miercuri, 18 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte – Iubire, soare cald

Te stingi in orizonturi senine și reci, dar lasă-mi razele calde să-ți rămână cu mine. Te duci după lună și noaptea petreci, dar nu-mi lăsa din iubire, o simplă, amară, amintire din tine...In raze visez, mai există  speranță!



O idee marca  Wordless Wednesday

63 de comentarii:

Unknown spunea...

Ai capturat o idee foarte reuşită.

Noaptea să-ţi aducă liniştea de care ai nevoie pentru a putea admira răsăritul soarelui nostru.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - salutari! Iti multumesc mult.

Dani P. spunea...

Fantastica poza ! Ce umbre se deseneaza pe cer ....

pandhora spunea...

apusurile sunt tulburator de melancolice...miercurea aceasta am si eu un apus...
o noapte de vis iti doresc :)

Tudor Enea spunea...

Dani - iti multumesc mult. Inca nu sunt convins ca am reusit sa cuprind toata frumusetea cerului din acea seara. Dar amintirea ramane. Noapte senina!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - am mai discutat despre apusuri. Se pare insa ca niciodata nu putem epuiza subiectul. Multumesc mult.

Anonim spunea...

frumos text si frumoasa fotografie! mi-ai facut o miercure mai frumoasa!

Tudor Enea spunea...

crash4crantz - iti multumesc mult. Ma bucur nespus. Noaptea sa iti fie senina!

geanina spunea...

Sigur ca exista speranta....intotdeauna. Superba imaginea, felicitari. Noapte faina;)

Tudor Enea spunea...

Geanina - eu cred in speranta. Multumesc mult. Noapte senina!

CARMEN spunea...

adevarul este ca luna ianuarie ne rasfata cu rasarituri si apusuri de soare superbe! si eu astazi am stat cocotata pe un deal în afara orasului si am fotografiat apusul... am vrut sa particip cu fotografiile, astazi la MfC, dar le-am lasat pentru o zi în care poate sa atasez o poezie... sunt absolut superbe!
Happy WW!

Anonim spunea...

Deasupra soarelui sint caii de la cvadriga si umbrele lor pe cer.
Foarte frumoasa poza!

Tudor Enea spunea...

Carmen - iti dau dreptate, insa trebuie sa te dezamagesc putin. E din vina mea, ca nu am spsu de la inceput. Fotografia e facuta al mare, intr-o vara, cand razele calde se rasfirau cautand iubirea. Azi La Piatra Neamt cerul a fost gri si ninsoarea abundenta. Insa pozele am sa le las si eu pe o alta zi mai mohorata:) Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Fosile - frumoasa metafora. Multumesc.Am notat si am sa tin minte. Salutari cu bine!

Leovi spunea...

WOW! Great photo, delicious light, I love that sun and a magnificent frame.
PD. Yes, my photo is a broken glass.

Tudor Enea spunea...

Leovi - i belive you are not angry with me, for desconspiration off your foto :) Thanks a lot!

Aurora Georgescu spunea...

Oricând iubirea este bine venită, chiar dacă este un ecou al unui asfinţit din vară, când soarele dădea strălucire mării, ecou ajuns abia acum în plină iarnă!

Tudor Enea spunea...

Aurora Georgescu - va dati seama ce ecou a avut! Multumesc mult!

Anonim spunea...

tare frumos !
Eu văd și găsesc speranță în orice moment !!!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - eu nu concep nimic fara speranta. Deci te inteleg perfect. Multumesc de sustinere:) Noapte linistita!

Lumi RO spunea...

Vesnicul romantic incurabil ... sa intinzi bratele in asteaptarea caldurii razelor ... iti doresc din tot sufletul sa ai parte toata viata de aceste raze.

Costin Comba spunea...

Fiecare rasarit de soare este o noua raza de speranta, o noua zi in care poti visa cu ochii deschisi.

Zina spunea...

Formidabilă fotografie, uluitoare...Ar putea fi folosită într-un film SF sau într-o carte cu basme. Ești fericit că ai văzut așa ceva cu ochii tăi. Eu nu am văzut încă un asemenea apus.

Ioana spunea...

Pfuai, ce mai poza! De unde e? Foarte reusita, bravo! :-)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă imagine!
O zi frumoasă îți doresc!

anastasia spunea...

frumos surprins!
aseară aveam apusul meu... şi n-am fost în stare de nici un comentariu.
o zi minunată!

Gabriela Elena spunea...

Razele soarelui vorbesc sufletului nostru, incalzindu-l in fiecare moment al zilei, dar rasariturile si apusurile se transforma-n adevarati magneti pentru noi. :D

RobertN spunea...

Super! Fara cuvinte! O zi cat mai buna iti doresc!

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - nu cred ca as putea sa ma schimb niciodata. Mi-e bine in starea asta de romantic:) Multumesc mult.

Costin - te salut, de acord cu tine in ceea ce priveste rasaritul. Insa pana la rasarit, aici apune putin. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Zina - la domeniu SF m-am gandit si eu cand am luat parte. E ca si cum la baza orizontului ar fi stat cineva cu o sita uriasa pentru a imprastia razele pe intreg cuprinsul cerului. MUltumesc mult.

