marți, 1 mai 2012

Miercurea fără cuvinte – Oglinda cerului meu


Lasă-ţi gândurile să-ţi răstoarne lumea. Lasă-ţi cerul să devină pământ şi înălţimile să tremure sub urma paşilor tăi. Revarsă-ţi visele în oglindă şi soarele îţi va zâmbi veşnic dincolo de umbra zborului prin viaţă. 


O idee marca  Wordless Wednesday


In ciuda faptului că poza ar părea trucată, vă asigur că e făcută cu un aparat de buzunar  şi procedeul, oricât de ingenios ar părea, e de fapt foarte simplu. Ghiceşte cineva?

Mult mai multe fotografii din călătoriile prin munţii Apuseni în povestirile mele viitoare. 

64 de comentarii:

CARMEN spunea...

iubesc povestile despre Muntii Apuseni! abia astept seria pe care o promiti aici :)
Superb albastrul cerului din aceasta fografie de Miercure fara cuvinte.
Mi se pare mie sau se vad "umbrelutele" unei papadii, suflate în vazduh? :)
happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Carmen - Apuseniul e un munte de poveste si intamplarile mele poate nu ar incapea aici.
Poza insa are un altfel de efect. Am sa spun mai tarziu, sa vad daca realizeaza cineva. Multumesc mult

pandhora spunea...

ca si Carmen nu pot sa nu remarc albastrul intens al cerului...deosebit frumos...
si totusi ce pluteste prin aer?
era furtuna?

Roxana Muntean spunea...

Pare un tablou. Iar cuvintele alăturate fotografiei nu fac decât să întărească ceea ce transmite ea. Îmi place mult. Felicitări!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - sunt convins ca o sa ti se para si mai surprinzatoare cand ai sa realizezi ce e in fotografie de fapt.
Multumesc:) Cerul chiar era senin.

Tudor Enea spunea...

Roxana Munteanu - am facut fotografia cu un aparat de buzunar. Chiar si pe ecranul mic am remarcat ca e mai mult decat deosebita.
Stati pe aproape, cineva o sa se prinda cum e de fapt, daca nu spun eu in curand. Multumesc.

Unknown spunea...

Noa serbus. Probabil s-a dat foc uscăturilor şi prn aer zboară iarbă arsă.
Să ai o seară liniştită.

Tudor Enea spunea...

Salutari, Liviu. E o idee si asta, insa nu e asa. Multumesc. Seara faina!

Nicol spunea...

hi,hi,hi...reflexie intoarsa si crop imaginea reala? Nu a batut vantul prea tare, sigur !

Nicol spunea...

si cred ca era un pic inghetat! :))

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - Vantul nu misca de loc. Era la odihna ca si noi. Lacul era prea limede pentru a rata o asemenea fotografie. Multumesc mult. Si ochiul e tot de inginer;)

Tudor Enea spunea...

La mal lacul avea multa vegetatie, care din cauza blitului a lasat impresia de gheata.

CARMEN spunea...

dar... spune Tudor, cine este primul care a dezlegat misterul? :))
PS: si eu sunt inginer (TCM) ;) si... trebuie sa recunostem ca inginerii sunt buni!

Tudor Enea spunea...

Asa este, Carmen a rezolvat prima misterul insa a stiut cum sa pastreze taina pana mai tarziu. Multumesc frumos. Sa stii ca si eu am facut un an tot la TCM si probabil ams aregret mult timp ca nu am terminat facultatea aia:)

geanina spunea...

superba imaginea...trebuie sa ma repet albastrul este divin:). noapte faina....

Tudor Enea spunea...

Geanina - albastru e viata mea. Merita orice repetitie:) Multumesc mult.

pandhora spunea...

eu am fost clar departe de adevar :))
ce sa fac daca nu sunt inginer :))
mi-a placut jocul tau Tudor :))

Anonim spunea...

Tare mult mi-a pl[cut fotografia ta Tudor !
Din păcate nu mi-am dat seama de efectul care a fost în fotografie !
O noapte liniștită îți doresc !

Tudor Enea spunea...

Pandhora - trebuie sa recunosc ca nu erai departe:)

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - fotografia a fost facuta in oglinda unui lac. Padurea e reflexia apei. Multumesc. Noapte linistita si tie!

RobertN spunea...

Foarte frumos! Numai bine iti doresc!

Unknown spunea...

Deci pe acolo să tot fi.
Și nu e corect, azi e WW, deci trebuiau și celelalte fotografii :(

anastasia spunea...

lasă-ţi cerul să devină pământ...
mulţumesc.

Sara spunea...

