duminică, 23 decembrie 2012

Crăciun fericit!


Şi dacă ați şti ce mă aşteaptă… Şi dacă ați şti cum îl aştept… Să vină să mă impresoare, să îmi ridice inima din piept. Să mă înalțe în zbor prin cer cu stele, să mă aducă iar în lume cu iubire. Să mă răsfețe, să mă alinte, să mă faca să fiu mai bun şi mai plin de fericire, să pot apoi să-mpart la toți din Spiritul Crăciunului.

De printre munți, de prin troiene, ascuns după perdea în cabana mirosind a mere coapte, acolo unde focul arde în şemineu, aştept cuminte să vină Crăciunul.
În asfințit, o ultimă  rază de soare încărcată cu speranță mângâie zăpada celestă. E linişte şi pace. De undeva, din zarea străvezie se-aude o sanie cu zurgălăi.
E aproape! Să fiți fericiți, iar Crăciunul să vă fie de poveste!



14 comentarii:

Unknown spunea...

Sărbători fericite!

Tudor Enea spunea...

Chu Nam Cuong - Sarbatori fericite. Multumesc mult. Sa auzim numai de bine!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Nașterea Domnului să-ți aducă pace și liniște sufletească,bucurie
și-mplinirea tuturor dorințelor alături de cei dragi!
CRĂCIUN FERICIT!
SĂRBĂTOTI FERICITE!


http://www.youtube.com/watch?v=MbZWnRvKGg8&list=HL1356245779

RobertN spunea...

Sarbatori fericite!
Multa sanatate!

pandhora spunea...

Craciun cu Bucurie iti doresc cu tot dragul!
Sarbatori Fericite!

danpamfil spunea...

Craciun fericit si tie, Vlad! Desi esti departe, sa stii ca te avem aproape. :)

Oatea spunea...

Sarbatorile de iarna de anul acesta sa-ti fie un punct de plecare in lumea pe care ti-o doresti si, totodata astept sa ne reintalnim pe meleagurile noastre cand o fi sa fie...

. spunea...

Sărbători fericite!

mami si tati spunea...

"De Sfintele Sărbatori îţi dorim să ai parte de tot ce ai şi mai vrei, de tot ce nu ai şi iţi doreşti, de tot ce iţi lipseşte şi nu ştii! La mulţi ani!"

Diverse spunea...

Sarbatori fericite! :)

michi spunea...

19. E Craciun! Este divin! Ne uitam pe geam afara, prin zapada Mosul zboara ? Ni se trage de la vin.
Craciun fericit, La Multi Ani

Sara spunea...

Vă doresc un Crăciun de poveste, plin de magie!
Sărbători cu multă liniște și pace în suflet!

Unknown spunea...

Craciun fericit, sanatate si numai bucurii! La multi ani!

Tudor Enea spunea...

Multumesc frumos tuturor!