marți, 31 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte – Marţi, de iarnă

E soare. Razele soarelui trec prin fereastră, încălzindu-mă. Afară însă situaţia e alta. E ger. Zăpada e uriaşă. Lacul a îngheţat în totalitate. Cu greu reuşeşti să îţi dai seama unde se termină pământul şi unde începe apa. De câteva zile, natura a îngheţat odata cu timpul şi zilele sunt toate la fel: albe şi reci. Vă doresc tuturor căldură multă!  



Pentru o vizualizare individuală a fotografiilor, apăsaţi aici


                                                                      O idee marca  Wordless Wednesday

44 de comentarii:

Tudor Enea spunea...

Din motive ce nu tin de vointa mea, nu voi putea fi prezent aici ceva timp, insa nu putea sa ratez aceste imagini pentru miercurea noastra obisnuita. Happy WW!

Melly spunea...

Te asteptam! Numai bine!

Cristina Lerinț spunea...

Frumoase imagini. Mă vedeam la plajă! :)
Happy WW!

CARMEN spunea...

Si tu, si Mirela si Max ati publicat deja MfC si... am crezut ca mi-a ramas ceasul în urma :))
ma bucur mult ca nu ai uitat de întâlnirea de miercuri! Have a nice day - everyday!

Hoinara spunea...

S U P E R B E!

C.L.M. spunea...

Splendide poze!:)) :)) ce m-am speriat cand am vazut miercuri :))))

Am crezut ca am uitat de WW :))

Happy WW:D

Anonim spunea...

Super imagini de iarnă adevărată și grea!
Mi-au plăcut mult!”
Tudor te aștept să revii cu calmul și cumpătarea pe care o citesc în posturile tale!
Numai bine și zile linștite să ai !

pandhora spunea...

splendide imagini...penultima este preferata mea...imi place mult de tot :)

sper ca vei reveni curand...sa-ti fie bine orice vei face :)

CARMEN spunea...

te înscriu eu,nu stiu daca ai rugat pe altcineva, dar pana acum nu a facut-o nimeni, si tu erai tot timpul primul... Happy WW! :))

geanina spunea...

superbe imagini! sa-ti fie bine acolo unde esti :)

anastasia spunea...

Frumoase imagini!
La bună vedere!

adriana spunea...

caldura in suflet in primul rand ca sa nu simtim gerul

Noapte buna!

Unknown spunea...

Este foarte frumos soarele tău îngheţat pe cerul senin.
Dumnezeu să te ajute să-ţi rezolvi problemele şi să te întorci sănătos acasă, unde este cel mai bine.

RobertN spunea...

Sper sa rezolvi problemele cat mai bine, multa sanatate iti doresc!

Nima spunea...

Happy WW !

Anonim spunea...

putem merge la patinat?

emahategan spunea...

Iubesc iarna,deci si fotografiile tale.Sa umbli bine in drumul tau!

Sara spunea...

Superbe imagini tăcute de iarnă!
Zi de miercuri călduroasă! :)

aA spunea...

brrrrrrrr, e frumos privit din casa! sa revii cu bine!

Zina spunea...

Frumoase imagini !
Te așteptăm să te întorci, Tudor !
Să îți meargă bine !

Max Peter spunea...

E ea frumoasă iarna, dar nu-mi place deloc când e frig sau ger... Brrrrr...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbe imagini!
O zi frumoasă îți doresc!

Cris-Mary spunea...

Minunat..imaginile te trimit la o cana de vin fiert cu scortisoara :)

Anonim spunea...

Nu pot sa spun decat ca pozele sunt absolut superbe! Happy WW!

Costin Comba spunea...

salutare tudor. Frumoase locuri.

Ana Maria spunea...

O sa vina si primavara...:)

Anonim spunea...

Joi, orele 18:30, a fost o zi cumplita, ger si ninsoare.. Nu ma las infranta, imi place albul:) incalzim atmosfera cu ceai fierbinte.

Tudor Enea spunea...

Melly - multumesc, am revenit.

Patratel:D se poate face plaja pe malul lacului. Deobicei insa, - vara:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Carmen - Am publicat inainte pt ca am avut ceva treaba si nu a reusit(pentru prima data) sa fiu prezent la intalnirea de miercuri. Iti multumesc mult ca m-ai inscris. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Fata care te iubeste - iti multumesc mult.

C.L.M. - am dus in eroare cateva persoane. Imi pare rau pentru incurcatura:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - am revenit. Iti multumesc mult pentru sustinere. Salutari cu bine!

Pandhora - cred ca penultima e cea mai frumoasa din toate:) Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Geanina - iti multumesc. Toate bune!

Anastasia - multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Adriana - caldura sa fie. In suflet mai ales:) Multumesc frumos.

abbilbal - sunt sanatos, Slava Domnului. Asta doresc la toti. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - te salut. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Nima - a fost "happy", in limita bunului simt:)) La servici, nu la distractie. Multumesc frumos.

Cypy - gheata destul de groasa. O sa tina multe zile chiar daca se incalzeste brusc. Mergem cu incredere. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Emahategan - drumurile sunt bune pentru oameni ca noi. Multumesc mult.

Sara - e calduroasa. In casa macar:) Multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

aA - si de afara e frumos, bine imbracat si eventual pentru scurt timp de preferinta:) Multumesc.

Zina - sa mearga bine la toti. Asa e cel mai bine. Multumesc,

Tudor Enea spunea...

Max Peter - cred ca incepem sa ne obisnuim de acum.:) Multumesc. Toate bune!

Elena - iti multumesc mult. Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Cris - Mary - chiar mi-ai dat o idee foarte buna acum. Minunat! Multumesc frumos!

crash4crantz - iti multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Costin Comba - salutari cu bine. Sunt locuri frumoase indiferent de anotimp. Multumesc mult.

Ana Maria - atunci sa vezi frumusete de peisaj si soare cald:) Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Anja - e atmosfera perfecta pentru ceai, chiar daca am adoptat ideea canii de vin fiert la inceput. Multumesc frumos!

Diverse spunea...

Excelente imagini de iarna! :)

Tudor Enea spunea...

Diverse - salutari! Mutumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Bianca Dobrescu - iti multumesc mult!