marți, 23 octombrie 2012

Miercurea fără cuvinte – Anotimpuri colorate

Mi-am rătăcit toamna pe drumuri de munte, mi-am colorat sentimentele în frunze ce stau acum să cadă pentru a înflori noi în primăvara ce va să vie. Până atunci, zăpada aşteaptă să coboare de pe creastă să ne împresoare cu toate bucuriile iernii.




O idee marca  Wordless Wednesday

20 de comentarii:

Unknown spunea...

muntii au cușme de nea si drumul tau duce înspre toamna :)) frumos tablou!
happy ww! :)

Tudor Enea spunea...

Carmen- e din calatoria pe care am facut-o sabmata. am coborat din muntii invapeziti si m-am bucurat putin de toamna. Multumesc mult. Happy Ww!

pandhora spunea...

si zapada si muntii par a fi la doi pasi...
pasnice locuri ai vazut :)

Tudor Enea spunea...

E ca si cum toate anotimpurile ar fi fost in acelasi loc: iarna pe munti, toamna in copaci, caldura de vara in masina si primavara in suflet:) Multumesc mult, Pandhora!

Drăcușor spunea...

Foarte frumos tabloul surprins..
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Dracusor:) Happy WW!

Alex spunea...

Frumos drum de munte! Te îndeamnă să călătoreşti, spre crestele înalte...
Numai bine, dragă Tudore! :-)

Anonim spunea...

Noa serbus Tudore. Frumoase drumuri ai a avut.
Pentru a vedea blogul meu te rog dă clic aici:
http://noulapullum.blogspot.ro/
Mulţumesc.

Tudor Enea spunea...

Te salut Alex! Calatoria a fost una din acelea care iti doresti sa nu se sfarseasca prea curand. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Liviu - salutari si toate bune! Multumesc mult! Intru acum.

adriana spunea...

toamna, la fel ca si primavara, cred ca place tuturor

Anonim spunea...

Ce frumos ai scris, si imaginea e superba.

Spunsieu spunea...

frumos peisaj dar si o sosea perfecta, numai buna de asternut la drum.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Frumos peisaj!
O zi excelentă să ai!

Mircea Florescu spunea...

frumoase locuri ai vazut

Jurnalul Albastru spunea...

Drum mărginit de toamnă. Încântător.

Larisa spunea...

Toamna la munte este minunata :)!

angi spunea...

Cum sa nu ninga mai repede pe acolo?
Mosul are treburi importante!

copilarim spunea...

Toamna e anotimpul in care sa te sui in masina si sa cutreieri tara ... sa iti incarci sufletul cu imagini superbe..:)

Rocs spunea...

ce calatorie frumoasa