marți, 15 mai 2012

Miercurea fără cuvinte – Natura, parte din viaţă


Iarna, la un pas de primăvară, vara-mi cântă cu flori şi senin în aşteptarea toamnei care închide şi deschide un nou ciclu de viaţă, mereu şi mereu. Nu e vis, aici am patru anotimpuri într-o singură fotografie. Bucuraţi-vă de natură, bucuraţi-vă de viaţă!



O idee marca  Wordless Wednesday

92 de comentarii:

CARMEN spunea...

frumoasa fotografie! cum ai reusit sa surprinzi cele 4 anotimpuri? e trucaj cumva? Superb cerul si brândusele :) Un tablou de vis!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Carmen, dar nu e trucaj. Dincolo de cer si banduse era iarba uscata si zapada. Toate la un loc.:)

Ninulescu spunea...

O fotografie de expozitie 100 % !

Tudor Enea spunea...

Te salut, Ninulescu! Multumesc frumos!

Nicol spunea...

Numai pe munte intalnesti minunea: branduse, zapada, iarba uscata si un cer de vara ! FRUMOS ! Felicitari !

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - salutari si multumiri. Asa este. Numai pe munte se pot intalni astfel de minuni:)

Unknown spunea...

Noa serbus Tudore.
Nici nu a venit vara şi tu aduci toamna.
Să ai o noapte liniştită.

Tudor Enea spunea...

Chiar asa , Liviu:)) Ce ti-e si cu timpul asta! Salutari cu bine!

pandhora spunea...

superba imagine...si brandusele dar mai ales cerul...
m-ai facut sa inchid ochii si sa-mi imaginez...

Tudor Enea spunea...

Viseaza, Pandhora! Visul e primul pas spre implinirea dorintelor! Multumesc!

geanina spunea...

am mai zis eu ca tu esti un norocos! frumos....noapte faina...

Tudor Enea spunea...

Norocos e si cine vrea sa ma insoteasca. :) Multumesc mult, Geanina!

Costin Comba spunea...

Tind sa ma gandesc la Apuseni. Acolo vezi poieni intregi pline cu branduse. Iti vine sa te intinzi si sa nu te mai ridici.

Tudor Enea spunea...

Exceptand faptul ca pamantul era ud, am riscat si am facut asta de cateva ori. E minunat, Costin! Multumesc mult!

cafeauata spunea...

Ai fost pe faza, felicitari!

Tudor Enea spunea...

Cafeauata - multumesc:) Noapte linistita!

Solidaster spunea...

Esti norocos.Nu se íntâmplã de prea multe ori ín viatã.Superbã imagine.Parca sunt asezate de cineva.
O seara plãcutã.:))

Loredana spunea...

superba poza...chiar ai reusit sa surprinzi tot.
Ma bucur sa poposesc pe blogul tau!

Tudor Enea spunea...

Solidastar - dar si cand se intampla, e bine sa ramana o amintire cat mai profunda. Iti multumesc.

Tudor Enea spunea...

Loredana - esti binevenita oricand. Iti multumesc mult.

copilarim spunea...

Minunata fotografie !!! Ce de branduse si zapada si soare. Superb!!

Tudor Enea spunea...

Copilarim - e bine ca toamna pana la urma nu a vrut sa o vada nimeni:)) Iti multumesc. Noapte linistita!

Fosile spunea...

Pe munte se poate si asa ceva.
Si?
Ai mai vrut sa pleci de-acolo?

Alex spunea...

Superbă imagine! Şi mare noroc să poţi surprinde aşa o fotografie. Mi-a plăcut mult.
Numai bine îţi doresc mereu, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Fosile - am stat cateva zile bune, intr-o noapte dormind chiar intr-un adapost improvizat... Nu nu, sigur as mai fi stat acolo!Fara nici un regret! MUltumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Salutari Alexandru! Multumesc frumos! Toate bune!

Dracusor spunea...

Felicitari Tudor! O fotografie splendida...

Roxana Muntean spunea...

Iar ne încânți. E incredibil de frumoasă! Felicitări în primul rând pentru că ești omul care caută să ajungă în asemenea locuri. Și pentru fotografie!

Leovi spunea...

Good picture, beautiful frame and excellent play of light and color, I like that sky. Greetings.

Tudor Enea spunea...

Dracusor - te salut. Iti multumesc!

Tudor Enea spunea...

Roxana Muntean - orice om ar trebui sa-si caute implinirea in locuri in care se simte cu adevarat bine. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Leovi - Hello. Thank you very much! There are Romanian mountains!

Unknown spunea...

Ai reușit să îmbini toate componentele naturii, a sufletului...

Zina spunea...

O inspiratie de zile mari, o fotografie incantatoare ! Felicitari, Tudor !

. spunea...

ai smuls un zambet:)

Unknown spunea...

asa ceva vezi mai rar...felicitari :))

aA spunea...

tot cautam toamna, pana am citit comentariile :)
frumoasa combinatie poza si ideea. happy ww!

Mirela spunea...

Asa cum spune si Carmen, pare neverosimil sa ai patru anotimpuri intr-o singura zi, in acelasi superb peisaj! O zi minunata! :)

RobertN spunea...

Foarte frumoasa poza! Merita sa induri si vitregiile naturii daca gasesti asemenea locuri:). Numai bine iti doresc!

coco spunea...

frumos !

SoriN spunea...

Te salut man!
Este ireal de frumos.Natura este uimitoare!

