki - mi-a placut mult ce ai spus. Foarte adevarat. Iti multumesc.

Mona - E legat de Rai:) Multumesc frumos.

Sara - sper ca ziua ti-a fost plina de zambet. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari cu bine. Ai dreptate. Unii dintre noi probabil incercam sa impingem linia dorintelor spre ideal. De aici apar e "criza". Iti multumesc frumos.

Sophie - iti multumesc mult. Seara linistita!

EAndrei - nu erai departe. E pe acolo.:) Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

C.L.M. - multumesc. Happy Ww!

aA - Stai ca iti spun imediat. Multumesc frumos.

Cypy- pana la urma, asta era scopul meu. Sa binedispuna pe toata lumea:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Angi - toate reclamele au macar un sambure de adevar. Exact ca si minciunile:)) Multumesc mult.

Carmen - multumiri si salutari respectuase. Happy Ww!

Adriana - se pare ca fac ce fac si tot ma apropii de biserica fara sa imi dau seama si fara sa am macar intentia asta:) Iti multumesc.

Diverse spunea...

Frumos mesaj.. te insenineaza! :)

Mirela spunea...

Am ajuns și eu spre seară...dar a meritat. Un motto reușit pe un ”fond” de cer și mare, adică ceea ce îmi place mie. Să ai o seară de vis! :)

Tudor Enea spunea...

Diverse - multumesc Frumos. Salutari cu bine!

Mirela P - esti binevenita oricand si niciodata nu e prea tarziu. :) Iti multumesc mult. Seara minunata!

Lavinia Dance spunea...

chiar ar trebui sa facem asta mai des!

Hoinara spunea...

Simpatic sloganul;)

Costin Comba spunea...

cu ganduri une inainte. privim spre larg si speram la un drum lin.

Muc Roz spunea...

Mai lipsea o insula si era completa poza. Apa,cer si pamant:>

IULISA spunea...

Emotionant, si adevarat, si f. bine scris!
Noapte senină să ai!

Tudor Enea spunea...

£avi H. - cu siguranta:) Multumesc mult.

Fatacareaduceploaia - i s-a spus in toate felurile. MI-a placut "simpatic". Multumesc. Noapte linistita.

Tudor Enea spunea...

Costin Comba - salutari. Multumesc frumos.

Muc Roz - uite la asta nu m-am gandit. De ce nu? :) Multumesc mult.

Iulisa - iti multumesc. Noapte senina sa fie!

. spunea...

adevarata ultima fraza :)

Liliana spunea...

Un indemn fain de pus in aplicare! :)
Salutari si ganduri senine trimit spre tine! :)

Tudor Enea spunea...

Iulia - multumesc mult. O zi minunata!

Tudor Enea spunea...

Lolita - iti multumesc. Salutari cu bine!

Bianca Tămaș spunea...

Adevarul este ca Dumnezeu e acolo, chiar daca nu ai bani...

Tudor Enea spunea...

Bia. - foarte corecta replica ta. Multumesc mult.

cammely spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=klPmEuBqqD4
ce liniste albastra...
imi place

Cristina Lerinț spunea...

Frumos spus. Are dreptate. Ar trebui să facem asta din când în când!

Miru:x spunea...

frumos,intradevar frumos!Ai talent,minunate postari!Te astept si pe blogul meu cu un gand,o parere!

Tudor Enea spunea...

cammely - Eminescu era tangent cu linistea albastra:) Iti multumesc mult.

Patratel:D - multumesc mult. Asa ar trebui:)

Tudor Enea spunea...

Miru:X - bine ai venit. Multumesc mult de vizita si aprecieri. Sa auzim numai de bine!

Anonim spunea...

Uneori suntem atat de incapatanati si ancorati cu gandurile pe pamant, incat nu ajungem sa ne mutam gandurile inspre cer. Dar trebuie sa incercam macar:)

Tudor Enea spunea...

Anja - ne ingropam ideile din cauza unor incapatanari feroce. Asa sunt oamenii uneori:) Multumesc mult.