duminică, 30 decembrie 2012

M-am reinventat!


Anul a început cu emoţii şi planuri măreţe. A  continuat aşa cum ar fi trebuit să fie, în ritm ameţitor, în gânduri  ce trec precum timpul şi fapte ce rămân pentru eternitate. La început de an mi-am propus să fiu altfel.  Acum, la final, pot să spun că am reuşit.: anul ăsta m-am reinventat!

Nu am schimbat nimic din mine, am mai adăugat doar o doză de experienţă şi un dram de maturitate. Am plusat cu o tonă de zâmbete şi voie bună, lăsând să iasă la suprafaţă tot ce e mai bun în mine.
Am iubit, am să iubesc mai mult, am dăruit sentimente, am şi primit. Am oferit tot şi încă mai am atât de multe de făcut! 
Am scris mai mult, trei publicaţii literare şi gândul la un roman adevărat nu mai este doar o iluzie. 
Am descoperit oameni noi, am reluat legături cu alţii mai de demult.
Am învăţat să ascult mai bine, am învăţat să cred şi să simt altfel. 
Am urcat munti, am vazut mări şi chiar şi oceane.  Am călătorit mai mult ca în alţi ani. 

Am învăţat că lumea e mica, dar nelimitată, am aflat că oamenii sunt diferiţi şi totuşi la fel. Acum ştiu cu adevărat că nimic nu e imposibil.

Anul ăsta a fost pentru mine aşa cum trebuia să fie. În anul ce vine să aveţi cu toţii linişte, răbdare şi bun simţ. 
Să redescoperiţi zâmbete, pasiune şi iubire. Să  vă propuneţi multe şi să realizaţi de doua ori mai mult decât v-aţi fi dorit. 
Să fiţi mai buni cu voi şi mai înţelegători cu alţii. La mulţi ani!

8 comentarii:

Cristi spunea...

Un An Nou fericit mai bun! La mulţi ani!

pandhora spunea...

a fost un an cat unul intr-o suta pentru tine si ma bucur ca a fost asa...
vezi lucrurile,oamenii dintr-o alta perspectiva,se simte asta...
sper ca vei scrie si mai ales,sper ca vei publica acel roman :)
ce as putea sa-ti urez?
in 2013 gandurile sa ti se implineasca si pe cat posibil dezamagirile sa te ocoleasca!
te imbratisez urandu-ti la multi ani si cer mereu,mereu senin!!
>:D<

angi spunea...

Acum ca te-ai reinventat,dar ce frumos ai facut acest lucru:),nu-ti ramane decat sa pasesti in anul care vine cu dreptul.
Oricum esti inaintea noastra cu cateva ore,deci vei intra mai repede in noul an.
Chiar meriti acest fapt!
LA MULTI ANI,OM FRUMOS!

darry.anna spunea...

La Multi Ani!
Un An Nou frumos asa cum iti doresti!

RobertN spunea...

La multi ani cu sanatate si bucurii, alaturi de cei dragi!

oatea spunea...

Interesanta reinventare! Si interesanta ideea.
Felicitari din nou si visele sa devina realitate in acest an cu nr. norocos!!! La multi ani!

Ana Maria spunea...

Felicitari pentru realizari Tudor! La multi ani, sa ai un An implinit! Cu drag, Ana Maria

Diverse spunea...

La multi ani si un an nou fericit! :)