marți, 21 mai 2013

Miercurea fara cuvinte - Aproape Paradis

Astazi va aduc in dar marea, si muntii si albastrul senin...
O idee marca  Wordless Wednesday

Asa cum am promis, am pentru voi astazi 100 de fotografii din zona Tromso Norvegia, locuri de poveste, unde marea si muntele, vara si iarna, dar mai ales soarele ce nu apune noaptea sunt lucruri absolut normale.  Apasati aici.
P.S. Saptamana viitoare ne vedem in ... Romania!

24 de comentarii:

Copilul in oraș spunea...

Superb. Dar atât de rece...

Alex spunea...

Tudore, prin ce locuri de vis ai ajuns! Superbe imagini ne-ai tot oferit aici.
O noapte frumoasă!

Unknown spunea...

Mulţumesc. Sunt faine priveliştile dfin Paradisul nordic.
Să ai o noapte liniştită.

Anonim spunea...

Minunat... un paradis diferit, rece si distant...

Anonim spunea...

Minunat... un paradis diferit, rece si distant...

CARMEN spunea...

Foarte foarte frumos! Cea mai perfecta combinatie de relief!
Happy Ww!

Alexandra Ali spunea...

Stai puțin și te gândești: care e mare? care sunt munții? care e cerul? par a fi unul si același albastru infinit. Superb cu adevărat! Happy WW!

Silving spunea...

Frumos de tot si rece! ;)
Vii in tara de tot,sau in vacanta?

RobertN spunea...

Superbe! 100 de semne de exclamare! Multumesc. O zi buna!

Silvia spunea...

Multumesc, a fost o adevarata placere sa vad locurile acelea, prin obiectivul tau.

Spunsieu spunea...

O mie de nuante de albastru. Superb!

angi spunea...

Variatiuni pe aceeasi culoare.:)
Un Paradis azuriu...

Tudor Enea spunea...

Copilul in oras - Multumesc mult. E drept ca pare rece, insa am avut norocul sa prind vremea destul de buna(minim+5 maxim + 16). Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Alex - salutari. Ma bucur ca am avut norocul sa ajung pe aici si mai ales sa impartasesc cu toti ce dragi! Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Liviu - multumesc mult, salutari. Fain de tot as putea completa:)

Tudor Enea spunea...


Dordefemeie - asa este, insa odata ajuns aici l-am simtit cald. Multumesc mult:)

Tudor Enea spunea...


Carmen - am gasit de toate aici. Nu pot sa ma plang de nimic.Sarutmana, multumesc mult. Happy Ww!

Tudor Enea spunea...


Alexandra Ali - albastru infinit este una din expresiile mele favorite. Iti multumesc mult. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...


Silving - vin in vacanta vreo doua saptamani. Apoi ma intorc. Inca mai am locuri si oameni de descoperit aici. (plus ca inca nu am ajuns in Danemarca :)) )Iti multumesc mult. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - un multumesc cat o suta e aprecieri! Salutari, numai bine!

Tudor Enea spunea...


Silvia - salutari si multumiri. Ma bucur a am redat macar o parte din tot ceea ce am putut sa "iau" cu mine.

Tudor Enea spunea...


Spunsieu - si de-ar mai fi as sta pe toate ca sa le descopar si sa ma bucur de ele. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Angi - multumesc frumos si "azuriu" :). Salutari cu bine.

Ionut spunea...

Ce culoare superba! Oare cum ar fi o mica excapada in aceasta perioada torida a anului? :D