IULISA spunea...

Imagine de zile mari!
Felicitari!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Minunată poza ta!
O zi excelentă îți doresc!

Tudor Enea spunea...

B.D. - iti multumesc, zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Zina - multumesc. Sa ai o zi minunata!

Tudor Enea spunea...

Roua - un zambet e mult, dar numai unul? :) Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Vanessa - si cand vezi iti ramane pe retina pentru eternitate. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

aA - e si toamana acolo:) Multumesc. Happy Ww!

Tudor Enea spunea...

Mirela - e cam ireal, dar se intampla:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - te salut. Merita cu adevarat orice suferinta indurata pana acolo. MUltumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Coco - multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari! Natura e uimitoare pentru acei care vor sa o vada. Iti multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Iulisa - multumesc mult. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Elena - multumesc. Zi minunata sa ai!

karma police spunea...

ce straniu si uluitor in acelasi timp..cu adevarat natura continua sa ne uimeasca

Unknown spunea...

Buna, Tudor!
Ai avut noroc sa te afli acolo intr-un asemenea moment, cand par sa fie prezente toate anotimpurile...sau ma rog, semnele caracteristice :) Frumoasa fotografie!
O zi buna!

Tudor Enea spunea...

karma police - natura ne uimeste mereu. Suntem noi prea grabiti sa o observam. Multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Elly weiss - ma simt norocos si eu si cei care au fost cu mine. Iti multumesc mult. Zi frumoasa!

Raki spunea...

Foarte frumos peisajul :)

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Raki! Zi frumoasa!

Anonim spunea...

Buna Tudor !

Cristina Lerinț spunea...

E posibil? Mi se pare incredibil, dar totuşi minunat!:)
Happy WW!

adriana spunea...

ce frumos ai scris!!!

Tudor Enea spunea...

Buna Anonim:)

Tudor Enea spunea...

Patratel - poza e reala.Chiar e posibil. Iti multumesc. Zi frumoasa.

Tudor Enea spunea...

Adriana - multumesc mult. zi minunata!

Rocs spunea...

frumoasă idee, frumoasă clipă, remarcabilă fotografie

Diverse spunea...

Frumos se intersecteaza anotimpurile in fotografia ta! :)
Seara buna!

Tudor Enea spunea...

Rocs - multumesc frumos. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Diverse - salutari. Multumesc mult.

CARMEN spunea...

acum am intrat în casa, dupa o lunga zi de serviciu...si am trecut pe aici, sa-ti multumesc pentru explicatiile în legatura cu fotografia si sa te întreb daca ti s-au dezumflat întepaturile de albine?
o seara cât mai placuta! :)

Tudor Enea spunea...

Carmen - iti multumesc de grija. Cu intepaturile am avut noroc cu leacuri "babesti". Patrunjelul in acest caz a facut minuni. In doua ore nu mai aveam decat semnele de la ace.:)

angi spunea...

Apusenii mei au fost ai tai !
Minunata imagine!

Tudor Enea spunea...

Angi - Apusenii sunt ai celor ce vor sa ii cunoasca. Ma bucur sa fie si ai mei si ai tai:) Multumesc mult.

dulceameacasa spunea...

Unde esti copilarie cu...anotimpurile tale? Ale mele au fost pe Bucegi si Caraiman, dar pare asa frumos ce ne arati tu!!!

Slowaholic spunea...

Ai surprins o imagine superba! :)

Tudor Enea spunea...

Dulceameacasa - Bucegii sunt muntii mei preferati. I-am urcat de cele mai multe ori, insa pe orice munte ai urca si de ori cate ori, totul e la fel de frumos ca prima oara. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - multumesc mult. O seara minunata!

Anonim spunea...

Noapte buna , Tudor!

Tudor Enea spunea...

Noapte buna, Anonim!

Anonim spunea...

Foarte frumoasă fotografie !
Parcă zăpada se retrage din calea florilor :)!
O noapte liniștită îți doresc !

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - multumesc; fiecare anotimp lasa loc celui care vine. Salutari cu bine!

Gianina spunea...

Foarte frumos...si eu tot pe munte am vazut prima data branduse...au trecut ani de atunci dar in fiecare primvara(si toamna) ma minunez de ele...asa-mi plac...

Tudor Enea spunea...

Geanina - brandusele sunt minunate. Iti multumesc mult. Zi minunata sa ai!

daurel spunea...

Am aflat tarziu, sper ca nu prea tarziu, ca bucuria este o atitudine.

Tudor Enea spunea...

Daurel - niciodata nu e prea tarziu! Multumesc mult! Zi faina!

Nima spunea...

Multumesc !
Ma bucur ! >:D<

Tudor Enea spunea...

Nima - multumesc si eu! Zi frumoasa!

Diana spunea...

Vai, am fost si eu de curand pe un platou din Mtii Iezer unde era plin de floricele din astea :X:X:X eram atenta pe unde calc ca sa nu le strivesc... asa de multe erau. Ma bucur ca mi-ai adus aminte de ultima experienta montana.

Dan spunea...

O poza rara! Numai la noi vezi asa ceva iar eu stiam ca esti plecat!
Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Diana - sa stii a marea majoritate a timpului am incercat sa fiu atent la traseu si sa imi croiesc cararea ocolind brandusele.:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Dan - am reusit sa ma intorc, desi deocamdata imi place sa fiu pe drumuri:) Multumesc mult.