Ioana - e facuta intr-o vara la Costinesti. Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Elena - Multumesc. Zi minunata si tie!

Anastasia - nu ai pierdut nimic de aseara pana acum. Dupa apus urmeaza intotdeauna un rasarit in partea cealalta a orizontului. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Gabriela Elena - ca un magnet mi-am pironit privirea atunci, minute in sir cat a durat "minunea". La fel mai uit si acum la fotografii si imi amintesc cu placere. multumesc frumos.

Robert Nicolaescu - E in categoria fara cuvinte, deci e ok:) multumesc mult. Salutari cu bine!

Ninulescu spunea...

Foarte frumosa fotografia, Felicitari !

Tudor Enea spunea...

Te salut Ninu. Multumesc frumos!

adriana spunea...

Este superb!!!!!

Max Peter spunea...

E adevărat, fotografia degajă multă melancolie, te predispune chiar la asta.

Tudor Enea spunea...

Adriana - multumesc frumos!

Max Peter - Salutari cu bine. Multumesc mult.

DOAR NOI spunea...

:) Apusuri... amintiri... iubiri (sau nu!).... doruri...zambete... cantec... :)

Cristina Lerinț spunea...

speranţa moare ultima!

Tudor Enea spunea...

Doar Noi - "sau nu..." nu suna prea grozav, insa face si el parte din amintiri. :)Multumesc.

Patratel:D - Cu siguranta. Multumesc mult:)

Anonim spunea...

macar undeva printre nori mai exista o raza de speranta

Tudor Enea spunea...

Cypy - intotdeauna! Multumessc mult! Sa ai o zi minunata!

emahategan spunea...

Parca este desenat de o mana nevazuta.Incredibil!

Mirela spunea...

Începe să ne fie dor de primăvară, sau chiar de vară! Frumoase și cuvintele, și imaginea! Happy WW! :)

SoriN spunea...

Te salut, Tudor!

O fotografie care te lasa fara cuvinte nu poate fi decat extraordinara!
O seara de poveste!

IULISA spunea...

Poza prezentata e superb realizata intr-un cadru desavarsit!
Felicitari!

Aniela spunea...

Parca ar fi o mana ocrotitoare pe cer! Foarte frumos!

Diverse spunea...

Ce fotografie superba!! Imi place mult! :)

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Spunea cineva, Octavian Paler, cred: “Dacă adevărul este ” ceea ce exista”, speranţa este acea parte din ceea ce există care nu vrea niciodată să se aşeze în genunchi, care refuză să se consoleze, să se împace cu răul.”

Fotografia e fantastica!

angi spunea...

Ochiul serii tale a fost surprins parca de blitzul aparatului foto.:)
Seara frumoasa!

Unknown spunea...

Apusul- motivul ca iubirea să fie prețuită...
- indicator pentru așteptarea răsăritului pentru cei care credeau că nu mai e speranță uitând că pentru iubire imposibilul devine posibil...

Jurnalul Albastru spunea...

Soarele întinde o mână lumii. Minunat. Felicitări, Tudor. Seară frumoasă!

cammely spunea...

De unde la tine atata iubire si soare cald, omule frumos?
Ah, da stiu de unde ti se trage. Din speranta.
E bine asa.
Raspundem cu iubire chiar si la ura si ne agatam de raza de lumina. Frumoasa imaginea!

adriana spunea...

Tudor, saptamana trecuta ai postat un citat dintr-o reclama. ai revenit cu lamuririle promise?

Tudor Enea spunea...

emahategan - ar fi si asta o varinata. O mana divina eventual:) Multumesc mult.

Mirela P. - de cum s-a dus vara cred ca a inceput dorul de ea. Acum e din ce in ce mai pregnant. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari cu bine. Multumesc furmos.

Iulisa - multumesc mult. O zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Aniela - exact ce spuneam mai sus de mana divina:) Multumesc.

Diverse - salutari. Ma bucur ca iti place. Zi minunata sa ai. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

handmade.in.covasna - daca asa a spus O.Paler, cred si dau dreptate. Nu pot sa contest. Imi place mult. Multumesc frumos.

Angi - interesanta comaparatia ta. Multumesc mult. Zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Jurnalul Albastru - iti multumesc frumos. Sa ai o zi minunata!

cammely - ar fi pacat sa nu ne agatam de raza de soare confundand-o cu raza de iubire sau raza de speranta:) Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Adriana - tot de speranta era vorba si acolo(o oraganizatie care chema oamenii spre credinta). De fapt speranta e in noi si merge mana in mana cu optimismul si voia buna. Iti multumesc mult.

Anonim spunea...

"Un visator este cineva care isi poate gasi calea numai sub lumina razelor lunii , iar pedeapsa lui este ca zareste zorile inaintea restului lumii." -Oscar Wilde- insa mai stiu si ca daca visele sunt ca stelele, nu le poti atinge dar daca le urmezi te conduc in fata destinului.. sa fie oare aceasta urma de speranta?

Bianca Tămaș spunea...

8->

Tudor Enea spunea...

Anja - cu siguranta asta e o urma de speranta. Iti multumesc mult.

Bia - multumesc:)