duminică, 28 februarie 2010

ce va fi maine?

Ati auzit?  Vine! Maine vine! Cu siguranta! 
Sunt pregatit. O astept de mult!  O visez noaptea de ceva timp si ma gandesc numai la ea. Sunt dornic si nerabdator! Si maine vine!
Sunt fericit! Dorul de ea  m-a facut sa merg inainte si sa indur  greutatile de pana acum. Iarna a trecut cu in chinuri si  nu se lasa parca dusa nici acum. Zapezile si gerul mi-au  invinetit sufletul si m-au facut sa ma refugiez departe. M-am ascuns sub caciula , infofolit cu  un fular, iar geaca cea groasa m-a sugrumat mereu prin felul ei de a fi. Bocancii obositi si ei, in ultimul timp  se miscau anemic prin zapada ce sta acum sa se topeasca. Inima mereu voiasa a fost rece si a batut aiurea. Zambetul mi-a fost formal si fericirea  de fatada, pentur ca Ea era departe. Dar de maine toate astea se vor schimba! Sunt dornic sa  renunt la vesmintele groase si sa imi scot inima  la soare. Sunt pregatit sa zambesc mai mult. Sunt pregatit sa iubesc! Pentru ca maine, Ea, va fi aici, si eu voi fi sa o intampin!
Au aparut zambile pe la colturi si ghiocei imi fac cu ochiul din cosulete cochete. Pasarile  canta mai voioase si albastrul cerului e mai senin ca niciodata.  Pamantul se trezeste la viata scuturandu-si trena de zapada.  
Da, Ea maine  va fi aici!
O astept si o primesc cu bratele deschise!
Sa fiti fericiti si veseli. Sa o intampinati cu zambetul pe buze!
Nu, nu  vine doar pentru mine! 
Primavara e pentru toti! 
Si maine vine, in sfarsit, Primavara!

11 comentarii:

Maya spunea...

O primavara frumoasa iti doresc, din tot sufletul, si tie! Sper sa ti se indeplineasca toate visele frumoase si sa ai parte numai de bine !

Maya spunea...

A, inca ceva...am o curiozitate. "Ea" este doar primavara, sau ai fost metaforic ?

Monica spunea...

ce frumos:)
la asta ma gandeam si eu, sa scriu despre primavara si o voi face....:) si cred ca iti voi fura ideea de melodie daca nu te superi:)

Sonya spunea...

daaa vine primavara:).....si in sfarsit soarele o sa ne zambeasca cu toata intensitatea

Tudor Enea spunea...

" "Ea" este doar primavara, sau ai fost metaforic ?"
poti sa stii? inima mi-e plina de iubire. daca ti-as spune as strica tot farmecul, nu? Multumesc Maya pt urari.

Monica. multumesc. Nu am cum sa ma supar. E o melodie publica si e deosebita binenteles.

Sonya- se pare ca nu sunt singurul nerabdator.multumesc.

Maya spunea...

Uite, azi e acel "maine" si vreau sa iti spun ca ai avut dreptate. A venit!

Tudor Enea spunea...

a venit, maya, a venit! multumesc. ma bucur nespus. o zi asa minunata ca astazi doresc tuturor!

Valentin spunea...

Salut TUDOR,sunt LUSRAC,frumos gandesti ,bravo

Tudor Enea spunea...

hei... LUSRAC... ce surpriza. multumesc mult de tot:)

DOAR NOI spunea...

ca tot postai recent despre amintiri... zambesc si imi amintesc cand am citit aceasta postare. si mi-a placut... si pe moment am fost "geloasa" pe primavara... :)) apoi am realizat cat sunt de credula. primavara este de neegalat. nicio femeie nu se poate compara cu ea.
"ce va fi maine?" - soare si vise implinite si zambate si bucurii si vesti bune de la prieteni dragi...

sa fii fericit si iubit la maxim!

Tudor Enea spunea...

Claudia - orice femeie poate fi primavara pentru un barbat. nu ai de ce sa fii geloasa. ti se poate intampla si tie. curand! zambeste!