marți, 14 mai 2013

Miercurea fara cuvinte - La mare la ... iarna?

Azi am gasit marea. Ignorand iarna, am cautat plaja, am tresarit in nisipul fin, ascultand pescarusii, lasandu-mi fericirea sa zboare dincolo de valuri. O sa vina si vara; azi imi e deajuns marea!



O idee marca  Wordless Wednesday
Fotografia am facut-o azi (marti 14.05.2013) pe insula Kvaløya in Nordul Norvegiei. Va promit mai multe fotografii de pe insula si din imprejurimi saptamana viitoare. Stati aproape, va garantez ca merita, locurile sunt de poveste!

16 comentarii:

pandhora spunea...

si marea e un altfel de cer :)

Floarea bunica spunea...

O imagine frumoasa,dar nu vreau sa ma gandesc la vremea deacolo.Se face plaja vara? Noapte buna !

Unknown spunea...

Este foarte frumoasă iarna privită în fotografii.
Să ai o noapte liniştită.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - "si marea e un altfel de cer" imi place mult cum suna expresia asta...Multumesc!

Tudor Enea spunea...

ffllooaarreeaa - sincer vremea e foarte schimbatoare. azi a plouat foarte mult si repede, un fel de torentiala nesfarsita de pe la noi de pe acasa, insa apoi au fost 16 grade cu plus. Acum la ora care scriu, ora 2.24 ora Romaniei, sunt 8 grade cu plus si soarele a rasarit fara sa fi apus vreodata. Sunt aici de trei zile, insa daca plaja exosta, cred ca se face si plaja. Numai timpul sa fie potrivit.

Tudor Enea spunea...

Liviu Bimbea - Te salut. Iarna are frumusetile ei. Iti multumesc mult.

RobertN spunea...

Frumoasa imagine. O zi buna!

Anonim spunea...

Frumos si linistitor... Happy WW!

Andreea B spunea...

Mi-as dori sa fiu acolo, dar poate mai aproape de munte... sau chiar pe munte :)

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - te salut! Multumesc mult, zi faina sa fie si la tine:)

Tudor Enea spunea...

dorefemeie - si daca ai sti ce linistitor este:) Multumesc mult! Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Andreea B. - muntii de aici inca nu i-am urcat, sper sa am suficient timp liber sa fac si asta. Macar un pic, acolo, de pofta:) Multumesc frumos. Zi faina!

CARMEN spunea...

savureaza frumusetea peisajului si pentru noi, cei inchisi intre zidurile birourilor!
happy WW! :)

Alex spunea...

Salutare, Tudore! Dar prin ce locuri frumoase ai ajuns! Mulțumiri pentru că ne încânți cu așa fotografii și locuri de vis!
Numai bine să-ți fie!

Tudor Enea spunea...

Carmen - savurez la maxim. Multumesc mult. Hai afara, lasati birourile macar cat sa schimbati aerul. E primavara, nu?

Tudor Enea spunea...


ALex - te salut!MUltumesc frumos! Ma buucr ca pot sa impartasesc bucuria ce mi-o creaza aceste locuri. Numai bine sa fie!