E superbă imaginea cu lacul în care se oglindește pădurea, cerul...!
O zi de miercuri frumoasă vă doresc!

Zina spunea...

O fotografie deosebită a unui peisaj mirific. Ferice de tine că ai trecut pe acolo !

aA spunea...

n-am apucat sa-mi verific aptitudinile de inginer, pt ca am citit rezolvarea inainte la carmen :))
interesanta metoda, sunt curioasa cum ar fi fost fara blitz. zi superba!

Anonim spunea...

Faina, poza, ce sa mai! Nu-mi trecea prin cap... :)

Tudor Enea spunea...

B.D. - mai prelungesc si eu putin suspansul. Plus ca mai am de primit ceva fotografii de la altii. Stai sa vezi cate or sa fie. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Anastasia - eu iti multumesc.

Tudor Enea spunea...

Sara - o zi minunata si tie. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Zina - iti multumesc mult. SUnt un fericit.:)

Tudor Enea spunea...

aA - nu stiu de ce cred ca folosirea blitului a fost cu noroc.:) Pana la urma cred ca in fiecare sta un pui de inginer:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Teo - Nu e bai, ne bucuram de fotografie. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - iti multumesc mult. Toate bune. (scuze, nu stiu de ce dar comentariul tau aparea in spam. Bine ca l-am gasit la timp:) )

Cristina Lerinț spunea...

E poză din Apuseni?
Nu mai contează procedeul, dacă poza e faină! :)

Mirela spunea...

Minunata imbinarea dintre text si magine, dintre frumoasele cuvinte si incantatoarea fotografie. O seninatate calma si un albastru rarisim. O zi cat se poate de frumoasa! :)

copilarim spunea...

Clar un efect deosebit!:D Multumesc pentru calatorie!:)
O zi frumoasa in continuare!
rux :)

Slowaholic spunea...

Un efect de mega-impact. Imi place! :)

Anonim spunea...

textul e ca o ghicitoare...face trimitere la procedeul pe care l-ai folosit...tu ce alegi? cerul sau pamantul ?

Rocs spunea...

frumos!
superb chiar!
ador munți iar ce am vazut până acum din apuseni numă face decât să-mi doresc să văd mai mult, live, dacă se poate

Ana-Maria spunea...

Foarte reusita fotografia! :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă imaginea!
O zi minunată îți doresc!

Unknown spunea...

Imaginea e deosebita. Dar cred ca trebuia sa pastrezi suspansul pana la sfarsitul zilei...desi...dupa, se stie, putini mai trec sa vada...dar puteai sa faci un concurs ad-hoc :)
Cred ca mi-as fi dat seama pana la urma...uitandu-ma de 4-5 ori cu atentie.
Felicitari!

Alex spunea...

Foarte frumoasă poză! Un adevărat "tablou" din natura asta minunată!
O seară frumoasă, dragă Tudore!

RobertN spunea...

Dupa ce ca abia scriu cateva cuvinte, si alea apareau in spam:). Multumesc ca le-ai salvat:)

Diverse spunea...

uau! ai reusit o fotografie grozava! :)

C.L.M. spunea...

arata super!!!!!! biiig like!:D

SoriN spunea...

Te salut, Ttudor!
Poza e superb realizata,cadru desavarsit!

IULISA spunea...

Felicitari !!!
Este o încântare sa fie privita.
Seara placuta îti doresc!

Tudor Enea spunea...

Patratel - e din Apuseni:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Mirela - iti multumesc frumos. La fel si tie!

Tudor Enea spunea...

Copilarim - multumesc mult si eu. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - nu pot decat sa ma bucur:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Anonim - asa este, textul era o ghicitoare asupra fotografiei. Am spus intotdeauna ca sunt cu capul in nori si cu picioarele pe pamant. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Rocs - asa simte orice iubitor de munti. Abia m-am intors, deja vreau sa plec. :) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Ana-Maria - multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

Elena - zi minunata si tie. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Elly weiss - suspansul a fost mentinut pret decateva ore. In final insa trebuia sa spuna cineva. MIsterul e bun doar pana la un punct. Ma bucur ca iti place fotografia. MUltumesc.

Tudor Enea spunea...

Alex - te salut. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - stiam ca primisem comentariul tau pe mail, insa nu intelegeam de ce nu apare pe site. Nu stiu de ce a fost blocat si tirmis in spam. Bine ca l-am salvat. Cuvintele, oricat de putine ar fi, sunt pretioase. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Diverse - multumesc mult:)

Tudor Enea spunea...

C.L.M. - multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari si multumiri!

Tudor Enea spunea...

Iulisa - multumesc. Zi frumoasa si tie!